Obavijesti

Scott Goodstein: Bila mi je čast raditi na Obaminoj kampanji

Scott Goodstein: Bila mi je čast raditi na Obaminoj kampanji
1

Na konferenciji 'Social Media Revolution' u Zagrebu, svoja će iskustva u korištenju društvenih medija prezentirati Obamin web guru Scott Goodstein

Scott Goodstein, jedan od najcjenjenijih svjetskih stručnjaka za društvene medije i Obamin web guru, posjetit će Zagreb gdje će stručnjacima za marketing i PR održati predavanje o trenutnim izazovima, trendovima i problemima u društvenim medijima.  “The Social Media Revolution” (Revolucija društvenih medija) održava se u 27. svibnja 2011. u hotelu Westin. Sadržavat će i interaktivne diskusije o blogiranju, online reputaciji, analiziranju online ponašanja potrošača i integraciji društvenih medija u postojeću strategiju brendova. Više informacija o događaju možete pronaći na www.thepworld.com

Scott Goodstein je bio voditelj online kampanje američkog predsjednika Baracka Obame te je bio odgovoran za razvoj kampanje u društvenim medijima.
Pročitajte njegova iskustva u radu s Barackom Obamom, kao i savjete o korištenju društvenih mreža u poslovanju. 

Kako je Obamina kampanja bila organizirana i provedena na društvenim mrežama i koja je bila vaša uloga?
Bila mi je čast sudjelovati na kampanji koja je u potpunosti integrirala društvene mreže s terenom, komunikacijama, financijama i tradicionalnim medijima. Vodstvo Obamine kampanje postavilo je nove medije i nove tehnologije u svoje prioritete kao način komuniciranja i utjecanja na našu glasačku bazu. Ja sam imao ulogu u vođenju svih vanjskih društvenih mreža, uključujući, MySpace, Facebook, BlackPlanet, YouTube, Twitter i dr. Sveukupno smo koristili 35 različitih platformi. Uz to, izgradio sam i razvio Obaminu mobilnu strategiju koja je uključivala SMS-ove, pozivne melodije, wallpapere, mobile wap, video, čak i iPhone aplikaciju.

Mogu li poslovne tvrtke nešto naučiti iz Obamine kampanje na društvenim mrežama?
Da. Tvrtke mogu naučiti jednostavne lekcije, poput one da moraju biti autentične, slušati povratne informacije i uključiti se u dvosmjernu komunikaciju sa svojim klijentima.

Kako biste ukratko opisali osnovne razlike između Facebooka i Twittera?
Moje je mišljenje da je Facebook potpuna društvena zajednica informacija, tamo imate kontakte, podsjetnike na rođendane svojih prijatelja, kalendar događanja i sl. Twitter je alat koji služi za rapidnu komunikaciju i vrlo brze misli, slike i priče. Twitter je struja vijesti koja nikad ne završava i stalno se osvježava. Ovisan sam i o jednoj i o drugoj mreži!

Trebaju li kompanije smatrati društvene mreže PR kanalima, platformama za marketing i prodaju ili nešto treće?
Trebale bi ih smatrati kanalom za komunikaciju sa svojim klijentima.

Prema vašem mišljenju, je li bolje imati zaposlenika koji će voditi profile kompanije na društvenim mrežama ili angažirati vanjsku, profesionalnu agenciju?
Uvijek je bolje da vaš glas dolazi iz same kompanije. Moja tvrtka provodi mnogo vremena učeći klijente kako koristiti društvene mreže - ne pretvarati se da ih vode u ime nekog drugog.

Na kojim projektima trenutačno radite? Što mislite, kako će se društvene mreže i vezani poslovni modeli razvijati u budućnosti?
Radim sa sindikatima javnih službi koji su žestoko napadnuti od strane ultra-konzervativnih zakonodavaca diljem srednjeg zapada. Te vlasti saveznih džava žele ukinuti prava koja omogućuju vatrogascima, medicinskim sestrama, učiteljima i ostalim javnim službenicima kolektivno pregovaranje. Koristimo mobilnu komunikaciju i društvene mreže da bi organizirali skupove i lobiranje u šest saveznih država diljem SAD-a. To je fascinantan način korištenja novih alata kako bi se organizirala rapidna komunikacija.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Ovo su radna vremena trgovina i šoping centara ove nedjelje
DETALJAN VODIČ

Ovo su radna vremena trgovina i šoping centara ove nedjelje

Radno vrijeme trgovina i trgovačkih centara nedjeljom: trgovine smiju raditi 16 nedjelja u godini. Trgovci odlučuju koje nedjelje su radne, a vodič s radnim vremenom svih dućana pogledajte ovdje

Bivši Dinamov golman: Bolest je neizlječiva, umrijet ću! Želim još jednom pogledati Dinamo...
ŽIVOTNA BORBA

Bivši Dinamov golman: Bolest je neizlječiva, umrijet ću! Želim još jednom pogledati Dinamo...

Georg Koch boluje od raka, dijagnosticirali su mu ga u travnju 2023. i dali mu šest mjeseci života. 'Hej, doktore, još sam ovdje!', poručio je
Sin (28) izbo majku (68) u kući. Susjedi u šoku: 'Ovo je mirna ulica, strašno je što se dogodilo'
HOROR U VRAPČU

Sin (28) izbo majku (68) u kući. Susjedi u šoku: 'Ovo je mirna ulica, strašno je što se dogodilo'

Nesretnu ženu napao je u subotu u jutarnjim satima u domu na zapadu Zagreba. Uhićen je, a o motivima policija zasad ne želi spekulirati