Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Razočarani Herr Otto: Bojim se za Dinamo, pa to ništa ne valja

TUGA Pa sva tri naša kluba, Osijek, Hajduk i Rijeka, igraju bolje od Dinama. I to me boli. Ne zbog tih klubova, to mi je drago, već zbog Dinama, rekao je Otto Barić

Komentari 85 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Varesak
    Varesak

    Otto kaže istinu.

    Subota, 19.08.2017. u 09:15
  • Avatar zvonkod
    zvonkod

    Jeftino kupi - skupo prodaj , a vas navijače ko .e.e ! Dinamo je samo dućan , a ne klub kojeg sam nekada poznavao ..!

    Subota, 19.08.2017. u 09:41
  • Default avatar - dubi1953
    dubi1953

    Totalno je u pravu

    Subota, 19.08.2017. u 09:11
  • Avatar acexxl
    acexxl

    Marijo Cvitanović ili glumi ili je psihički nestabilan, što onda očekivati od dinama, strah je vrag.

    Subota, 19.08.2017. u 10:10
  • Avatar komentator__Luka
    komentator__Luka

    vratiti jurčića

    Subota, 19.08.2017. u 10:13
  • Default avatar - boww
    boww

    A sjecam se i one 0 u osijeku kad je herr otto vodio repku protiv nekih liliputanaca.razlika u kvaliteti je tu negdje

    1 Subota, 19.08.2017. u 09:17
  • Avatar mihic82
    mihic82

    Ok Otto aj dođi pomozi, nazovi malog Cvitanovica na kavu pokaži mu što je loše što može bolje, nemoj po novinama pljuvati, puno te cijenim i bez dlake na jeziku si uvijek, od Stimca Kovaca pa nadalje, ali ako znaš ...prikaži još! š pomozi mladom kolegi

    Subota, 19.08.2017. u 10:12
  • Avatar tuti fruti 11
    tuti fruti 11

    Koja sramota od dinama i rukovodstva i tamo su se uvukli podobni ,a ne sposobni ljudi u krvatama.

    Subota, 19.08.2017. u 11:29
  • Avatar Cyrus Virus
    Cyrus Virus

    Potpisujem.

    Subota, 19.08.2017. u 09:08
  • Default avatar - lstojcic
    lstojcic

    U Dinamu je bilo važno prodati ili posuditi igrača Lokomotivi,nakon par mjeseci tobožnjeg kaljenja vratiti ga natrag za deseretostruku cijenu ali taj više nikad nije zaigrao u Dinamu.U međuvremenu lova isparila u nepoznate đžepove i nepoznate rašune u financijskim oazama

    Subota, 19.08.2017. u 18:40
  • Default avatar - marinr
    marinr

    Herr Otto brka lončiće. Bolje neka uživa u mirovini. Smješno je uspoređivati Albance iz 1996 i 2017. Novac mjenja sve. Danas su kazahstanski klubovi ispred hrvatskih, a nekada su bili u razini Lihteštajna.

    12 Subota, 19.08.2017. u 09:12
    • Avatar zvonkod

      zvonkod: Onda neka "vlasnik" DINAMA daje (ulaže) svoj novac , a ne naš !

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 09:45
    • Default avatar - Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: Zvonkood moj novac ne ulaže dakle kad pričaš naš na čiji novac misliš, vas dioničara, ulagača u Dinamo ili.....

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 09:53
    • Avatar crotenkista

      crotenkista: marinr: Ti lupaš lončiće ,a ne Otto Barić. Mi bi bolje igrali da se skupe moji frendovi koji bi imali skoro od 35, pa do 46 godina.. A protiv albanaca bi bolje igrali to ja znam. Samo nam treba više ...prikaži još! treninga. I to negdje oko 1-2 godine treninga i evo nas u formi

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 10:04
    • Avatar zvonkod

      zvonkod: IstvanSerekesz: Svi mi iz svojih plaća , poreza ,igara na sreću ..itd izdvajamo za sport od kojega neki jako dobro žive a ne pokazuju nikakve ili loše rezultate : Punu bolje rezultate daje atletika , a dobiva siću ! Nogomet ...prikaži još! nas na svjetskoj sceni samo sramoti zbog nereda na utakmicama i to skupo plaćamo !

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 10:12
    • Default avatar - pravednikST

      pravednikST: @Istvan Serekesz ti ne shvaćaš baš najbolje: Maminjo ulaže naše novce, novce poreznih obveznika cijele Hrvatske, a profit stavlja u svoj privatni džep.

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 10:53
    • Default avatar - p4nT

      p4nT: Tko onda ulaze novce rijeke osijeka hajduka ? Isto tako nisu pokazali ništa u ovom pretkolu i prodali su svoje najbolje igrače. Što se stalno oko dinama brinete a sve isto rade i drugi klubovi samo što ne mogu prodavat ...prikaži još! igrače za velike pare kao dinamo, a vjerujte mi da imaju mogučnosti bi !

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 11:12
    • Avatar Swagen

      Swagen: Sinec svi klubovi zajedno u hrvatskoj ne dobivaju 30 % onog šta Mamić dobije od grada na godišnjoj razini.

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 11:58
    • Default avatar - mahlebar

      mahlebar: zvonkod koje tvoje novce? ti svoje novce uplaćuješ u gradski proračun, a iz gradskog proračuna se financira, između ostalog i sport u Zagrebu. A Dinamo ionako od toga dobije jako malo ako usporedimo sa ostalim stvarima na koje se troše novci.

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 11:58
    • Default avatar - mahlebar

      mahlebar: pravednikST "novce poreznih obveznika cijele Hrvatske"... još jedna laž! Grad Zagreb ima najveći prirez u RH i uopće ne koristi državnu blagajnu! Prestanite već jednom sa tim lažima da novci od poreza idu u Zagreb. Idu u državni proračun!

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 12:01
    • Avatar Swagen

      Swagen: 24 miliona baš i nije malo, pogotovo za grad sa hrpom problema koji godinama kulminiraju. Šta se tiče proračuna, svi proračuni lokalnih jedinica na razini države vode se kao jedinstveni proračun.

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 12:26
    • Default avatar - mahlebar

      mahlebar: Swagen imaš na službenim stranicama proračun Grada Zagreba. Baci pogled na što se sve troše novci i bit će ti jasnije zašto mislim da to što dobije Dinamo (za plaće zaposlenika i održavanje gradskog stadiona) i nije neka cifra. Pa ...prikaži još! više dobije HNK, a par puta više potroše na službene mobitele za zaposlenike itd...

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 12:38
    • Avatar Swagen

      Swagen: Preletim ja preko svakog gradskog proračuna čim ga gradske vlasti donesu. Slažem se da tu ima hrpa stavki na koje se baca prevelik novac dok u gradu tinjaju golemi problemi od kojih je meni osobno prometni kaos jedan od najvećih. ...prikaži još! Ali kad je već tema Dinamo onda se moram na taj dio osvrnuti, naročito s obzirom na način kojim se njime upravlja. Da su stvari u Dinamu drugačije postavljene i da on kako i @zvonkood kaže nesluži za bogaćenje jedne obitelji riječ nebi rekao protiv financiranja recimo omladinske škole. Ali sve dok se jedna osoba ponaša kao vlasnik jedne gradske organizacije, bez da na to ima ikakvo zakonsko pravo + to što uz to još besramno koristi gradski proračun, e onda protiv toga itekako imam šta za reć.

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 13:25
  • Avatar hallman
    hallman

    Kao da netko želi klub koji je prije par godina redovno ulazio u ligu prvaka spustiti u totalnu prosječnost. Ne shvaćam...

    1 Subota, 19.08.2017. u 10:07
    • Avatar POTPEC

      POTPEC: Ne želi to niko, ali odlaskom Maminja u klubu ostaje velika rupa. Trenutni funkcioneri kluba nisu u stanju voditi klub kao šta ga je vodio mafijaš Mamić. Ovo stanje sam prognozira davnih godina, a svi su mi se smijali. Šta sad kažete ????

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 11:02
  • Avatar POTPEC
    POTPEC

    Žalosno ali istinito več par godina pišem o laganom padanju Dinama. mnogi su me izblesirali misleći da su u pravu, ali i Otto im kaže da nisu. Godinama u prvenstvu Dinamo osvaja prvenstva, malo uz suce, dosta uz sriću, a ...prikaži još! a a sve dalje je jad i bijeda. Pretkola se jedbva prolaze, a kad se prođu onda postaju kanta za napucavanje. Odlaskom Mamića tribala je i njegova cijela garnitura rukovodstva napustiti klub i prepustiti ga novim ljudima sa svježom krvi. Da li bi išta uspjeli ili ne pitanje. Kolika je zarada u Dinamu vjerovatno bi uspili, ako je ta zarada vjerodostojna. Klubu triba dobar trener, a fala bogu iammo ih dosta. Isto tako tribaju i navijači koji su potrani sa tribina. Mnogi kažu da su se potrali huligani i oni koji ne žele dobro Dinamu i ostalim našim klubovima. NIJE ISTINA !!!! Za huliganizam i nerede na utakmicama najviše su krivi funkcioneri Dinama sa Mamićem na čelu, uz pomoć ostalih klubova, i to iz razloga šta policiji ne dozvoljavaju da rade svoj posa na tribinama. Svaki naš stadion triba bi biti pokriven kamerama za svaki metar kvadrantni, i isto tako nakon utakmice nek policija odradi svoj posa i pokažnjava sve izgrednike u ime zakona i kluba. Jedina kazna za igrednika je guranje ruke zakona u njegov đep i zabrane dolaska na stadion. Sve ostalo je "Trla baba lan, da joj prođe dan"..

    2 Subota, 19.08.2017. u 11:18
  • Avatar Mercedes s klasa
    Mercedes s klasa

    Covjek koji uvijek na pristojan zagrebacki nacin kaze istinu. Slazem se u potpunosti. Ukoliko se do kraja ne dovede neko veliko pojacanje bit ce ovo nedovoljno za povrat naslova i europu

    Subota, 19.08.2017. u 10:48
  • Avatar mihic82
    mihic82

    Hajduk Rijeka i Osijek igraju bolje? A Dinamo ih nadigrao svih troje, neki cijelo poluvrijeme nisu zapucali na gol a neki su imali igrača više i nisu ništa napravili protiv Dinama.

    6 Subota, 19.08.2017. u 10:14
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Oooo slijepce pored zdravih ociju..

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 10:21
    • Avatar mihic82

      mihic82: Sine upali si utakmicu Dinamo Hajduk pogledaj prvo poluvrijeme Hajduk broj udaraca 0 slovima nula. Rijeku dobili u gostima 2:0 što vi niste od 2005 ajde spustite se na zemlju i prestanite kao Srbi slaviti poraze

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 11:23
    • Default avatar - alcapone123

      alcapone123: mihić..a de se uloviš članka o baletu?

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 12:54
    • Avatar MladenValentić

      MladenValentić: Problem je Dinama, što je protivniku dovoljno jednom ili dva puta doći u blizinu gola i postići pogodak, Albanci prvi put krenu u napad i odmah nas izrade poput klubova iz liga petice, Hajduk se cijelo 1. poluvrijeme nije vidio, ...prikaži još! da bi u drugom poluvremenu prvo pogodili prečku, a slijedeći put iz druge prilike postigli gol, da ne govorim o 2. poluvremenu protiv Rijeke, kad nas je spašavao Livaković i stative, a svi su oni bili mislima na Euro natjecanja, jer ipak svi ti klubovi su imali kudikamo jače protivnike i bojim se i pomisliti kako bi se mi proveli da smo igrali protiv jednog od tih klubova!

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 13:27
    • Avatar mihic82

      mihic82: Mladene slažem se da nam lako zabiju gol ali da su ovi bolji od nas e to nisu. Alcapone @ dječji vrtići počinju sa radom za 15 ak dana pa tamo idi mudrovati

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 19:35
    • Avatar MladenValentić

      MladenValentić: Mihicu slažem se da nisu bolji, ali je također žalosno, kako mi svake sezone iste greške radimo. Prvi ozbiljniji napad i odmah pogodak. Često pratim i utakmice Zagrebačke nogometne lige, znači one najniže lige, pa ni tamo najlošiji klubovi ne ...prikaži još! primaju takve pacerske golove kakve zna primiti Dinamo. Što reći za izjednačujući gol Nižića, gdje on kod izvođenja kornera, ostane nečuvan i postigne gol kao da je na treningu, a ne na prvenstvenoj utakmici, zar to nije bolesno i zar to nije sramota za klub koji želi igrati u Europi?

      Odgovori Nedjelja, 20.08.2017. u 11:15
  • Avatar papaurban
    papaurban

    ...pa to ništa ne valja..kaže..Von Smallhausen..kao da je prije..valjalo.

    Subota, 19.08.2017. u 10:43
  • Default avatar - hgt29
    hgt29

    Kad je bio trener dinamo zabijali su 7-8 golova albancima.Oto kada je to bilo tada se u nogomet nije ulagalo kao sada,svi ulazu u nogomet i klubovi su puno jaci i imaju igracki kadar.nisu albanci u nogometu kao nekada.

    1 Subota, 19.08.2017. u 09:36
    • Avatar MladenValentić

      MladenValentić: Ali Dinamo nije uložio ništa, ostala mu je okosnica od igrača koja se prošlu sezonu brukala, doveli Čeha sumnjive kvalitete, i Doumbiu igrača koji nije dovoljno spreman i to sad kad je blizu povratak Ademia i da im se nije ...prikaži još! vratio Fernandes sa posudbe, ne znam na što bi to ličilo?!

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 13:16
  • Default avatar - The_Man
    The_Man

    cvitanović nije dorastao vodit ni limače a ne prvu momčad dinama, jednostavno lik nezna, a to nije njegova krivica već onih što su ga postavili da vodi dinamo.. isto je bio maestralan potez uprave dat otkaz petevu nakon što je ...prikaži još! prošao pripreme sa ekipom umjesto na kraju sezone...

    Subota, 19.08.2017. u 12:10
  • Default avatar - tanjaraf
    tanjaraf

    Dinamo već dugo nije zagrebački klub, osim po tome što cica lovu od prireza. Njegov nogomet je skroz nebitan. Jedino bitno je prestati financirati taj klub na razne načine iz džepa građana Zagreba.

    Subota, 19.08.2017. u 13:17
  • Avatar VK Staljingrad
    VK Staljingrad

    svi ti stari treneri misle da se još igra nogomet iz njihovog vremena.Ok Dinamo izgleda očajno ali gdje je ona poznata poštapalica da danas svi igraju nogomet.ali otto a šta čemo sa tvoji vođenjem repke kad si sa 9 stopera ...prikaži još! igrao protiv estonije u osijeku.ta mi se utakmica urezala u pamčenje i od te utakmice si za mene obično staro laprdalo

    1 Subota, 19.08.2017. u 10:47
    • Avatar POTPEC

      POTPEC: I u njegovo vrime se igra nogomet, klubovi su se pojačavali za ono vrime kako je tribalo. JE danas se svi klubovi i zadužuju kako bi se ojačali, ali ni s tim puno ne postižu. Jedina pprava razlika između njegovog ...prikaži još! i današnjeg nogometa je šta se današnji igra brže,a ne tehnički kao nekad.

      Odgovori Subota, 19.08.2017. u 11:00
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message