Obavijesti

Show

Komentari 0

Plesna predstava Saše Božića bit će premijerno u Zagrebu

Plesna predstava Saše Božića bit će premijerno u Zagrebu
2

Funny Games izvodi Ivana Buljan Legati, kazališna umjetnica, poznata po svojim intimističkim solo radovima te jedan od ponajboljih hrvatskih plesnih umjetnika mlađe generacije Šimun Stankov

Predstava 'Funny Games' novi je rad Saše Božića, koji će premijerno biti predstavljen u petak i subotu 6. i 7. lipnja u Zagrebačkome plesnom centru. Nastaje u skladu s njegovim prepoznatljivim koreografskim rukopisom koji spaja kazalište i suvremeni ples u uzbudljivu multimedijalnu cjelinu, i to u koprodukciji kazališne skupine de facto i Zagrebačkog plesnog centra.

Funny Games izvodi Ivana Buljan Legati, kazališna umjetnica, poznata po svojim intimističkim solo radovima te jedan od ponajboljih hrvatskih plesnih umjetnika mlađe generacije Šimun Stankov

FOTO Pjesmom i plesom završila proslava Dana Grada Čakovca
FOTO Pjesmom i plesom završila proslava Dana Grada Čakovca

Funny Games uprizoruje igru između izvođača i publike, te plesača i glumice koja se  promatra kroz prizmu promašaja uspostave opipljivog odnosa.

Gledatelji su pozvani poviriti u intimu nekog bezimenog para, možda u zoru nakon neuspjelog kućnog partija, u intimu dva izvođača koji se u tami kazališne kutije bore za pažnju i empatiju gledatelja, u arhetipski labirint smIješnih muško-ženskih igara ovisnosti.

Taj bezimeni par igra poznate manipulative igrice, jedni s drugima, ponekad s publikom. Igre su smiješne, melankolične, ponekad opasne, no zapravo nisu ništa više doli igre, jer se ponavljaju, a vrijeme prolazi. 

Što nakon Afflecka? JLo ljubila plesače na pozornici pa otkrila: 'Frajer? Ne bih si kvarila sreću!'
Što nakon Afflecka? JLo ljubila plesače na pozornici pa otkrila: 'Frajer? Ne bih si kvarila sreću!'

Koreografski postupak slijedi nenarativni niz antičkih mitova o Arijadni, stvarajući partituru u kojem se glas mita razdvaja na glas izvođačice i plesačevo tijelo oba ostajući  ambivalentna u svojoj prisutnosti. Opreke zrelo žensko tijelo, mlado muško tijelo, glas bez tijela, nijemo tijelo bez glasa, dalje komplicira pitanja muško-ženskih odnosa u queer ključu u dramaturgiji Saše Božića.

Scenografsko - zvučni pejzaž u bezličnim objektima svakodnevice  stvara apstraktni krajolik u kojem istodobno dominira dihotomija dva suprotstavljena entiteta. Scenografiju potpisuje Saša Božić, a kostimografiju Marita Ćopo, masku i šminku Maja Travinić, dok je oblikovatelj svjetla Tomislav Maglečić. Selektor glazbe je Saša Božić, a oblikovatelji zvuka Šimun Stankov i Cosme

Predstava je nastala uz podršku Gradskog Ureda za kulturu i civilno društvo Grada Zagreba te Ministarstva kulture i medija Ministarstva Republike Hrvatske.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Prepuna Arena u glas pjevala sa Sašom Matićem, on obećao pokloniti pjesmu mladom kolegi
koncert za pamćenje

Prepuna Arena u glas pjevala sa Sašom Matićem, on obećao pokloniti pjesmu mladom kolegi

U zagrebačkoj Areni redale su se najpoznatije balade zbog kojih Matić ima reputaciju jednog od najjačih vokala svoje generacije. Prvi gost bio je Jakov Jozinović, a Saša mu je obećao pokloniti pjesmu
Barbara je uspjela obraniti platinastu karticu: 'Kartica ostaje sa mnom i čuvat će me'
u napetoj borbi

Barbara je uspjela obraniti platinastu karticu: 'Kartica ostaje sa mnom i čuvat će me'

U završnom osvrtu chef Marko je naglasio da su Otto i Endrina utrku započeli snažno, ali izgubili ritam u presudnim trenucima. Kao najbolje u četvrtoj fazi izdvojio je Selmu i Barbaru