Obavijesti

Promo sadržaj

Vrijeme je za hibride event industrije. Sad! Odmah!

Vrijeme je za hibride event industrije. Sad! Odmah!
3

Izazovna vremena potiču nas na inovativnost i promjene. Kakva to rješenja iz budućnosti donosi Go2Digital za event industriju u Hrvatskoj?

Sanjao sam noćas da sam u dalekoj budućnosti i idem na neki event, onak, fora, skroz cool. Oko mene digitalni displayi, mrak filmići se vrte na njima, lijepo, super sve prikazano, akcija. Bez hostesa umjetnih osmjeha, hrpe isprintanih papirnatih brošura  i statičnih, uvijek istih pingvina. Na ekranima digitalna izložba, impresioniralo me, kao uživo! Svi oduševljeni oko mene, mirisi, pa neke animacije, igre, pošaljem frendu link, spoji se direktno na taj ekran, doma gleda što ja gledam tamo na livadi... Probudim se i kažem sebi – čovječe, hoću takve evente, sve živo, pršti od energije, slike, impresija, a ne neke poklon vrećice s hrpom print materijala i nekakvim stickovima  koji mi se onda danima po autu povlače dok ih ne podijelim nećacima i okolo...“.

Vi, kojima je posao, dužnost ili zabava obilaziti razne manje, veće, obiteljske, poslovne ili korporativne evente, sanjate li iste snove? Mislite li da su nedostižni? Hibridi event industrije su nam nadohvat ruke, a prvi ovakav poduhvat u Hrvatskoj iznjedrila je ekipa mladih i kreativnih entuzijasta za digitalno oglašavanje, GO2Digital.

Ovog su tjedna za tvrtku Heart, te njihove klijente na projektu – Coca-Cola HBC Hrvatska i Raiffeisenbank, producirali prvi event koristeći svoje outdoor digitalne displaye. Okruženi ljepotama zagrebačkog Botaničkog vrta, posjetitelji predstavljanja prvog hrvatskog programa za nadoknadu proizvedenih emisija CO₂ sadnjom stabala, imali su priliku informirati se o projektu putem digitalnih outdoor displaya tvrtke GO2Digital. Oni su, u izazovnim vremenima za većinu industrija, naročito industriju evenata, svoju kreativnost i inovativnost usmjerili na korištenje digitalne tehnologije kojom se bez obzira na reducirani broj ljudi na eventima može napraviti kvalitetna demonstracija gotovo bilo čega. Raspolažu sa 10 mobilnih digitalnih displaya: 5 indoor i 5 outdoor, koji zamjenjuju tradicionalne, statične komunikacijske elemente i angažiraju kod publike njihova osjetila vida, njuha, dodira ili sluha.

Suvremeni standardi event industrije

Budućnost evenata podrazumjeva i virtualnu i direktnu komunikaciju. Eventi budućnosti moraju zadovoljiti zahtjeve prirodne održivosti, bez rasipanja resursa i s pravilnim izborom komunikacijskog sredstva – u ovom slučaju digitalnog ekrana vrhunske tehnologije koji se može spojiti na gotovo svaki remote gadget: mobitel, laptop, tablet. Vrijednost za novac oduvijek  je top zahtjev, i klijenata i publike, a budućnost donosi i spajanje različitih klijenata, njihovo prožimanje i zajedničke event poduhvate. Svi ovi standardi već se podrazumijevaju u GO2Digital rješenjima.

Kako je bilo iskusiti budućnost – sada?

Dva su razloga zašto je GO2Digital odličan medij primjeren za komunikaciju CO₂MPENSATING BY PLANTING aktivnosti: bitno je „zeleniji“ od konvencionalnih OOH rješenja, a uz to je, zbog pokretne slike znatno informativniji, što je potrebno i dobrodošlo za ovakav projekt, a kao drugo, dečki iz GO2Digital su fakat super ekipa!“, opisuje svoje iskustvo u ovom projektu Damir Ciglar iz Imago reklamne agencije.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje
PROMO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje

Očuvanje mentalnog zdravlja istaknuta je tema u današnjem užurbanom i stresnom suvremenom svijetu. Svakodnevno suočavanje sa izazovnim situacijama i zanemarivanje mentalnog i fizičkog zdravlja mogu imati ozbiljne dugoročne posljedice.

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona
PROMO

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona

Ana Lokas imenovana je novom predsjednicom Uprave Tifona. S više od dva desetljeća snažnog iskustva u financijskim i poslovnim sektorima, u svoju novu ulogu na čelu tvrtke donosi bogatu stručnost i dokazano iskustvo u vodstvu.
Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana
PROMO

Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana

Grupa Petrol u 2024. planira čistu poslovnu dobit u iznosu od 156,5 milijuna eura