Bivša pjevačica Sugababesa povećala je stražnjicu i usnice. Na njezinom profilu društvene mreže fotografije su najčešće dobro 'popeglane', a kad ju fotografi uhvate na raznim događajima izgleda potpuno drugačije
Povećala stražnjicu, 'popravlja' bore, a uživo neprepoznatljiva
Mutya Buena (35), pjevačica nekad vrlo popularne ženske britanske pop grupe Sugababesa koji je žario je i palio ranih početkom 2000.-ih, uvijek se isticala među članicama sa svojim osebujnim stilom.
No, danas izgleda neprepoznatljivo, a vjerojatno ju neki obožavatelji ne bi prepoznali kada bi prošla pokraj njih. Osim što pjevačica već desetak godina 'fura' zlatni zub, sada su joj cijele ruke i vrat prekriveni tetovažama, a često i farba kosu. Na ljeto je bila plavuša, a sad je već crnokosa.
Prošle godine pažnju je privukla na se na partyju jedne modne kuće u Londonu, a svojim neprepoznatljivim izgledom iznenadila je prisutne.
Buena se u posljednje vrijeme rjeđe pojavljuje u javnosti pa su nekada vrlo popularnu pjevačicu rijetki prepoznali. Mutya se pojavila u kožnim hlačama i crvenom topu te s izblajhanom plavom kosom.
Grupa Sugababes osnovana je 1998. godine, a veliki komercijalni uspjeh djevojke su ostvarile početkom stoljeća albumom hit albumom 'Angels with Dirty Faces', a najveći hitovi djevojaka su singlovi 'Freak Like Me', 'Round Round', 'Hole in the Head' i 'Push the Button'.
Unatoč slavi s početka stoljeća, Buena je 2005. napustila grupu iz privatnih razloga, a zamijenila ju je Amelle Berrabah (37), koja danas također više nije članica trija. Nakon toga nije uspjela lansirati uspješnu solo karijeru, uglavnom sudjeluje u britanskim reality showovima.
Otvorena je oko estetskih zahvata kojima se podvrgnula pa je tako otkrila da je povećala stražnjicu i usnice, a implantate u grudima je izvadila nekoliko godina nakon operacije. Na njezinom profilu društvene mreže fotografije su najčešće dobro 'popeglane', a kad ju fotografi uhvate na raznim događajima izgleda potpuno drugačije.
Mutya je majka Thalije Maye (15), a svojedobno je priznala kako je upravo majčinstvo i odgoj djeteta presudilo u njezinoj odluci da napusti glazbu i svjetla reflektora.