Regionalni komunikacijski događaj okupit će 3. lipnja 2022. više stotina posjetitelja iz BiH, Hrvatske, Srbije i regije, a do sada je sudjelovanje potvrdilo gotovo 30 svjetskih i domaćih stručnjaka iz kreativne industrije!
Vrhunski stručnjaci iz kreativne industrije dolaze na Play Media Day 07
Ovogodišnji, sedmi po redu Play Media Day - Regionalni komunikacijski događaj okupit će 3. lipnja 2022. više stotina posjetitelja iz BiH, Hrvatske, Srbije i regije u CineStar Cinemas, Delta Planet Banja Luka, a do sada je organizatorima sudjelovanje potvrdilo skoro 30 svjetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka iz kreativne industrije! Na događaju će prisustvovati i mnogobrojne javne ličnosti, influenceri, poduzetnici, predstavnici kompanija, brandova, kreativnih agencija, institucija, ali i studenti željni novih znanja i praktičnih primjera.
„Bogat program na ovogodišnjem Play Media Day 07 privlači pažnju mnogobrojnih posjetitelja iz BiH i regije koji će uživati u savršenom spoju edukacije i zabave... Potrudili smo se okupiti najznačajnija imena i vrhunske stručnjake svijeta i regije, koji će publici prenijeti svoja bogata iskustva, znanja, vještine, savjete i trendove. Pripremili smo mnoštvo zanimljivih sadržaja na samom događaju, a teme su vrlo atraktivne, korisne i zanimljive“, poručuje Dijana Tepšić, direktorica programa Play Media Day 07.
Dodaje kako će ovaj događaj predstaviti predavanja o TikTok i Facebook uspješnim strategijama, o popularnim podcastima, koji su zabilježili veliki regionalni uspjeh, biznis savjetima za kreativnu industriju, employer brandingu, digitalnoj transformaciji, uspješnom odnosu brend, klijent i kreativne agencije, nagrađivanim online edukativnim platformama, uspješnom kreiranju sadržaja i distribucije publici, društvenoj odgovornosti u komunikaciji i kampanjama, trendovima u grafičkom dizajnu, društvenim mrežama, promociji, odnosima s javnošću i marketingu.
Play Media Day je izvrsna prilika za edukaciju, osobni i profesionalni rast, napredak i razvoj, ali i za povezivanje, suradnju, inspiraciju, razvoj ideja, aktivnosti i projekte. Kreativna industrija je vrlo bogata i raznovrsna i nudi mnogo mogućnosti i prilika kao najbrže rastuća industrija, pored IT industrije, nudi mnogo novih trendova, alata, vještina i znanja, koja su nam danas neophodna kako bismo opstali na tržištu u ovom izazovnom vremenu. To je prilika i za mlade ljude da čuju bogata iskustva, znanja i vještine vrhunskih stručnjaka u kreativnoj industriji, medijima i komunikacijama.
Na Play Media Day 07 u Banja Luku u lipnju dolaze brojni stručnjaci: Marko Kažić - Chief executive - Amadeo Agency Dubai, Galeb Nikačević - autor popularnog podcasta Agelast, Britanac David Parish - stručnjak za kreativne industrije, Dario Marčac - Tik Tok marketing ekspert, Belgijanka Sara Sal - Facebook Ads specijalist, Slavimir Stojanović Futro - grafički dizajner, vizualni umjetnik i profesor, Ana Jovanović - direktorica online platforme „Krojačeva škola“, Milena Đorić Gudurić - Head of marketing Mastercard, Marija Kambić - glavna i odgovorna urednica Pluton Logistics, Nataša Marić - product manager Badabum platforme, Norvežanin Bjarte Ogrey - Sales director, Channel Factory, Miljana Nikodijević - konzultantica za digitalnu transformaciju, Željko Crnjaković - osnivač agencije za kreiranje digitalnog sadržaja „Solutium“, Gorana Risteski - TikTok kreator i specijalist, Vladimir Stanković - autor podcasta Biznis priče, Nikolina Horvat Subašić - employer branding manager, Milja Šijakinjić - kreativna agencija Žiška, Branka Novčić Korać - docentica na Fakultetu organizacionih nauka Beograd, marketing konzultantica.
Pioniri Communications - poznata regionalna kreativna agencija priprema zanimljivu formu razgovora 1 na 1 u kojem će Slavica Božić - account director zajedno s Marijom Mićović - digital menadžericom iz poznate tvrtke Metalac, govoriti o uspješnim primjerima suradnje, izazovima s kojima su se susretali, rezultatima uspjeha, kao i odnosu između brenda, odnosno klijenta i kreativne agencije.
Panel „Posao iz snova“ će ugostiti poznate regionalne travel bloggere iz Hrvatske, BiH i Srbije, koji su proputovali gotovo cijeli svijet i koji će prenijeti svoja iskustva, izazove, savjete, suradnje s brendovima, a to su: Jovana Kvržić - travel blogger, Boris Radošević „Lutajući putnik“ - travel blogger, Vanna Bojović - travel blogger, Robert Dacešin - travel blogger i putopisac.
Panel „Jačanje podcast scene u BiH“ će predstaviti nove podcast sadržaje mladih autora i autorica podcasta, kao trenutno najbrže rastućeg i moćnog medija. Naime, prije samog regionalnog komunikacijskog događaja „Play Media Day“ počeo je niz edukacija za mlade, koje se odvijaju s 10 podcast timova iz različitih gradova Bosne i Hercegovine, kojima su potrebne dodatne vještine i znanja te prakse kako bi kreirali još kvalitetniji podcast sadržaj i bili atraktivniji svim ljubiteljima podcasta, kao popularnog i moćnog medija. Ovi mladi talenti će biti u prilici da 3. lipnja na Play Media Day 07, prezentiraju svoje projekte sudionicima događaja i dobiju značajan medijski prostor i promociju u završnoj fazi projekta.
Za ovogodišnji, sedmi po redu, Play Media Day već sada vlada velik interes sudionika, koji su među prvima osigurali svoje mjesto. Kotizacija je sve manje, a sada su dostupne po REGULAR ponudi na www.playmediaday.com.
Play Media Day 07 se realizira zahvaljujući podršci Bosnia and Herzegovina Resilience Initative (BHRI), projekta koji implementira Međunarodna organizacija za migracije (IOM), a koji financira Austrijska razvojna suradnja.
Događaj su podržali i Delegacija EU u BiH, OSCE, Mastercard, WAI Moment, Staropramen, kao i Sara voda, Teleklik i Trion Tel.
Vidimo se na Play Media Day 07 u Banja Luci!
Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine
Izazovi u gospodarenju biootpadom: Konferencija u Šibeniku
Grad Virovitica učenicima srednjih škola pomaže u pripremi za državnu maturu