Obavijesti

Promo sadržaj

Za svako moje JA – poznate Hrvatice na globalnom predstavljanju

Za svako moje JA – poznate Hrvatice na globalnom predstavljanju
4

Lokalne ambasadorice, Ljupka Gojić Mikić i Nika Pavičić, u društvu globalnih ambasadora poznatog brenda za njegu kose prisustvovale su prošlotjednom događaju u Berlinu.

Zajedno s novim kolektivom iznimnih žena među kojima su nagrađivana glumica Diane Kruger, bivši svjetski broj 1 u tenisu i poduzetnica Ana Ivanović, kantautorica Alli Neumann, poznata TV voditeljica i glumica Collien Ulmen-Fernandes, švedski model i glumica Mini Anden, njemačka TV voditeljica Nazan Eckes te model i influencerica Swantje Paulina, prisustvovale su uzbudljivom dvodnevnom putovanju na kojem je Schwarzkopf ponovno potvrdio svoju misiju – stvaranje snažnog, globalnog i kulturno relevantnog brenda.

Kosa je oduvijek bila više od same kose – ona je izražajna, stalno se razvija, raste i služi kao platno za izražavanje u svim životnim razdobljima. Inspirira nas da izrazimo svoje emocije, želje, vizije i snove u punom sjaju. U snažnom repozicioniranju, Schwarzkopf predstavlja sveobuhvatnu tvrdnju: Za svako moje JA, učvršćujući predanost brenda inkluzivnosti, personalizaciji i osnaživanju, slaveći ljepotu unutar svakog individualnog putovanja kose – istovremeno prihvaćajući raznolikost i osobni izričaj. Kao što i novi slogan brenda kaže, Schwarzkopf, krovni brend za Taft i Gliss, je za svaku tvoju verziju.

Široki spektar proizvoda omogućuju stiliziranje različitih tipova kose i stilova frizura. Bilo da je kovrčava, ravna, tanka ili gusta, svaki tip kose nosi sa sobom svoje izazove, ali i ljepotu! To dobro znaju i naše Ljupka Gojić Mikić i Nika Pavičić koje su se u Berlinu imale priliku među prvima upoznati s novom HAPTIQ tehnologijom koja se nalazi u Gliss tretmanima i Taft lakovima za kosu. S više od 120 godina stručnosti i znanja, dobro poznati brend jedan je od vodećih svjetskih dobavljača proizvoda za njegu kose. Njegove inovacije u njezi, oblikovanju i bojanju kose su revolucionarne, čak više od 2.1 milijuna potrošača koristi Schwarzkopf proizvode svaki dan.

Neovisno o tipu kose, važno je imati personalizirani pristup njezi, a uz kvalitetne proizvode moguće je svaku svoju verziju dovesti do savršenstva. Zato, pridružite se ovoj avanturi i ispričajte priču svoje kose! Igrajte se različitim bojama, dužinama i frizurama. U konačnici, ključ je u otkrivanju vlastite unikatnosti i slavljenju različitosti jer njega kose nije samo još jedna rutina u danu, već i način izražavanja sebe i svoje ljepote, što su potvrdile i naše lokalne ambasadorice.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Lidl Hrvatska po 2. put „Top Employer 2025.“
PROMO

Lidl Hrvatska po 2. put „Top Employer 2025.“

Neovisni „Top Employers Institute“ svake godine certificira najbolje poslodavce diljem svijeta. Lidl Hrvatska je po 2. put za redom Top Employer.
Kako do servisiranog i pouzdanog rabljenog auta? ES Avtomobili imaju rješenje
PROMO

Kako do servisiranog i pouzdanog rabljenog auta? ES Avtomobili imaju rješenje

Tražite servisirano i pouzdano rabljeno vozilo? ES Avtomobili nude raznoliku ponudu provjerenih automobila uz fleksibilno financiranje, jamstvo i mogućnost otkupa vašeg vozila
Ljubavna priča Prijović i Filipa Živojinovića: 'To je bila sudbina'
NAKON SINA PRIŽELJKUJE KĆER

Ljubavna priča Prijović i Filipa Živojinovića: 'To je bila sudbina'

Raskošna svadba ih je 2018. koštala 400.000 eura, sin Aleksandar stigao je godinu kasnije, a Aleksandra Prijović i Filip Živojinović u ovoj će godini dobiti svoje drugo dijete