Običan turist u Hrvatskoj dnevno potroši između 18 i 25 eura, a sportaš čak 50 eura. Ideja je da liga produlji turističku sezonu, rekao je Sokač iz Run Croatia...
Run Croatia liga 10x10: Za sve trkače amatere, ali i početnike
Tvrtka Run Croatia postoji tek tri mjeseca, no u suradnji s poslovnom školom Cotrugli i tvrtkom Stotinka u ožujku kreće s vrlo ambicioznim projektom, Run Croatia ligom 10x10. Riječ je o trkačkoj ligi, koja će se održati u 10 hrvatskih gradova tijekom deset mjeseci, a duljina svake utrke je 10 kilometara.
- Natjecanje je to za aktivne amatere, ali i one koji su tek počeli trčati. Ideja nam je promocija turizma, zdravog života te da poslovnim subjektima omogućimo kroz ligu promoviranje svojih proizvoda - rekao je Berislav Sokač, osnivač i direktor tvrtke Run Croatia.
Ideja iza sebe ima jasnu ekonomsku podlogu. U Europi se 50 milijuna ljudi bavi trčanjem, a oni samo kroz kotizacije, zrakoplovne letove i smještaj troše devet milijardi eura.
- Običan turist u Hrvatskoj dnevno potroši između 18 i 25 eura, a sportaš čak 50 eura. Ideja je da liga produlji turističku sezonu, koja bi počela prije svibnja i trajala dulje od rujna - kaže Sokač.
Deset domaćina utrka su Ludbreg, Zadar, Osijek, Split, Trakošćan, Novalja, Pula Šibenik, Papuk, a finale je u prosincu u Zagrebu.
- Nismo slučajno odabrali te domaćine. Neki od njih već imaju svoju utrku, no stagniraju u broju natjecatelja, a manjak financija ne dozvoljava im da se natjecanje razvija - istaknuo je Zoran Besak iz tvrtke Stotinka, koja će biti zadužena za mjerenje vremena.
Svaki će trkač odmah nakon ulaska u cilj preko interneta moći saznati svoje vrijeme i pratiti kako trče njegovi konkurenti.
Run Croatia liga 10x10 hrvatski je proizvod, no ideja je zainteresirati i druge države. Organizatori se ne žele ograničiti samo na hrvatsko tržište.
- Mi smo oduševljeni idejom. Podupiremo sport, zdrav način života. U Hrvatskoj toga nedostaje - rekao je Marko Kučić iz poslovne škole Cotrugli.
Tvrtka Run Croatia najavila je i dva polumaratona koja će se održati u 1. svibnja i 14. svibnja u Dubrovniku i Novalji.
- Od Dubrovnika želimo napraviti i sportsku destinaciju, a što se Novalje tiče tu smo se okrenuli i američkom tržištu - istaknuo je Sokač.
- Na tim polumaratonima čak 55 posto trkača čine Amerikanci - dodao je Besak.
Run Croatia zakotrljala je odličnu priču. Promocija zdravog načina života, obogaćivanje turističke ponude, produljenje sezone i i uključivanje tvrtki u sportske aktivnosti nešto je što Hrvatskoj svakako treba.