Pjevačica se udružila s mobilnim brendom Verizom Wireless kako bi pokrenula mobilni brend Viva Movil usmjeren na brzorastuću Latinoameričku populaciju
Za Latinoamerikance: J. Lo je pokrenula novi mobilni brend
Pjevačica i glumica u srijedu je objavila da u sklopu suradnje s brendom Verizon Wireless planira lansirati novi mobilni brend koji je usmjeren na brzorastuću populaciju Latinske Amerike. Partnerstvo je najavljeno na CTIA Wireless sajmu u Las Vegasu na kojem su se pojavili pjevačica, koja je većinska vlasnica Viva Movila, i njegov glavni kreativni direktor.
Viva Movil pjevačice Jennifer Lopez putem internetske stranice već je počeo prodavati smartphone, tablete i druge usluge. Prva trgovina bit će otvorena 15. lipnja u New Yorku nakon čega se u sljedećih nekoliko tjedana očekuje otvaranje više od desetak trgovina u gradovima u kojima živi mnogo Latinoamerikanca kao što su Los Angeles i Miami.
U intervjuu za The Times, Lopez je rekla da će svi aspekti Viva Movila biti razvijeni tako što će im na umu kao kupci biti Latinoamerikanci. Primjerice, zaposlenici u trgovinama će govoriti i engleski i španjolski jezik, a imat će i igrališta za djecu jer Latinoamerikanci često vole kupovati zajedno kao obitelj.
Izjavila je da će Viva Movil ponuditi 'jedinstveno društveno iskustvo šopinga' na Facebooku gdje će kupci moći dobiti razne preporuke, kupovati s prijateljima i komentirati uređaje.