Ne mogu vjerovati da su napravili lutkicu od naše Friduche koja nikada nije htjela biti kao ostali, kritizirala je glumica i upozorila da Kahlo u njihovoj verziji nema jednu obrvu ni odjeću kakvu je nosila
Bijesna Salma Hayek: Kako su mogli Fridu pretvoriti u Barbie
Ona se nikada nije trudila biti ili izgledati poput nekog drugog. Frida Kahlo je slavila jedinstvenost, istaknula je glumica Salma Hayek (51) u objavi na društvenoj mreži. Meksikanka se naljutila jer je američka tvrtka za Dan žena pokrenula liniju Barbie lutaka posvećenu značajnim ženama iz povijesti i sadašnjosti, a u njih je uvrstila i slavnu slikaricu Fridu Kahlo koju je Hayek tumačila u autobiografskom filmu.
- Kako su ju mogli pretvoriti u Barbiku. Ne mogu vjerovati da su napravili lutkicu od naše Friduche koja nikada nije htjela biti kao ostali i uvijek je slavila originalnost - napisala je glumica i upozorila na izgled tijela Barbie koju su stvorili prema meksičkoj umjetnici. Naime, lutka nema potpuno spojene obrve kao što je imala Kahlo i prema tome je bila prepoznatljiva. Usto njezina odjeća nema motive koji su bili na slikaričinoj.
Oko cijelog 'incidenta' se oglasila i Fridina pranećakinja Mara de Anda Romeo koja tvrdi da Mattel nije imao pravo koristiti lik umjetnice za lutku, ali ne planira ih tužiti niti ju zabraniti nego zahtijeva da promijene njezin izgled, piše The Los Angeles Times. Iz tvrtke su rekli kako prava na lik umjetnice posjeduje kompanija Frida Kahlo Corp. s kojom su surađivali na izradi lutke. Dodaju kako ne planiraju povući Barbiku iz prodaje.
- Lutka inspirirana Fridom slavi njezina postignuća, heroizam i doprinos koji je slikarica napravila u svijetu umjetnosti za žene. Njezin iznimni život i umjetnost nastavljaju utjecati na druge i inspirirati ih da slijede svoje snove i 'slikaju' vlastitu stvarnost - istaknuli su iz Mattela. Ni obožavateljima Fride i njezinih djela se nije svidjelo što su feminističku ikonu pretvorili na lutkicu koja propagira stereotipe o ženama i postavlja djevojčicama nerealne ciljeve kada je riječ o izgledu.
- Nema jednu obrvu kao Frida i šokantno je što tvrtka želi dodati svom Barbie brendu feminizam dok istodobno nameće zapadne standarde ljepote - zaključili su fanovi na društvenim mrežama.