Na Europskom prvenstvu u modelima u Velikoj Gorici nastupa više od stotinu natjecatelja. Većina je stigla iz inozemstva, a veliki finale na rasporedu je u subotu
Autići vrijedni i po 3500 eura jurcaju čak do 100 km na sat
Nema ništa bolje nego kad ti drugi vozači i suci vise za vratom. Može se reći da sam ovisan o adrenalinu, kaže Darko Robić (56), najstariji vozač na Europskom prvenstvu za modele automobila koje traje u Velikoj Gorici.
- Penzioner sam, pa mi je teško pratiti najbolje. Mirovina mi je 1700 kuna i zato imam stariji model auta, prije nekoliko godina kupio sam ga za nekoliko stotina eura.
Najbolji vozači imaju “zvijeri” vrijedne 3500 eura.
- Ma ne smetaju mi lošiji plasmani, više volim kad sam najslabiji, onda sam motiviraniji protiv mlađih momaka.
Najbolji Hrvat, Dario Veseli (20), europski viceprvak, vozi za njemačku momčad, no volio bi postati profesionalac. Nakon 12 godina u tom sportu zna koliko vrijedi.
- Nema takvih puno, znam da je vozač za osmi naslov svjetskog prvaka dobio 50.000 eura. Bilo bi lijepo biti plaćen, živjeti od toga. Ipak, cure se baš ne pale na modele auta, ali to mi i ne smeta baš mnogo. Sve ima svoje draži.
Dario studira promet, a to je i ulaznica u svijet automodela.
- Mama mi sve dopušta, samo da donesem diplomu...
‘Off-road’ modeli imaju do 3,5 konjskih snaga
Na asfaltnim utrkama modeli automobila mogu juriti i brže od 100 km/h, no na zemlji brzina im je 60-ak kilometara na sat. Svi su modeli u omjeru1:6, teže 12 kilograma, a motori imaju 3,5 konjskih snaga...
Prvak ne dobiva novac, nagrada je samo pehar
Najbolji europski vozač neće kući otići s bogatom novčanom nagradom. Osim slave i časti, što je i najvažnije, dobit će tek pehar
Najbolji Hrvat ima 'pilu’ vrijednu 3000 eura
Dario na stazi upravlja modelom vrijednim 3000 eura, vrhunski daljinski upravljač stoji 500 eura, a set guma 50 eura.
Najstariji natjecatelj dobio je i transparent
Sve mi je teže, nemam baš novca, pa se od jeseni počinjem baviti s mladima, rekao je Darko Robić ispred “svog” transparenta.