Obavijesti

Show

Komentari 0

Novi vizualni identitet RTL-a: Gledatelji surađivali u kreaciji

Novi vizualni identitet RTL-a: Gledatelji surađivali u kreaciji
9

Novi korporativni izgled u većoj je mjeri posvećen slici, a svojim novim rješenjem RTL diktira trendove u svijetu kreativnih i strateških rješenja na području marketinga, promocije i dizajna

VIDEO

Pod novim sloganom 'Više od televizije', identitet RTL-a ocrtava emocije, boje, multiplatformski pristup informiranju i zabavljanju gledatelja te njihovo aktivno uključivanje. Takav je i novi logo, čije su boje crvena, žuta i plava, zaštitni znak kanala, ali i jedan od najjačih brendova u zemlji postale još 'vidljivije' i ocrtavaju svu ljepotu zemlje i života. 

Zagreb, 13.11.2019 - Snimanje RTL promocije

Vizuali su napravljeni uz sudjelovanje gledatelja iz različitih krajeva zemlje te različitih dobnih skupina, a identitet kanala u potpunosti je osmislio interni tim Sektora komunikacija i marketinga te promo producentica Danijela Vučković Novosel, grafička dizajnerica Ana-Marija Brdar i direktor fotografije i jedan od voditelja projekta Lutvo Mekić.

Zagreb, 13.11.2019 - Snimanje RTL promocije

- Rad na ovom projektu bio je jednako zanimljiv koliko i izazovan. Genijalno je raditi s različitim 'običnim ljudima', odnosno, s ljudima koji ne rade na televiziji pa je vide iz drukčije perspektive. Realno je taj posao mogao odraditi scenograf, no mi smo željeli uključiti stvarne ljude koji gledaju našu televiziju i svaki su dan sa nama na nekoj od naših platformi - rekla je promo producentica Danijela Vučković Novosel.

Grafička dizajnerica Ana-Marija Brdar dodala je: 'Za razliku od prijašnjih vizuala, koji su se u najvećoj mjeri oslanjali na kompjutersku grafiku, ovaj smo se put željeli vratiti u stvarnost. Sve su ručno kreirali stvarni ljudi, što cijeloj priči daje jednu topliju notu. Kao i dosad, misao vodilja ostale su prepoznatljive RTL-ovske boje - crvena, žuta i plava, koje smo istaknuli bogatstvom raznih tekstura; cvijećem, raznim materijalima, kamenčićima, pijeskom, ekranima, telefonima…'

Novi korporativni izgled u većoj je mjeri posvećen slici, a svojim novim rješenjem RTL diktira trendove u svijetu kreativnih i strateških rješenja na području marketinga, promocije i dizajna, ističući kako su RTL-u od početka prikazivanja u Hrvatskoj pa dosad imperativ bili gledatelji te njihove želje i potrebe.

Još 2007. godine RTL se našao u društvu najboljih profesionalaca u svijetu zabavne i informativne industrije osvojivši nagradu Aqua za najbolji vizualni identitet na natjecanju najboljih kreativnih i strateških rješenja na području marketinga, promocije i dizajna.

POGLEDAJTE NOVU EPIZODU SERIJALA 'ZENZACIJA':

Pokretanje videa...

21:06
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

VIDEO Pogledajte kako izgleda dvorac Dragane Mirković: 'Našli smo papin medaljon i oružje'
EKSKLUZIVNO IZ DVORCA EBENFURTH

VIDEO Pogledajte kako izgleda dvorac Dragane Mirković: 'Našli smo papin medaljon i oružje'

U dvorcu od 12.000 m2 za stalno radi četvero ljudi, koji uglavnom tamo i žive, no trenutačno ih je više zaposleno zbog radova oko biblioteke. Kapelica je pjevačici najdraža prostorija

Sjećate se nje? Vodila je emisiju na Novoj TV prije 15 godina, sad se vratila. I izgleda - drukčije...
ATRAKTIVNA CRNKA

Sjećate se nje? Vodila je emisiju na Novoj TV prije 15 godina, sad se vratila. I izgleda - drukčije...

Žana Štrbac Kukolj bila je omiljeno lice emisije 'Nova lova', a sudjelovala je i u reality showu 'Farma'
Haris Džinović: 'I službeno sam razveden! Melina je nikakva žena, zanimaju je samo pare...'
BIO NA SUDU

Haris Džinović: 'I službeno sam razveden! Melina je nikakva žena, zanimaju je samo pare...'

Haris je u istoj košulji koju je odabrao za brakorazvodno ročište, nastupio u zagrebačkom Mintu ranije ovaj mjesec. Nakon što je izašao sa suda, medijima je rekao kako je službeno razveden