Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Užas: Na biciklisticu je prvo naletio auto, a zatim i autobus

Kod križanja Getaldićeve ulice i Borongajske ceste u Zagrebu na biciklisticu naletio je auto. Potom ju je udario bus u suprotnom traku. Prevezena je u KBC Zagreb

Komentari 170 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - tarzan-zg
    tarzan-zg

    nebranim vozace, i sam sam vozac al brate mili ima stvarno cudnih biciklista, izletavaju ko muha bez glave, i sam sam slucajno naletio na stariju zenu dok sam isao na posao, i dobro sam ju pogodio zavrsila je na sajbi ...prikaži još! dobro da je s glavom pogodila staklo i samo joj je nos stradao, svi su me trnci prosli, pozvo sam joj hitnu isao kod nje u bolnicu, o sve je dobro proslo.Da bi nakon dva tjedna dobio poziv od suda, normalno zena me je tuzila.Prvi susret na sudu ona sa odvjetnikom ja uopce nisam trazio odvjetnika.Prvo sto sam joj rekao budite sretni sto ste zivi, a ona ni 5posto ne dozivljva, i tako par rocista sud presudi u moju korist...Nit je pjesackog bilo, u ulici vozio 20 na sat, i samo mi izleti sa sporedne ulice nasredinu ceste...

    20 Utorak, 02.12.2014. u 21:58
    • Default avatar - nikol_1984

      nikol_1984: Meni je najgore kad se zaletavaju preko zeebre umjesto da sidju sa bicikla i guraju ga preko zebre,kad vozim,nikad nez znam da li ce promjenit smjer,da li ce proletit prek zebre,dosta neugodno.Al to 95%biciklista rade-zaletavaju se preko zebre,rijetko koji sidje sa bicikla

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 22:22
    • Default avatar - slusajmater

      slusajmater: Meni je opcenito lose kad ih vidim na cesti..obilazim u veeelikom luku..a voze se kao da su sami na svijetu.

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 22:31
    • Default avatar - DinoŠprem

      DinoŠprem: Ne branim bicikliste, ima stvarno debila, ali najjace mi je kad netko kaze da zasto ne siđu s bicikla kad prelaze preko zebre.. ajde mi recite vi da li biste sisli s bicikle da pređete preko zebre duzine od 5 ...prikaži još! m.. ne volim kad prelete preko, ali ako idu polako i pogledaju onda nema problema.. ali vjerujte mi, 1% siđe..

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 22:36
    • Default avatar - slusajmater

      slusajmater: Dino..ako vozaci postuju prometne propise onda moraju i biciklisti.I pjesaci.Svi smo mi sudionici u prometu i tak se treba i ponasati.

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 22:43
    • Default avatar - svjecica

      svjecica: prozor mi gleda na jednu prometniju cestu/raskrizje, ljudi svi, pjesaci,biciklisti,motoristi, soferi svih vrsta...ko muhe bez glave. ne znam sto je tim ljudima

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 22:54
    • Avatar klošar1990

      klošar1990: Dobro Dino je u jednu ruku u pravu,mnogi od nas ne bi sišli,no problem je naš ne dorećeni zakon gdje i kako se smiju voziti biciklisti na mjestima bez OZNAČENE biciklističke staze,jer naš zakon navodno kaže da ako nema staze ...prikaži još! ne smiješ se voziti pločnikom inače plačaš kaznu u iznosu od 300 kn(NO OVO NIJE PROVJERENA INFORMACIJA). Najgore je kada mi po mračnoj cesti izlete cijeli u crnom bez ikakvih oznaka ili osvjetljenja,onda mi dođe da stanem i izvrijeđam ga/ju kao nikada!

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 22:58
    • Avatar perodeformero_1

      perodeformero_1: Maltretirajte bicikliste tek kada dobijemo biciklističke staze, a ne 200 litara žute boje razlivene gradom koje glume otmicu polovine trotuara pješacima . Građani grada Zagreba imaju više bicikala nego automobila. Kolko se gradskog novca odvaja za promet autima, a koliko ...prikaži još! za promet bicikala. 50% 10% 1% 0,1% 0,01% ????

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 23:43
    • Default avatar - fnatic_zg

      fnatic_zg: Mozda sam sad malo offtopic ali spominju se tu i nepazljivi (citiram: debilni) vozaci bicikla i auta, no nitko ne spominje vozace skutera koji se obozavaju voziti po nogostupu gdje hodaju pjesaci? Kaznjavao bih tu radnju zatvorom i izjednacio je ...prikaži još! sa pokusajem ubojstva pa da vidimo koji ce jos pokusat... Ali naravno policije nikad nema kad debili to rade...

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 00:03
    • Default avatar - surfam

      surfam: slažem se sa Dinom. osobno ako ne siđu sa bicikla ne puštam ih preko zebre. Ali mi ide na K..... kada imaju biciklisticku preko zebre I onda mi dojuri. pa majmune jedan shvati da meni nece biti nista. tebi ce. ...prikaži još! ja cu platiti 500kn kazne ali to tebi nece pomoc da se osjecas bolje jer si ti u prednosti.

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 00:05
    • Avatar Seth

      Seth: @klošar1990 takve crne zovem BATMAN, samo izlete iz mraka (nikakve oznake, treba to kažnjavat). Ali još bolji su mi oni koji idu u susret i napiče Blink mod točno u oči što nije nimalo ugodno. I sam vozim bicikl, nemam ...prikaži još! ništa protiv biciklista ali pravila se moraju pridržavati i ponašati se kao svatko u prometu(90% ih nezna znakove i pravila, da ne govorim o pravilu desne strane).

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 02:48
    • Avatar klošar1990

      klošar1990: Nismo ni mi za volanom svetci,ali to si dobro rekao 90 % njih ne zna osnovna pravila!!

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 06:02
    • Default avatar - milano

      milano: Trebali ste vi tužit nju. Te babe pogotovu u crnom su pošast na cesti i kad ih netko pobere, svi su krivi samo one nisu. Kud ih jarac uopće nosi na cestu.

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 09:20
    • Default avatar - nikol_1984

      nikol_1984: @dino sprem,zebra je pjesacki prijelaz,a ne biciklisticki,i biciklist je duzan sic s bicikla i gurat ga preko zebre.kazna je 300 kn,nepostivanje prometnih propisa

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 09:27
    • Avatar nopliz, nopliz

      nopliz, nopliz: ma svakakvih ima biciklista, a najgore je kad stave slušalice i voze kako im gdje padne na pamet i nije ni čudo da se dogode prometne, ova ima sreće što je živa

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 11:18
    • Avatar Freya

      Freya: Ne znam što točno želite ovime dokazati. Koliko su biciklisti.... što točno? Poznajem ovu curu, poznajem je dugo vremena. I pametna je i draga cura, uvijek s osmijehom na licu. Odn, sad leži u induciranoj komi jer su joj slomljene ...prikaži još! i ruke i noge i kralježak i natečen mozak.I jako je kritično. E sad, ili šaljite pozitivne vibre, da ozdravi, ali pametni se ne pravite, jer na cesti ima svakakvih ljudi, pogotovo u automobilima

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 00:41
    • Default avatar - surfam

      surfam: Freya...kao sto sam napisao meni nece biti nista nego biciklistu. naravno da ovdije svi zele da sto prije ozdravi bez trajnih posljedica. naravno da i mi vozači imamo kretena ali na biciklu ih ima više. nažalost. ne kažem da je ...prikaži još! tvoja prijateljica kriva za ovo što joj se desilo ali 90% biciklista je nesmotrena i nastradaju svojom krivnjom. obično su to lakše ozljede. sa druge strane kada biciklist nastrada krivnjom vozača obično su posljedice katastrofalne. još jednom želim tvojoj prijateljici brz oporavak.

      Odgovori Petak, 05.12.2014. u 13:54
    • Avatar Freya

      Freya: Nema nikakvih promjena do danas.....

      Odgovori Ponedjeljak, 08.12.2014. u 09:08
    • Avatar Freya

      Freya: umrla je danas...... :(((

      Odgovori Utorak, 16.12.2014. u 20:38
    • Default avatar - slusajmater

      slusajmater: :( zao mi je.

      Odgovori Utorak, 16.12.2014. u 20:41
    • Default avatar - surfam

      surfam: :( moja sućut obitelji i prijateljima....

      Odgovori Srijeda, 17.12.2014. u 14:59
  • Avatar Pancho
    Pancho

    Prije pola sata prođem autom 100-tinjak metara od tog mjesta gdje je bila nesreća.Mrak,kiša,ne baš dobro osvjetljenje i odjednom pješak već prešao zebru... Rasvjeta je toliko "dobra" da primjetiš da je netko na cesti tek kad dođeš na 10-ak metara ...prikaži još! ek kad dođeš na 10-ak metara !!!

    9 Utorak, 02.12.2014. u 21:53
  • Avatar Lindy
    Lindy

    Tisuće neoznačenih pješaka i biciklista migolje svakodnevno po tami, oni misle da ih svi drugi vide, al ako nisu vozači za volanom, nemaju pojma da ih se ustvari ne vidi do par metara ispred njih. I dobro ako u suprotnom ...prikaži još! traku ne ide vozilo da se imamo di odmaknuti. Rješenje - reflektirajući prsluk koji košta par kn. Jeftinije od ikakvog lječenja ili nedajbože....Toliko.

    6 Utorak, 02.12.2014. u 21:54
    • Avatar perodeformero_1

      perodeformero_1: Maltretirajte bicikliste tek kada dobijemo biciklističke staze, a ne 200 litara žute boje razlivene gradom koje glume otmicu polovine trotuara pješacima . Građani grada Zagreba imaju više bicikala nego automobila. Kolko se gradskog novca odvaja za promet autima, a koliko ...prikaži još! za promet bicikala. 50% 10% 1% 0,1% 0,01% ????

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 23:45
    • Default avatar - alfabetagama

      alfabetagama: biciklisti moraju imati prsluke

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 06:47
    • Default avatar - pewpewkv1s

      pewpewkv1s: I onda kad ima napišeš kaznu ne valjaš.

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 07:26
    • Default avatar - alfabetagama

      alfabetagama: suprug i ja koristimo prsluk i kad smo pješke, i baš jučer sam vidjela navečer da je puno pješaka imalo prsluk, jedino ova djeca srednjoškolci baš to ne koriste, svi u crnom, uopće ih ne vidiš

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 07:34
    • Default avatar - bulog55gmdg

      bulog55gmdg: Jel se biciklista bolje vidi ako ima prsluk ili ispravna svjetla?? Ja zadnje svjetlo imam upaljeno sada i po danu pa me opet oni koji su položili vozački prestižu na razmaku od 10-20 cm!!!

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 11:14
    • Avatar Lindy

      Lindy: itekako se bolje vidi...ja često stavim prsluk i dok sam na skuteru, dvostruka zaštita, od viška ne boli glava

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 20:46
  • Avatar bala iz nosa
    bala iz nosa

    bio sam u busu, i imo direktan pogled na nesreću, podjednako su kriv i jadna biciklistica koja je izvukla deblji kraj (vjeruj te mi kak je bila sfrkana ispod busa dobro je da prezivi) ali ocu rec da je zena ...prikaži još! koja je vozila auto nju pogodila sa ne manje od 90 na sat (ogranicenje 60)jer je ta zena doslovno letila 25-metara, a i bicklisticu sam vidio prije nego sta je izletjela na cestu, da ona je izletjela ali ni u pola nebi bilo ovako kobno da se postivala brzina

    24 Utorak, 02.12.2014. u 22:39
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Da li je biciklistita imala reflektirajući prsluk i kacigu?

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 23:41
    • Default avatar - PutZaNigdje

      PutZaNigdje: @Druid Kacigu su dužna nositi samo djeca mlađa od 16 godina, a reflektirajući prsluk samo na cestama van grada, odnosno na izlazu iz grada.

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 00:06
    • Avatar Demetra

      Demetra: Dakle, biciklistica je izletila pred auto?

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 01:32
    • Avatar bala iz nosa

      bala iz nosa: nije imala prsluk, a za kacigu ne mogu reći, da izletjela je, ali cinjenica je da je zena koja je upravljala autom, vozila siguran sam ne manje od 90

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 10:03
    • Default avatar - bulog55gmdg

      bulog55gmdg: Opet sami stručnjaci. prsluk i kacigu nije morala imati, ali je morala imati svjetla, tog se nitko nije sjetio??? Ona nije smjela izletiti, ali postoji nešto što se zove ograničenje brzine!!!

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 11:26
    • Avatar bala iz nosa

      bala iz nosa: tako je @bulog55gmdg

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 12:13
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Brkate uzročnu vezu - auto nije naletio na bicikl zato što je prebrzo vozio, nego zato što je biciklistica izletila, a brzina utječe na težinu ozljeda.

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 15:40
    • Default avatar - bulog55gmdg

      bulog55gmdg: Druid, idemo filozofirat, da je auto vozio propisanom brzinom tada se ne bi našao na tom mjestu i mogao bi prikočit bez obzira što je biciklistica izletila i kršila propise!! Jedna je meni sjela na haubu ali vozio sam 30 na sat!!!

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 16:50
    • Avatar Freya

      Freya: ako vas zanima, mada nisam sigurna da vas zanima, još je kritično

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 00:45
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Naravno da me zanima, ali nigdje nije pisalo. Držim fige da se oporavi.

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 00:53
    • Avatar Freya

      Freya: ne znam baš....voljela bih da se oporavi, znam je cijeli život... polomljene i ruke i noge i kralježak je mislim puknuo, natečen mozak.... u induciranoj je komi.

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 01:10
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Koliko je stara žena?

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 01:17
    • Avatar Freya

      Freya: 22 godine ima... cura je :) studentica

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 01:31
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Uffff, ne znam zašto se iz članka stekao dojam da se radi o "starijoj" ženi. Kosti će zarasti, samo da sa glavom sve bude u redu.

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 01:35
    • Avatar Freya

      Freya: ne znaju još.... sve ovisi o njoj. :(( doktori su napravili sve što su mogli

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 01:39
    • Avatar bala iz nosa

      bala iz nosa: jadna cura, ajd freya kad ces imat kakvih obajesti napisi ih ovdje

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 12:18
    • Avatar Freya

      Freya: zapravo, nemam neke obavijesti.... mama mi kaže (zvala je njenu mamu) da su joj sinoć našli tlak i moždane funkcije.... uopće ne kužim što to točno znači.......valjda da je malo stabilnije

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 12:48
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Za tlak ne znam, ali aktivne moždane fukcije znače da nije brain dead, to je super!

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 16:00
    • Avatar Freya

      Freya: danas je umrla :((

      Odgovori Utorak, 16.12.2014. u 20:41
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Ajme....jadna :((( Nije uspjela....Baš mi je žao. :(

      Odgovori Utorak, 16.12.2014. u 21:40
    • Avatar bala iz nosa

      bala iz nosa: isuse moja iskrena sućut

      Odgovori Utorak, 16.12.2014. u 21:53
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Jel sirota uopće dolazila k sebi?

      Odgovori Utorak, 16.12.2014. u 22:13
    • Avatar Freya

      Freya: ne. Ništa. Kako se to dogodilo, cijelo vrijeme je bil au komi. Prije par dana su ustanovili da je moždana kora odumrla (ne pitajte, ne znam što to znači) i do danas su čekali da još neki organ odumre da ...prikaži još! se može isključiti s aparata. Ma najviše me njene mame žao. Zamisli da čekaš da ti jave da su ti dijete isključili s aparata a znaš da će je isključiti. Užas

      Odgovori Utorak, 16.12.2014. u 23:22
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Strašno. Jadna cura. I obitelj. Sestrična mi je tako poginula u istim godinama, njezini se nikada nisu oporavili. :(

      Odgovori Srijeda, 17.12.2014. u 00:15
  • Avatar Lambo_1
    Lambo_1

    Ja vozim po cijelom Zagrebu dostave, Majko draga što ima biciklista po noči i to bez ikakvog svijetla, Jedva ga spaziš, Katastrofa

    Utorak, 02.12.2014. u 22:41
  • Default avatar - SunjaFotografije
    SunjaFotografije

    ja sam vječiti biciklista, sa biciklom sam več bio i u Bjelovaru, Vukovaru te svim većim gradovima Sisačko-moslavačke županije, na bajsu sam uza svijetlo uvijek i imao prsluk, još i prije donošenja zakona da ga svaki biciklista i pješak mora ...prikaži još! nositi po mraku, ali ono što želim reći ovdje u komentarima koliko sam zakljućio sve bicikliste stavljate u jednu hrpu, ali ima stvarno onih koji se i ne snalaze previše u prometu, sam sam to doživio, i često sam znao naletiti na vrlo prometnu cestu po noći, pa mjenjao rute po malim prometnicama uokolo. Ima nas savjesnih biciklista, žao mi je ove žene, nadam se da će sve proći bez preteških ozljeda i brzom oporavku.

    3 Utorak, 02.12.2014. u 21:51
    • Default avatar - mily

      mily: ima savjesnih biciklista, ali na žalost, ima i onih koji jednostavno prelaze preko ceste bez da trepnu okom, samo zato što je obilježena za prijelaz biciklom

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 22:01
    • Avatar klošar1990

      klošar1990: Uzmi u obzir da si ti jedan od 1000,takvih!!

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 23:01
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ma ima dobrih i loših biciklista, baš kao i dobrih i loših vozača automobila. Mislim da je stvar u tome što ljudi bicikl jednostavno ne shvaćaju kao vozilo koje sudjeluje u prometu na cesti, nego u onom stilu "pa to ...prikaži još! je samo bicikl". Bicikl je prometno sredstvo i biciklisti su sudionici prometa na cesti, štoviše, na samom kolniku i to je, za moj pojam, sasvim dovoljan razlog zbog kojega bi svaki biciklist morao polagati nekakav "mini" vozački ispit i dokazati ne samo da poznaje prometne propise, nego i da ZNA upravljati biciklom. To što svatko živ zna sjesti na bicikl i okretati pedale dovoljno brzo da se ne prevali na bok ne znači automatski i da zna voziti bicikl dovoljno dobro za sudjelovanje u prometu.

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 23:09
  • Avatar Cules
    Cules

    kišta, mrak, loša vidljivost, brzina, pogotovo ako bicikl nema svijetla i eto ti nesreće :\

    1 Utorak, 02.12.2014. u 21:29
  • Avatar Poison Ivy †
    Poison Ivy †

    Čudo da ovakvih slučajeva nema i više. Biciklom se svatko vozi po cesti, kako se sjeti, a veze o prometnim propisima nemaju, nikakav ispit im ne treba. I ono - prosinac je, kakav bicikl?!

    12 Utorak, 02.12.2014. u 22:02
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Joj, kud si to išla reći! Jednom, na sličnoj temi, komentirao sam kako bih uveo obavezno polaganje vozačkog ispita i poznavanje prometnih propisa za svakog biciklista pa su me popljuvali kao najgoreg fašistu... Naravno, i dalje sam istog mišljenja: biciklist ...prikaži još! je sudionik vozilom u prometu na cesti i trebao bi za to imati položen adekvatan ispit. Uopće ne vidim što je tu nejasno i loše. Hrpa biciklista uopće ne zna voziti bicikl nego doslovce teturaju i lelujaju po cesti kao pijani, kada treba naglije stati, to su žive drame, a o potpunom nepoznavanju osnovnih pravila u prometu ne treba ni trošiti riječi. Ako postoji razlog zbog kojeg oni ne trebaju dokazati da znaju ispravno upravljati vozilom (a bicikl je po svim definicijama vozilo) i da ne moraju poznavati prometne propise dok upravljaju biciklom na cesti, onda ne vidim zbog čega su, primjerice, vozači mopeda dužni polagati vozački ispit i poznavati prometna pravila.

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 23:01
    • Avatar Poison Ivy †

      Poison Ivy †: Upravo tako! Kladim se da pola njih uopće ne zna da su obavezni nositi kacigu i noću signalni prsluk, a o prometnim propisima da ne govorim. Plahuću posred ceste, pa nit ga možeš zaobić, niti vozit iza njega. A ponajbolje ...prikaži još! od svih su mi ženskice, koje kao furaju neke stare krame od bicikla, jer je to kao valjda retro, vintage, pa okače još košaricu (koja je redovito prazna) i glume romantiku na cesti.....

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 23:36
    • Avatar perodeformero_1

      perodeformero_1: Maltretirajte bicikliste tek kada dobijemo biciklističke staze, a ne 200 litara žute boje razlivene gradom koje glume otmicu polovine trotuara pješacima . Građani grada Zagreba imaju više bicikala nego automobila. Kolko se gradskog novca odvaja za promet autima, a koliko ...prikaži još! za promet bicikala. 50% 10% 1% 0,1% 0,01% ???

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 23:46
    • Avatar Poison Ivy †

      Poison Ivy †: Jedino biciklisti maltretiraju ostale - i pješake i vozače.

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 23:50
    • Default avatar - PutZaNigdje

      PutZaNigdje: Meni je odurno više gledati kako ljudi brane samo jednu stranu (najčešće i sami spadaju pod nju)@Calamity Prva stvar, "prosinac je,kakav bicikl?"- Zar si toliki licemjer da u državi u kojoj je 300k nezposlenih se čudiš da netko vozi bicikl ...prikaži još! u prosincu?? Znaš to je nekim ljudima jedino prijevozno sredstvo od točke a do točke b, a novaca se nema. Druga stvar, članak je toliko površan trenutno da se neda naslutiti tko je uzrokovao nesreću i zašto. Treća stvar, umjesto da se okreneš tome koliko je naš zakon manjkav na području biciklizma, ti se usudiš reći "biciklisti su ti koji maltretiraju ostale"?? Nemam riječi koliko gadosti u samo par komentara...

      Odgovori Utorak, 02.12.2014. u 23:58
    • Default avatar - PutZaNigdje

      PutZaNigdje: @Calamity Plus, kacigu su dužna nositi samo djeca do 16 godina.

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 00:06
    • Default avatar - Bassa_1

      Bassa_1: Kako će rasti broj korisnika bicikla tako će biti i više ovakvih nesreća. Ima već sada samo kada neko bakicu sruši na cesti nitko ne piše o tome.

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 06:34
    • Default avatar - Nuklearka

      Nuklearka: Nije problem što je prosinac i da se bicikl ne može i u tom mjesecu vozit, nego je problem sve ovo ostalo. Na biciklu sam od 2007 i u zadnjih nekoliko godina pojavili su se biciklisti koji ne poštuju apsolutno ...prikaži još! o druge sudionike u prometu, ne znaju pravila ponašaja na cesti, kolniku. Misle valjda da to kaj su na biciklu da su osvojili svijet i apsolutno sam za to da policija takve kažnjava i da se takva ekipa napokon makne s ceste ili neka napokon nauče osnovna pravila ponašanja.

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 07:30
    • Default avatar - DarkoJuric

      DarkoJuric: @PutZaNigdje mala greška kacigu moraju nositi svi biciklisti malo bolje pogledaj http://www.zakon.hr/z/78/Zakon-o-sigurnosti-prometa-na-cestama članak 114 stavka 1

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 07:55
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Što se tiče komentara "u prilog" biciklistima: to je u redu. I sam, osim automobila, vozim i bicikl, kako u rekreativnom, tako i u praktičnom smislu i slažem se potpuno da se bicikliste ne treba zanemarivati po pitanju ravnopravnog sudjelovanja ...prikaži još! u prometu. Naravno da treba više kvalitetnih biciklističkih staza i ostalih prometnih rješenja, a korištenje bicikala, po mome mišljenju, treba poticati, nikako suzbijati - zdravo je, praktično i ekološki odlično. Isto tako, mora se razumjeti i to da neće svugdje biti moguće napraviti biciklističke staze i odvojiti bicikliste od kolnika, a upravo zbog toga ono što sam naveo u svom prvom komentaru i dalje stoji - biciklisti, jednako kao i vozači ostalih vozila, imaju isti udio odgovornosti za sebe i za druge dok sudjeluju u prometu na cesti, @Nuklearka je odlično sažeo jedan od glavnih problema. @GadNo, kaciga je obavezna za bicikliste mlađe od 16 godina, ostali biciklisti ne moraju nositi kacigu.

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 10:14
    • Default avatar - bulog55gmdg

      bulog55gmdg: Gad i ostali koji ne znate čitati kacigu moraju imati samo djeca do 16 godina!!! Sa 8 godina sam polagao vozački ispit za bicikl samo sam na žalost dozvolu negdje izgubio, sad imam nešto preko 50!!

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 11:19
    • Default avatar - PutZaNigdje

      PutZaNigdje: @GadNo Ne valja ti pročitati samo početak članka, vec cijeli do kraja. Kacigu moraju nositi motociklisti i vozači mopeda, a biciklisti samo mlađi od 16 godina. Piše ti na kraju članka...

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 08:44
  • Avatar eroHercegovac
    eroHercegovac

    Jedan od opasnijih ako ne i najopasnih pjesackih prijelaza u ovom djelu zga, i ne znam kako tamo nema svaki dan par ovakvi slucajeva. neoznaceni pjesacki prijelaz gdje su stanice busa s obe strane, a pravac gdje se prosjecno vozi ...prikaži još! 80-100 na sat, osobno vozim tam toliko pa me pretjecu ponekad. A ti biciklisti, to bi ja kaznjavao ko budale, lete i misle da su zasticeni od svega, neki dan mi frajer preleti pitaj boga od kuda doleti iz mraka bez svjetala i ista i hop prek ceste i ja kocim trubim on meni hebe mater i mase, onda sam mu pokazao da je auto brze od njegova bicikla, 100 metara naprijed sacekao i srusio ga prvo a onda fino par odgojnih pa bu drugi put razmislio.

    11 Srijeda, 03.12.2014. u 01:34
    • Avatar Pancho

      Pancho: U Getaldićevoj su dvije srednje škole i jako puno djece prelazi Borongajsku preko pješačkog a rasvjeta je katastrofa !

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 08:02
    • Avatar Freya

      Freya: ako je u tom dijelu ograničenje 60, zašto voziš 80-100 km na sat? ja bih tamo postavila patrolu da non-stop dežura.

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 01:49
    • Avatar eroHercegovac

      eroHercegovac: pas ti mater zar je tamo 60 ogranicenje, pa na slavonskoj je toliko gdje nema ni skole ni pjesackog bome...sad tko je tu lud?? A gle murjaci stanu kod pepsija tam tu i tamo mjesecno jednom naidje prva zrtva i ...prikaži još! i zarade za cevape u cingaca i hebe se njima za pjesacki, je bas u nas tesko rijesit prometnog za 100 kuna brate ako treba kaze gdje su i ostali pozicionirani. a sto vozim toliko, pa jbg i na autoputu je 130 pa se vozi 200, vuce te cesta jednostavno nema tu pametnog objasnjenja. al evo ja cu ic 66 znaci 60 + 10% tolerancije i ti mi izleti ja cu kocit al nema ti pomoci, necu se moc zaustavit iako mi je auto luksuzna klasa. pa vidite da je ova izletila kaze covjek kaj je vidio, brz oporavak skola.za ubuduce ako dobije priliku

      Odgovori Petak, 05.12.2014. u 00:59
    • Avatar Freya

      Freya: Prvo da ti odgovorim na kraj komentara- jos uvijek je stanje kriticno. Drugo, ako vozis 90 km na sat, ukljucujes se na lijevi promtetni trak i ne stajes, po kojoj logici je ona izletjela, razmisli malo- ides lijevo 90 km ...prikaži još! na sat, bicikl prolazi i ti mu lupis zadnji lijevi kraj. Tko je izletio? Nitko. Auto je kriv. Usporiti moras

      Odgovori Petak, 05.12.2014. u 10:31
    • Avatar Freya

      Freya: I jos nesto- mene ne zanima koju klasu vozila vozis. Uspori. Ako ne zbog sebe, onda zbog toga da nekome danas- sutra ne napravis ovako nesto

      Odgovori Petak, 05.12.2014. u 10:39
    • Avatar eroHercegovac

      eroHercegovac: Sad sam opet citao clanak, dakle ako dobro kuzim ako nisam ispravite me, vozacica je dolazila getaldicevom a biciklist je isao iz smjera kampusa i onda joj je biciklist preletio na krizanju po zebri na biciklu i ova ga je ...prikaži još! skupila...ako je to tako, nedvojbeno je biciklist sam kriv, budimo realni iz getaldiceve da je ova doletila 90 pa uletjela bi gore u onu bus stanicu, jer nije nju biciklo zaustavilo, i da je ona nju sa 90 napucala i danas bi je trazili koliko bi odletila, frende 90 je ipak pozamasna brzina...druga stvar, na onom krizanju kad izlazis uvjel gledas na lijevo jer ti iz tog smejra dolaze auti koji su blize tebi, a da bi vidjela jel joj tko dolazi mora izic s autom na pjesacki i doslovno poklopile se sekunde kad je ova izlazila a ova naletjela biciklom...i po meni a i zakonu, biciklist je 100% kriv za nesrecu jer se vozio lijevim nogostupom, a po pravilu se trebala vozit u desnoj saobracajnoj traci kao i vozila i da je vozila tako nebi se ovo desilo. zena s autom moze jedino odgovarat za prekoracenje brzine tj jer nije prilagodila brzinu uvjetima na cesti. Osobno imam i go pro cam i pozamasnu kolekciju videa koju cu stavit na youtube, vjerujte mi ljudi rusi su male bebe u odnosu kaj sam se nagledao na zagrebackim cestama.

      Odgovori Petak, 05.12.2014. u 13:00
    • Avatar Pancho

      Pancho: U Getaldićevoj su ležeći i nema šanse da nakon njih onih 100-tinjak metara doletiš sa 90.Ona uzbrdica na koju se popneš a koja je na samom izlazu na Borongajsku je zeznuta,jer ti moraš dosta izaći van na glavnu da vidiš ...prikaži još! a izaći van na glavnu da vidiš dal se možeš uključiti u promet...

      Odgovori Petak, 05.12.2014. u 14:02
    • Avatar eroHercegovac

      eroHercegovac: pa da, i ne volim kad se prica o brzini jer fakat se nemoze golim okom odredit brzina vozila, a zamisli da je skupila je sa 90 pa jos bi je trazili tam po onoj livadi.

      Odgovori Petak, 05.12.2014. u 14:44
    • Avatar eroHercegovac

      eroHercegovac: pa sad tamo prolazim, ljudi moji, tamo nogostupa nema na lijevoj u smjeru vukomerca iz smjera kampusa od kuda je dolazila ova nesretnica, sto dovodi do zakljucka da je se ona cijelo vrijeme kretala suprotnim trakom i dolazila u susret ...prikaži još! automobilima koji su isli u smjeru kampusa, pa brate mili o ceme pricamo, curo imas 22 god pa koji k...., zaloano al istinito, sto je trazila to je i dobila.

      Odgovori Petak, 05.12.2014. u 16:39
    • Avatar Pancho

      Pancho: Nemoj tako....žao mi je male....nadam se da bude dobro....

      Odgovori Petak, 05.12.2014. u 17:06
    • Avatar Freya

      Freya: Ljudi, ona je u prekrsaju jer je bila NA biciklu. Trebala ga je gurati, ne voziti. Ako cemo po propisima. No, mene to trenutno stvarno ne zanima jer joj se stanje uopce nije promijenilo

      Odgovori Ponedjeljak, 08.12.2014. u 09:12
  • Default avatar - nisam-kao-nekad
    nisam-kao-nekad

    Bez obzira što se ovdje stvarno dogodilo za vožnju biciklom noću su minimum opreme prednje i stražnje svijetlo te prsluk ili biciklistička reflektirajuča odjeća.....ponavljam minimum! previše ljudi je na biciklima bez toga i policija bi trebala isto malo pojačat kontrole ...prikaži još! jer je bicikala na cestama svaki dan sve više,a rijetki imaju osnovnu kulturu bicikliranja

    Utorak, 02.12.2014. u 22:33
  • Default avatar - AntonTrdić
    AntonTrdić

    necu nista komentirat ko ovi "znalci" u prometu, nego samo reci , nadam se da je sve u redu i sretno...

    1 Srijeda, 03.12.2014. u 08:39
    • Avatar Freya

      Freya: pa nije. eto ja ću ti reći. Na rebru je u induciranjoj komi sva polomljena i ne znaju da li će preživjeti. Ali lijepo je vidjeti jedan normalan komentar. Iskreno

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 01:51
  • Avatar p3r02d3r0
    p3r02d3r0

    Ne branim niti napadam nijednu od strana u nesreći. Ima debila vozača automobila i debila biciklista, no evo, jedno iskustvo. Vozim glavnom, iz nadolazeće sporedne ide lik na biciklu, približavam se pješačkom prijelazu i frajer iz sporedne jednostavno - nastavi ...prikaži još! po pješačkom prijelazu. Nije niš bilo, ali morao sam opako zakočit inače bih ga sigurno pokupio.

    Utorak, 02.12.2014. u 23:29
  • Default avatar - Topolino123
    Topolino123

    Meni se par dana prije na toj zebri kod Getaldićeve desilo da sam skoro pregazio 4-5 djece.Ujutro u 7 i 15-20 nit je dan nit je skroz svanulo,onda ona jebeno sitna kiša koja zasere sve i još onako sklisko,a da ...prikaži još! a nepričam da je baš na tom dijelu onaj stari izlizani asfalt koji još pospješuje proklizavanje,a meni brzina 40-45.Ja kad sam njih skužio samo sam piknuo kočnicu i već sam proklizao.Sva sreća pa je u toj grupici klinaca koja je prelazila bilo i onih koji gledaju na cestu pa su zastali na sred zebre jer ja sam se tek uspio zaustaviti na drugom kraju zebre.

    4 Srijeda, 03.12.2014. u 00:28
    • Avatar eroHercegovac

      eroHercegovac: joj care ajd ne kenjaj, 40 -45, hoces reci 80-100, pa tam se vozim par puta dnevno, znam koje su brzine tamo, o cem pricamo. nek stave klecece policajce pa onda cemo vidjet tko bude stisnuo gas tamo, ja prvi ...prikaži još! necu, a do tada, e dok me ne cope kod pepsija a kod njeg su svake prijestupne pjesaci dobro pogledajte

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 03:11
    • Default avatar - Topolino123

      Topolino123: Alo prijatelju tamo živim i znam kako se vozim i znam da svi,al baš svi sijeku onaj lagani zavoj u S.Tako je prošle godine poginuo frajer na skuteru kad se zabio u bus.Ja tamo nikad nisam vozio brže od 60 ...prikaži još! čak i u najboljim uvijetima.

      Odgovori Srijeda, 03.12.2014. u 20:54
    • Avatar eroHercegovac

      eroHercegovac: ako neces sjec zavoj imas velike izglede da pokupis bankinu, naravno jer se vozi koliko vozi...nema veze, veceras idem u smjeru istoka i vozim, pa nema sanse da se zebra vidi i kad se zagledas u nju i naravno da ...prikaži još! oni koji ne znaju da je tu da malo nagaze na gas jer racuna da nece nitko ici preko ceste isto kao da prek slavonske pretrcavas, pa nece nitko ti stati a onda se nadje pametnjakovic koji vidi samo zebru i eto belaja.

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 01:49
    • Default avatar - Topolino123

      Topolino123: To je istina

      Odgovori Četvrtak, 04.12.2014. u 19:17
  • Default avatar - komentatorv3
    komentatorv3

    iritiraju me biciklisti u gradu

    Srijeda, 03.12.2014. u 07:53
  • Default avatar - bembara
    bembara

    Još jedan dokaz da je se bolje roditi bez njega nego bez sriće !!!

    Utorak, 02.12.2014. u 21:54
  • Default avatar - ales
    ales

    ništa čudno, biciklisti su divljaci, jurcaju neosvjetljeni pa ih ti vidi, koliko puta sam mislio da ću ga pokupiti jer po magli, mraku on bez ikakve signalizacije

    Utorak, 02.12.2014. u 23:01
  • Default avatar - jožek2
    jožek2

    Neznam tkomje u ovom slučaju kriv ali biciklistica je teće stradala i nek se oporavi što prije, ali htio bi reći da bi i bciklist trebali poznavati saobračaj i možda imati neki tečaj za vožnju biciklom, jer mnogi se voze ...prikaži još! i samo odjednom skrenu na pješački i prevezu se preko a obavezno trebaju sići s bicikla i pregurati preko pješačkog prjelaza.

    Utorak, 02.12.2014. u 22:31
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Nije dobro biti biciklist u Zagrebu !

    Srijeda, 03.12.2014. u 02:34
  • Avatar perodeformero_1
    perodeformero_1

    Maltretirajte bicikliste tek kada dobijemo biciklističke staze, a ne 200 litara žute boje razlivene gradom koje glume otmicu polovine trotuara pješacima . Građani grada Zagreba imaju više bicikala nego automobila. Kolko se gradskog novca odvaja za promet autima, a koliko ...prikaži još! za promet bicikala. 50% 10% 1% 0,1% 0,01% ????

    1 Utorak, 02.12.2014. u 23:42
  • Default avatar - Stanko Trosobni
    Stanko Trosobni

    Ima svakakvih vozača, biciklista i pješaka! najviše volim one pješake koje snimim da idu prema zebri sa slušalicama u usima i ne pogledaju ni lijevo ni desno! a ima i situacija kad nema nikoga u suprotnom smjeru, nikoga iza mene ...prikaži još! ali on bas mora stati na zebru! u tom slucaju je jos u pravu ali sta kad idu dva tri auta i jednosmjernoj ulici a pjesak mora između njih proći! mozda bi u školi trebalo uvesti prometnu kulturu! nisam ni ja savršen u prometu ali uvijek pustim ubacivace is sporedne ceste, kao pjesak mahnem autu da prođe ako je jedan ili dva komada i na zebri se uvijek okrenem da vidim ima li koji skretac! ovo zadnje skoro nitko ne radi vec samo kao muhe bez glave svi! vozači, biciklisti i pjesaci

    Srijeda, 03.12.2014. u 08:23
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message