Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Unitedu tri derbija u pet kola: Na Chelsea, Liverpool pa City

Aktualni prvak Engleske Manchester United otvara sa Swanseajeom, a onda ih čeka tri velika derbija do petog kola. Nova sezona Premiershipa kreće 17. kolovoza

Komentari 112 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - LIVERPOOL FC_1
    LIVERPOOL FC_1

    U 124 godine, otkako je odigrano 1. nogometno prvenstvo u Engleskoj (sezona 1888/89) NIJEDAN KLUB NIJE NIKAD BIO PRVAK VIŠE OD 3 PUTA ZA REDOM! Ni Liverpool u svoje vrijeme, ni Man.utd. u svoje... NITKO! A prvenstvo su osvajala čak ...prikaži još! 23 različita kluba! To je natjecanje, kada je kroz povijest pružena prilika DESETCIMA klubova da osvoje trofej prvaka, a o kupu da i ne pričam koliko je klubova imalo priliku podići pehar... (a kod nas HNS u startu ubije bilo kakvu ambiciju "manjih" ili nepodobnih klubova!) I onda je normalno da su u Engleskoj stadioni puni, da ljudi vole nogomet, jer znaju da se njihov klub NE BORI PROTIV VJETRENJAČA, VEĆ SAMO PROTIV DRUGIH 11 IGRAČA NA TRAVNJAKU!

    2 Srijeda, 19.06.2013. u 13:42
  • Default avatar - Klasnic71
    Klasnic71

    U Engleskoj ligi je svaka utakmica zanimljiva pa cak i kada igraju Swansea i WBA :D

    Srijeda, 19.06.2013. u 12:54
  • Default avatar - z0l33
    z0l33

    zato je to najjača liga na svijetu

    Srijeda, 19.06.2013. u 12:49
  • Avatar reds_88
    reds_88

    već u 3. kolu najveći engleski derbi..bit će zanimljivo :)

    22 Srijeda, 19.06.2013. u 12:44
    • Avatar El Tigre

      El Tigre: samo da je liverpool onaj star bio bi jak derbi al ovako..

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 13:22
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: kakav god liverpool bio,tamo tesko man utd osvaja bodove

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 13:23
    • Avatar viggen945

      viggen945: ovaj put tesko da ce ih pokrast ko prosle godinesa onim iskljucenjem..

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 13:30
    • Default avatar - LFC FAN

      LFC FAN: a tko to garantira da nece i ovaj put?

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 13:45
    • Avatar viggen945

      viggen945: to jedino i znaju...pritisak na suce...

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 13:46
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Liverpool Vječne Žrtve FC.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 14:08
    • Default avatar - LIVERPOOL FC_1

      LIVERPOOL FC_1: Na "Boxing day" u 3 dana 2-derbi gostovanja: 26.12. protiv Man.citya, a 28.12. protiv Chelsea. Pošto u prvih 9 kola (osim s Man.utd) igramo s klubovima, koji vjerojatno neće završiti sezonu u gornjem dijelu tablice (Stoke(D), A.Villa(G), Swansea(G), Southampton(D), Sunderland(G), ...prikaži još! C.Palace(D), Newcastle(G) i WBA(D) idealno bi bilo već tada uhvatiti poziciju u vrhu, jer u 11.mjesecu idemo u goste kod Arsenala(02.11.), Evertona(23.11), a u 12.mjesecu idemo u goste kod Tottenhama(14.12.), Man.citya(26.12.) i Chelsea(28.12). Prvenstvo završava (vjerujem među prva 4) 11.05. s Newcastlom na Anfieldu. YNWA

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 14:16
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: /wp-content/uploads/2009/10/scouseboombustcycle1.jpg ovo najbolje objašnjava kino za koje navijate, hahaha

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 14:20
    • Default avatar - LFC FAN

      LFC FAN: http://media.tumblr.com/tumblr_lxldixNnbw1qj71q9.gif

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 14:24
    • Avatar viggen945

      viggen945: nisi li rekao da ces otic sa ovog sajta stretforde analiticaru...opet si poceo filozofirat...

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 15:24
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Rekao je i Suarez nakon incidenta u Nizozemskoj da više neće grist ljude pa pitaj Ivanovića što misli o tome. Odlučio sam se vratiti jer je otišao Ferguson i sad ćete biti još zabluđeniji nego kad je on bio, što ...prikaži još! mene neizmjerno veseli, a kad opet budete tamo 6. i niže ali će tek onda biti smijeha i veselja!

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 16:43
    • Default avatar - LFC FAN

      LFC FAN: vise puta si govorio kako suarez nije cist u glavi i kako nema bas puno dobrih ljudskih osobina a sada se stavljas sa njim u isti kos..okej, to je tvoja stvar.. ferguson nema veze sa liverpoolom, nije zbog njega liverpool ...prikaži još! l sedmi zavrsio, nego zbog nekih drugih razloga..a ako mislis da je isto voditi everton i united i da ce moyes sada odma gomilat uspjeh za uspjehom, varas se.. evo pogle rodgersa sta je radio sa swanseom, doso iz druge lige i zauzeo sredinu ljestvice sto je odlican rezultat. a pogle ga u liverpoolu, moze se rec da se nije bas snasao prvu sezonu..rodgers donekle ima ispriku, posto je lfc u "tranziciji" trenutno, a moyes to nema.. od njega se odma ocekuju trofeji i dobri rezultati a covjek u karijeri nije osvojio nitijedan trofej niti ima iskustva u lp

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 17:01
    • Default avatar - LFC FAN

      LFC FAN: moze se dogodit da pukne pod tolikim pritiskom a moze se dogodit da ga sve to nabrije jos vise i da se pokaze odlicnim rjesenjem.. al nemojte ocekivat novog fergusona jer ga necete dobit.. takvi treneri dodu jedanput, dvaput u povijesti

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 17:04
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: A di sam napisao da će Moyes gomilati uspjehe i osvajati trofeje? On je doveden jer za razliku od ostalih trenera zna što je konstantan i dugoročan rad, Everton je bio kanta za napucavanje kad ih je preuzeo od Smitha, ...prikaži još! plesali su na rubu ispadanja u niži rang, a on je dugoročnim i teškim radom od njih stvorio solidnog prvoligaša, a da pritom nije imao takoreći niti funte za neka velika pojačanja nego se doslovno snalazio. Nitko u Unitedu ne očekuje da će se nastaviti borba trofeja kao pod Fergusonom, to je nemoguće, niti jedan drugi trener to ne bi mogao, ali se očekuje da United zadrži u prva 4, što će naravno i napraviti i tu i tamo uzme koju kantu. S obzirom da će napokon imati para dovesti si željenog igrača (više njih), ne sumnjam da će osvojiti pokoji trofej, što s Evertonom nije mogao nikako, ovo što je od njih napravio je omanje čudo, kamoli još da su i osvajali nešto. United će ostati u prva 3 i dogodine i narednih sezona, samo više neće biti gomilanja naslova kao pod Fergusonom, već će se trofeji dogoditi sporadično. No, Moyes će raditi naporno i pružati će priliku mladim igračima, meni je to sasvim dovoljno, nagledao sam se osvajanja trofeja otkako navijam za United za 2 života, gledao vjerovatno najvećeg trenera ikad i nemam pravo, kao niti bilo koji drugi navijač Uniteda, zahtijevati nastavak toga jer je to nemoguće.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 17:17
    • Default avatar - poglavica dugi nos

      poglavica dugi nos: po povjesti da a po kvaliteti će bit 4. kolo

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 17:42
    • Avatar viggen945

      viggen945: ja se kladim da ce liverpool bit ispred utd.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 18:28
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: To je upravo ono što sam pisao već, te vaše najave bez pokrića i zabluđenost. Budem si spremio ovu vijest o tome da će to kino biti ispred Uniteda, budemo ti se zajednički smijali na kraju sezone, hahaha

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 18:34
    • Default avatar - Man Utd_2

      Man Utd_2: @viggen Hahahahahhahahahahahahahahahahaha! Nisam se dugo ovako nasmijao! Hvala ti.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 23:09
    • Avatar viggen945

      viggen945: spremi,spremi kroničaru... reci mi molim te a di ti vidis pokrice da ce bit drugacije....kolo srece se okrece...jel tako,ko zna sta ce bit.. a uhvatili ste se moyesa ko pijan plota... bas me zanima kako ce upucat autoritet tamo i ...prikaži još! o i kad pocne dovodit evertonove igrace kao sto to obicno bude pa se starosjedioci pobune...

      Odgovori Četvrtak, 20.06.2013. u 09:29
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Pokriće vidim u boljoj momčadi od tog vašeg kina, uostalom govorimo o aktualnim prvacima i momčadi sa 7. mjesta, o boljem treneru nego vašem koji je i sa tim jadnim Evertonom završavao ispred "moćnog" Liverpoola i to je sasvim dovoljno. ...prikaži još! Kažeš da se daš kladiti da će biti tako, a onda tko zna, ili jedi ili se*i, ne možeš oboje istovremeno. Svake godine ista priča, najbolji ste dok treba galamiti i busati se u prsa i dok se nogomet NE IGRA, kad se krene sa sezonom, ona još jedno mjesec dana ste glasni dok ne skužite da ste opet na 6. ili 7. mjestu i da ništa od prva 4 te se okreće sljedećoj sezoni. Da niste toliko smiješni bili bi tragični, ovak nam ne preostaje nego vam se dobro smijati, hahahaa Čuj ti njega, Liverpool u boljoj poziciji u nadolazećoj sezoni sa 7. mjesta od Uniteda sa 1. mjesta, ajoj, hahahahha

      Odgovori Četvrtak, 20.06.2013. u 12:54
    • Avatar viggen945

      viggen945: previse ti se...š i omalovazavas...mogao bi malo smanjit taj ton... postavljas se tu kao neki ultimativni znalac i previse filozofiras...za razliku od nekih ljudi ovdje koji imaju normalne komentare... Bez potpore FA i jako puno uticaja sto od bivsih sto ...prikaži još! od sadasnjih funkcionera i igraca M.U nebi bilI to sto jesu...predsjednici i clanovi uprava kluba sad sjede u savezima svima jasno kako to funkcionira..u svakoj zemlji ima uvijek jedan takav klub..

      Odgovori Petak, 21.06.2013. u 10:26
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Hahahaa, da da, bit će da je Ferguson imao pomagače i u Aberdeenu kad je uspio i s njima naslove osvajati kraj Rangersa i Celtica ili kad je u finalu Kupa pobjednika kupova dobio Real Madrid. To vaše blejanje o ...prikaži još! Unitedovom protežiranju nije ništa drugo nego izraz nemoći i nemogućnosti da realno sagledate stanje stvari, a to je da vas je vrijeme pregazilo. Kako je jedan Arsenal osvajao naslove i u 90-ima i kasnije, jedan Chelsea je uspio osvajati naslove, City je došao do naslova, čak i Blackburn '95 ako se toliko Unitedu pomaže? Svi su valjda uspjeli iskorisiti povremeno opuštanje svih tih pomagača osim vašeg kina koje eto jadno, u statusu vječne žrtve, uvijek ostane po strani. Nije ovdje u pitanju pomaganje Unitedu, ja mislim da je u biti velika zavjera u pitanju protiv Liverpoola i u tome sudjeluju svi- i United, i Chelsea, i City i Arsenal, samo eto to nitko ne kuži osim vas navijača Liverpoola, stvarno ima smisla kad se bolje pogleda. U 80-ima dok je to vaše kino još na nešto i ličilo je vjerujem sve bilo pošteno i baš kako treba, ali onda kad je to stalo, op- zavjera je u pitanju! Nije problem što se daju milijuni na promašaje nego je zavjera. Meni je to stvarno presmiješno, kako ćete sve drugo okriviti osim sebe samih, no tak valjda to mora biti, dohvatio vas je mentalitet malog kluba i sad nema nazad, što i ljestvica pokazuje. Uživajte dječice u tom sr*nju di vam je klub završio jer se nećete tako skoro iščupati što znači da će tog blejanja oko zavjera biti i dalje, Liverpool Vječne Žrtve FC, u slobodnom padu od 1990. godine, ahahahhaa

      Odgovori Petak, 21.06.2013. u 18:03
  • Default avatar - fajerscag
    fajerscag

    Kakva će samo ovo sezona biti...Mislim da će Premier Liga biti zanimljivija nego ikad.Nova lica na klupama ,neki novi igrači..Po meni 3 su moguća konkurenta za naslov:United koji je tu uvijek ,Chelsea pod Mourinhom i City pod Pellegrinijem..Možda još netko ...prikaži još! iskoči ali mislim da je to uglavnom to.

    7 Srijeda, 19.06.2013. u 12:32
  • Default avatar - TemperHoof
    TemperHoof

    Bit ce veselo! Klima,piva i grickalice. Prava uzivancija.

    Srijeda, 19.06.2013. u 14:21
  • Avatar deronja
    deronja

    Jedan jedini je derbi Liverpool vs Man. United , ostalo su samo utakmice.

    Četvrtak, 20.06.2013. u 08:39
  • Default avatar - theHerd
    theHerd

    Di ste Unitedoljupci? Uff što vas ima, jeste li se pripremili na višegodišnji post? A još me više zanima, hoće li vas isto toliko biti za recimo 5 godina(bez trofeja)

    3 Srijeda, 19.06.2013. u 14:44
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Naravno da ne, pa svi navijači Uniteda se sad prebacuju ili na City ili na Chelsea, u tome i je bit navijanja, da navijaš za najboljeg, jel' tako "znalče", hahahaa

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 16:31
    • Avatar Ayahuasca

      Ayahuasca: Volim taj klub već 14 godina, a nisu uvijek cvjetale ruže. Nego, reci mi, jel navijaš još uvijek za City ili PSG, ili sad ipak za Monaco?

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 17:25
    • Default avatar - jammes10

      jammes10: oooooooo HEJTERUUUU, pa ne sikiraj se ti za NAS! one love UNITED! :P

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 22:10
  • Avatar jacob13
    jacob13

    Uvjeren san da ćemo bit među prva 4.. Rodgers je dobro položija momčad u prijelaznoj sezoni a sad ćemo vidit kako to sve funkcionira.

    2 Srijeda, 19.06.2013. u 12:52
    • Default avatar - Man Utd_2

      Man Utd_2: Da, da, kao i prošle godine, a onda ste na kraju zadovoljni sa 7. mjestom :)

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 12:57
    • Avatar reds_88

      reds_88: pa prijelazni rok službeno još nije ni počeo..ali kako izgleda bit će dobro..za top 4 dosta.za početak :)

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 12:59
  • Avatar chelseaMG
    chelseaMG

    dobrodošao moyes! hahahha

    Srijeda, 19.06.2013. u 13:56
  • Default avatar - skoco1
    skoco1

    Bit će zanimljivo...

    Srijeda, 19.06.2013. u 13:29
  • Avatar chelseaMG
    chelseaMG

    prvu gube, a ostale 2 dobivaju.

    Četvrtak, 20.06.2013. u 18:34
  • Default avatar - bosanac laki
    bosanac laki

    falit će mi alex ferguson,svaka čast moyesu,ali srce i duša crvanih vragova i njihov zaštitni znak je legendarni fergie!

    Srijeda, 19.06.2013. u 13:23
  • Default avatar - MatijaCvetko
    MatijaCvetko

    moyes nakon 2 kola daje otkaz chelsea ce ih natući!

    Srijeda, 19.06.2013. u 15:06
  • Default avatar - trivulj
    trivulj

    E morat ce negdje kiksnuti MU !!!! od ove 4 utakmice koje ga sleduju, bar dvije su cista NULA ili X na kladionici....puta 100 eura :) eto zarade !!!!

    Petak, 21.06.2013. u 08:39
  • Default avatar - Realni Madridist
    Realni Madridist

    šteta što više nećemo gledati obračun Mourinho-Ferguson,ali premier liga se ne vrti samo oko 2 kluba i zato je najjača i najzanimljivija na svijetu.Mislim da će u sljedeće 2 sezone naslov osvojiti Chelsea jer imaju najširi izbor kvalitetnih igrača i ...prikaži još! naravno najboljeg trenera lige!

    Četvrtak, 20.06.2013. u 18:23
  • Default avatar - StretfordEnd20
    StretfordEnd20

    Gadan raspored, ali neće se prvenstvo odlučiti u tih prvih 5 kola tako da je zapravo svejedno. Unitedove igrače čeka pakleno ljeto, Moyes je poznat po svojim teškim i zahtjevnim treninzima, ali mu je zato Everton i imao dobre rezultate ...prikaži još! jer nisu nikad fizički padali makar su bili ograničeni kvalitetom. Nakon dugo vremena PL je pretrpjela velike promjene (Scholes, Sir Alex u penziji, Carragher u penziji, povratak Mourinha, opet smjena trenera u City-u, transferi se tek trebaju početi događati) i stvarno jedva čekam da sve to počne. S obzirom kakvog je trenera United izgubio ne očekujem da će ga Moyes samo tako zamijeniti, Ferguson je jedan i jednini, takvog trenera s tolikom žetvom trofeja više nećemo vidjeti, i osobno bih bio zadovoljan s plasmanom u prvih 3 na ljestvici, niže United i ovak ne može s obzirom da su i kvalitetom i mentalitetom iznad svih osim City-a i Chelsea s kojima su ravnopravni. Očekuje nas zanimljiva sezona u PL!

    29 Srijeda, 19.06.2013. u 13:56
    • Avatar Ayahuasca

      Ayahuasca: Ne znam zašto stalno trpaš City i United u isti koš? Kakav oni imaju mentalitet? Pa nisu ni do koljena Unitedu. Jedino što ih čini neugodnima je taj rivalitet. Kvaliteta, srce, mentalitet, žar...sve je to na "našoj" strani.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 16:58
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Kvaliteta na našoj strani? Imaju igrača za 2 momčadi, to što su imali nesposobnog trenera koji to nije znao iskoristiti je nešto sasvim drugo. Htjeli si priznati ili ne, ali City neće nestati nikuda, biti će samo bolji kako će ...prikaži još! vrijeme odmicati i makar povijesno nisu ni blizu Uniteda, SADA su ovdje i naravno da ću više brinuti o njima nego o Liverpoolu koji je sve suprotno ali je i nikakva prijetnja Unitedu. Zato ih stalno spominjem jer su glavni favoriti za naslov prvaka po meni, što si ti mislio zašto?

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 17:02
    • Avatar Ayahuasca

      Ayahuasca: Kvaliteta individualaca ti ne znači ama baš ništa. United je kao kolektiv dvostruko kvalitetniji. Bili su oni glavni favoriti i ove sezone pa su završili 11 bodova iza. Pokazali su oni tu svoju moć u LP već dvije godine. Kažem ...prikaži još! em ti, Hart, Kompany, Toure, Silva, Tevez i Aguero su svjetski igrači. Ovo sve ostalo je na razini "našeg" Valencie, Jonesa i sličnih. Štoviše, Hart nije bolji od De Geae. Sada dolazi novi trener i on bi kao sve to trebao povezat u narednoj sezoni? Pa nije to PES. Chelsea je daleko veći favorit od Citya.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 17:21
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Na treneru je da od skupine indivudalaca stvori kolektiv, Mancini to nije znao napraviti i zato su tu gdje jesu. Unitedu treba podhitno nekoliko veznjaka jer osim Carricka niti jedan nije na zadovoljavajućoj razini (Cleverly može, ali ne znam zašto ...prikaži još! je prosjedio na klupi zadnju trećinu prvenstva) i kod njih je sve te individualce Ferguson sjajno pretvarao u momčad jer je bio Ferguson, Moyes donosi nešto sasvim novo i pitanje je hoće li igrači i dalje biti zadovoljni sa rotacijama kao što su bili kod Fergia kod kojeg i ako nisu bili zadovljni se nisu niti bunili upravo zbog toga što je on u pitanju. Da ne spominjem da će City još i kupovati, imati će još veći izbor igrača kod Pellegrinija nego kod Mancinija i kako onda neće biti prvi favoriti za naslov? A Chelsea s Mourinhom neće odmah uzeti kantu kao najbolji u Engleskoj, makar će i oni trošiti, samo za razliku od Citya imaju puno više rupa u momčadi koje treba pokrpati pa će to malo duže potrajati. Od trojca City, United, Chelsea svi mogu uzeti naslov, ali da je City u najboljoj poziciji je, Chelsea treba na širi remont, a ne moram ti ni pisati što je United izgubio Fergusonovim odlaskom tako da...

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 17:31
    • Avatar Ayahuasca

      Ayahuasca: Ali ti kao da zaboravljaš činjenicu da Ferguson nije otišao iz nogometa i ostavio United samo tako. On će i dalje imati važnu ulogu i po meni je Moyes samo njegov "joystick" (možda je malo pregrubo rečeno). Neće se promijeniti ...prikaži još! politika kluba i to je ono najvažnije. Ne znam, možda griješim, ali meni taj City još uvijek ne predstavlja neku ozbiljniju opasnost.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 17:53
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Ti ozbiljno podcjenjuješ Fergusona kao čovjeka ako misliš da bi se ovaj na bilo koji način petljao Moyesu u posao, on će ostati u klubu kao direktor, ali je to to, nema šanse da će vući konce iz sjene kako ...prikaži još! neki misle. Ako će ga Moyes tražiti savjet bude se tome odazvao, ali da će Moyes biti njegova igračka, to si zaboravi, ne dobiva se plemićki status samo na ime sportskih uspjeha, već i onih ljudskih. Primjer ti je Fergusonov zahtjev igračima da ga više ne zovu šefom (Boss) kad ga vide jer imaju novog šefa, već bilo kojim nadimkom koji su mu tijekom godina dali iza leđa. On će napraviti sve da se Moyes osjeća sigurno i zaštićeno u Unitedu, ali to je to, dalje ovisi o Moyesu samom. To da se politika kluba neće promijeniti se slažem i zato je upravo Moyes i doveden jer je navikao na dugoročne projekte i težak rad, no da će se nastaviti berba trofeja kao pod Fergusonom neće i drugi klubovi će imati puno veće šanse za uzeti kantu nego prije. City sa već sad odličnom momčadi i neograničenom kupovnom moći jer prvi favorit, Chelsea i United su tu negdje, ostali pucaju na 4.mjesto i LP.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 18:03
    • Default avatar - Ronaldo is back

      Ronaldo is back: Halooooooooo bolan :))))) City i Chelsea imaju bolje igrace od nas ali mi smo MANCHESTER UNITED,imamo ponos,tradiciju,povijest,najbolji smo,najpopularni smo,najborbeni smo,najsrcani.Uglavnom cekam 2 kolo i ponizenje Mourinha.......Imam osjecaj da se Moyes biti odlican,zna Fergi koga je postavio,nista mi ne trebamo brinuti.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 18:08
    • Avatar Ayahuasca

      Ayahuasca: "Moyes donosi nešto sasvim novo i pitanje je hoće li igrači i dalje biti zadovoljni sa rotacijama kao što su bili kod Fergia kod kojeg i ako nisu bili zadovljni se nisu niti bunili upravo zbog toga što je on ...prikaži još! u pitanju." Zbog ove tvoje rečenice sam to napisao. Igrači će poštovati Moyesa zbog Fergusona i ako se i budu bunili, letjeti će van, kao što su letjeli i pod Fegusonovom palicom. Uvjeren sam da se ova smjena neće drastično odraziti na uspjehe kluba jer Ferguson je još uvijek tu (pa makar i kao direktor) jer ne vjerujem da neće "uskočiti" ako zaškripi u odnosima igrača i novog trenera. To što se City razbacuje novcem ne znači da će se razbacivati i trofejima. Čisti primjer za to ti je Real. Doveli su i Mourinha i Ronalda i Benzemu i Kaku i brojne druge zvijezde pa su u zadnjih par godina osvojili trofeja koliko i Atl. Madrid. Ponavljam, nije to PES pa da kupiš par zvijezda i razvaljuješ. Čitam kako žele dovesti Cavania, a to ti je čisti primjer gluposti jer će opet imat 4 vrhunska napadača i rotirat će ih stalno, a oni neće biti zadovoljni i to će se odraziti. Još kad bi United doveo Fabregasa i/ili Balea (teško), pa nema šanse taj City.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 18:13
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Stvarno nevjerovatno, ti očito misliš da je samo tako lako zamijeniti čovjeka koji je stvorio United? Igrači koji su dolazili igrati kod Fergusona su znali gdje dolaze i da se nemaju što žaliti, onako je kako on kaže ili nikako, ...prikaži još! a to je bilo zbog toga što je on imao izgrađenu reputaciju pobjednika i čovjeka za kojeg dovoljno govore njegovi trofeji. Moyesu svaka čast na svemu s Evertonom, ali drugo je držati ego igrača od 2 milje pod kontrolom od onog od 20 milja, a misliš da bi on kao Ferguson mogao otjerati nekog tko mu se suprostavi samo zato jer tak hoće? Teško jer nema, zasad, dovoljno kredibiliteta koji je imao Sir Alex. Ferguson će biti ambasador kluba, netko tko će promicati United po svijetu, ali da će ići miriti igrače i Moyesa ako dođe do trzavica neće sigurno, dosta mu je bilo toga za 2 života. A Mourinho je za protivnika imao najbolji momčad svih vremena, teško da mu je zamjeriti što nije uspio osvojiti više bez obzira na sva silna ulaganja, jer ta ista Barca je ispljuskala United u oba finala da je to bilo prestrašno. Da se United pojača 2 vrhunskim veznjacima onda je to sasvim druga pjesma, ali do tada nisu i ne mogu biti prvi favoriti za naslov pokraj odlaska Fergusona i sa rupom veličine stadion u sredini terena.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 18:26
    • Avatar Ayahuasca

      Ayahuasca: Živi bili pa vidjeli. Tvoji komentari mi djeluju kao unaprijed predane borbe. Ja i dalje vjerujem da će United obraniti titulu, a kao najvećeg konkurenta vidim Chelsea.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 18:33
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Nije to unaprijed predana borba već gledam realno na stanje stvari. Ferguson je izvlačio iz momčadi i ono što ni sami nisu bili svjesni da je moguće, Moyes se tek treba pokazati da je spreman za taj iskorak i borbu ...prikaži još! za trofeje. Nitko sretniji od mene da United osvoji naslov, ali to će biti puno puno teže bez Fergusona, nije ih čovjek namlatio 13 komada bezveze, već zato jer zna. Ako United pojača sredinu terena dva kvalitetnim veznjacima onda imamo sasvim dobre šanse za potući se sa Cityem i Chelsom, ovako teško jer Fergie je čupao momčad i sa samo Carrickom u sredini.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 18:37
    • Avatar Ayahuasca

      Ayahuasca: Šugavi Glazeri su dali novac na raspolaganje za dovođenje pojačanja. Strootman će doći najvjerojatnije. Bilo bi super kad bi došao još Fabregas i/ili Fellaini. Nemoj se brinut za pojačanja. Neće to biti neke zvijezde, ali će to postati u Unitedu.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 18:55
    • Default avatar - manchestercity

      manchestercity: decki procitao sam vas razgovor i odusevljen san lijepim i interesantnim postovima. Dosao sam do zakljucka da si stretford vrlo pametna i inteligentna osoba, i za manch takoder mislim, ali isto tako i mislim da nisi realan! kazes mu da ...prikaži još! svrstava u isti kos city i united, a i sam si svjestan da utd zadnje 2 god ima velike problema kad su njihovi medusobni omjeri, o chelseu necu ni govoriti! kako klub koji nije do koljena kako ti kaze s unitedu razbije na old traffordu 6:1? mogu samo reci da ce ovo biti mozda i najzanimljivija sezona u zadnjih 10 god odkad aktivno pratim premiership

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 22:07
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Hvala na pohvalama, nadam se da ću ih opravdati budućim postovima. Stvarno pokušavam biti što realniji, svatko tko prati nogomet zna da City ima odlično pokrivenu momčad po svim pozicijima, tj. imaju duplirane pozicije i ne moraju brinuti da u ...prikaži još! slučaju ozljede nekog standardnog prvotimca drastično padnu u formi i za razliku od Uniteda koji mora ojačati sredinu terena i Chelsea koji mora ojačati više pozicija, nisu primorani na drastične promjene. Slažem se da nas očekuje možda i najzanimljivija sezona unazad nekoliko godina jer je već dosad bilo puno promjena, a prijelazni rok tek započinje.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 22:29
    • Default avatar - manchestercity

      manchestercity: Slazem se naravno, medutim samo bi jos nadodao da bi city trebao pokriti jos jednu poziciju a to je stoper, lescott mi nije stabilan stoper, a za matiju za kojeg tvrdim da ce za koju god biti u samom vrhu ...prikaži još! obrambenih igraca, mislim da jos nije mozda spreman za utakmice u ligi prvaka i slicno mozda se varam.. chelsea mora razmisljati kako ce pokriti nedostatke lamparda i terrya koji ce otici za koju god a ove god smo vidli koliko im znace,pogotovo lampard

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 22:35
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Ne mogu prežaliti prodaju Savića, kako je on loš bio, hahaha. Baš sam i sam o tome razmišljao, treba im još jedan stoper kraj Kompanya, Nastasića i Lescotta, makar sam zaboravio da je Richards primarno branič, makar je igrao desnog ...prikaži još! beka uglavnom. Svejedno im treba još jedan branič, ako ne neki za prvih 11 onda da imaju dobro pokriće u slučaju ozljede, ostatk momčadi je popunjen kako treba, premda mislim da bi trebali uzet još jednog napadača ili gurnuti nekog klinca da se kali.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 22:50
    • Default avatar - manchestercity

      manchestercity: hahaha rijesili su ga se na vrijeme. mislim da je ipak primarna pozicija micahu bek, od kad ja to pratim on igra na toj poziciji, opcenito kad stvarno nema tko igrati on zna tu uskociti jer je fizicki vjerovaton najjaci ...prikaži još! igrac u premierligi. to za napad bi se dalo razgovarati, da se mene pita prodati dzeku dok se jos moze zaraditi nesto, njegove brojke govore jedno ali njegova igra meni ne govori nista,covjek koji ne moze 5km pretrcati, koji ne pomaze obrani, koji ne moze preci igraca mislim nema sto raditi u klubu (moje misljenje). Ove god se nagomilavaju vezni igraci i to mi malo smeta, kupljen je navas iako je prosla sezona bila za njega sezona za zaborav! fernandinho je odlican igrac i mislim da ce to biti jako jako isplativa investicija! barrya prodati podhitno totalni visak. zao mi je nasria koji ce opet patiti ovu sezonu ali zadnja 4 mjeseca je odigrao maestralno! da se vratim na napad, kako vjerovatno nista od cavania koliko mogu zakljuciti, prodati dzeku i u prvi sastav staviti johna guidettia, decko koji je u nizozemskoj pokazao o kakvom se igracu radi a ima samo 21 godinu! nadam se da ce pelegrini dovesti novu dimenziju u igri, priitom mislim na mlade igrace ; boyata,rodwell ( covjeku davati prilike sto je vise moguce),giudetti,rekik je malo slabiji ali i njemu treba dati sansu

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 22:58
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Mislim da je igrao braniča dok je Ćorluka još bio u Cityu, sad si mi dao misliti, ne mogu se sjetiti zašto sam mislio da mu je to primarna pozicija. Uglavnom čovjek je fizička zvijer, samo ga ozljede zasad koče, ...prikaži još! no mlad je još i stigne ih se riješiti, a da je u potpunosti zdrav teško bi ga bilo tko izgurao iz momčadi (i figurativno i doslovno, haha). Uzmi u obzir da je Nizozemska liga ipak dosta slaba, tamo je i onaj neki Brazilac (Alves?) gazio pa kad je došao u Middlesbrough nije mogao ništa, da ne spominjem našeg Pranjića koji je u Heerenvenu bio stvarno odličan. No, za Guidettija sam čitao samo pohvale, trebalo bi mu se dati priliku, pa ako je dobar odlično za klub, ako ne bar se probalo s njim. Navas bi trebao biti dobar, takav igrač im fali, da s krila napravi nešto, "preusko" su igrali pod Mancinijem umjesto da su razvlačili momčadi pa ih udarili preko brzanaca u napadu, što nas dovodi do Džeke koji je odličan pred golom, ali što si i sam rekao premalo sudjeluje u igri. Mišljenja sam da će Pellegrini to posložiti puno bolje nego talijanski šminker, te da bi mogli vidjeti više prilika za mlade igrače, tj. više rotacije ali na kvalitetan način (ne kao Mancini, Aguero se oporavi od ozljede, zabije golčinu na OT za pobjedu pa mu slj.tekmu cijelu prosjedi na klupi, skroz nelogično). I trebalo bi malo protresti Harta, nakon one sezone gdje je City uzeo naslov i gdje je on bio fantastičan, prošle sezone je imao dosta kikseva, opuštanje ili nedostatak konkurencije ne znam, ali ga treba malo razbucati da se ne opusti previše.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 23:18
    • Default avatar - Man Utd_2

      Man Utd_2: Možda malo "offtopic", ali samo ću se nadovezati na komentare Mancha i Stretforda koji se mogu sažeti u dvije rečenice. Sir Alex se neće Moyesu miješat u posao. I važno je da United ne izgubi mentalitet pobjednika kojeg je oduvijek ...prikaži još! imao pod vodstvom Sir Alexa. Za City bi odlično rješenje bio mladi Ogbonna koji igra u Torinu. Mlad i odličan igrač.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 23:33
    • Default avatar - manchestercity

      manchestercity: u pravu si, onda je sljedece sezone dosao ben haim,a carli otisao onda je micah otisao na beka a kompany i ben haim na stopera.da, ali pogleda jjednu stvar, pablo zabaleta je iskoristio njegovu ozljedu ne maximalno nego neznam to ...prikaži još! ni opisati, covjek se borio cijelu sezoni,grizao i nije bezveze proglasen najboljim igracem citya ovu sezonu! bilo mi ga je vrh gledati. da slazem se, ali kad decko od 20 god briljira da se nagovijestiti nesto, imas primjer strootmana,eriksena, sjajni igraci sjajni u nizozemskoj...molim te ne spominji mi zamjene mancinia, gubimo 2:1 on izvadi teveza stavi kolarova,stavi maicona izvadi javia garciu!!! to me ubijalo ubijalo psihicki. za harta si u pravu, ali koliko god je kiksao najmanje golova u sezoni primio ove god, a opet nedostatak konkurencije nebi se slozio pantilimon je hobotnica strasna i sam si vidio kako je branio u fa cupu protiv chelsea

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 23:36
    • Default avatar - manchestercity

      manchestercity: man utd nije offtopic nikako, ja volim pricati ovako sa ozbljnim ljudima a ne sa mulcima od 16,17 god koji neznaju kako se zovu. slazem se za sve sto si rekao. ogbonna je strasan igrac, ali neznam jeli to skauti ...prikaži još! vide, a i koliko sam cuo vec je potpisao za nekoga ne drzi me za rijec inter ili juve

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 23:45
    • Default avatar - Man Utd_2

      Man Utd_2: Mislim da je od tih svih njegovih transfera sve ostalo samo na špekulaciji.

      Odgovori Četvrtak, 20.06.2013. u 00:05
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Zabaleta je nabolji desni bek u PL, bar meni. Odličan defenzivac, vrlo dobar prema naprijed, pouzdan i ono najvažnije- konstantan, dakle bez pada u formi tijekom cijele sezone. Nije problem u talentu, nego koliko ih slaba liga čini boljima nego ...prikaži još! što to jesu, recimo Suarez je bio fantastičan tamo i takav je u Liverpoolu (dok ne grize i glumi), ali puno je primjera odličnih izdanja tamo i onda nestanka tih istih igrača u jačim ligama, makar kažem da sam o Guidettiju čitao samo pozitivne stvari. Solidan je golman Pantilimon, ali zna Hart da je ipak klasa iznad njega i da se nekad može i opustiti jer ovaj neće stati na gol i preuzeti mu mjesto za stalno. U Unitedu je to dobro napravio Ferguson rotiranjem Lindegaarda i De Gea dok se ovaj drugi nije skroz privikao na ligu, ali čak i tad bi ga tu i tamo posjeo na klupu dok se nije skroz oslobodio ležernijeg pristupa i sad brani konstantno na visokoj razini toliko da Lindegaard ne može dobiti priliku ni kad bi trebao (kupovi i sl.). Nisu to neki strašni kiksevi Harta, ali sezonu ranije sam znao da mu je skoro nemoguće zavući gol, dok ove sezone sam znao da može primiti, nekako se to primjeti, jer kad je Hart u formi i koncentriran malo je golmana za koje se može reći da su bolji od njega. I Man Utd ovo si dobro rekao, taj mentalitet se ne smije niti neće izgubiti, usađen je u sve pore kluba od pionira do prve momčadi, od tajnice do portira (karikiram), to je Fergijeva najveća ostavština uz sve trofeje.

      Odgovori Četvrtak, 20.06.2013. u 00:07
    • Default avatar - manchestercity

      manchestercity: mislim da nisi u pravu, na transfermarktu je 81% da dolazi u juve, a iz iskustva znam cim je igrac na postotku oko 70% i vise da je to skoro pa gotovo. isto kao sto sam uvjeren ali ono bas ...prikaži još! uvjeren da ce fellaini u united doci

      Odgovori Četvrtak, 20.06.2013. u 00:10
    • Default avatar - manchestercity

      manchestercity: o zabaleti necu nista govorit ijer sve sto si rekao ja mislim jos duplo tako stvarno je najbolji bek u premiershipu iako neki govore rafael rafael, rafael je vise napadacki tip, dok je pablo svestran. razumijem dobro govoris, ali npr ...prikaži još! da city dovede nekog boljeg golmana kao npr real to bi bilo problema, problem tko ce braniti a tko ce sjediti, mislim da golman mora imati konstantu i da mora biti cijelu sezonu na velikoj razini, ne moze golman braniti 2 utakmice,5 sjediti na klupi,pa 15 igrati,5 sjediiti na klupi moje misljenje ponavljam

      Odgovori Četvrtak, 20.06.2013. u 00:14
    • Default avatar - Man Utd_2

      Man Utd_2: Naravno, treba mislit pozitivno i sačuvat taj mentalitet i golove u zadnjim minutama(to mi je nešto najdraže kod Uniteda). Što se tiče desnog beka, Rafael je ovu sezonu eksplodirao!!! Najbolje mi je kad mu dođe lopta na šut pa je ...prikaži još! opali felšom(gol vs QPR, stativa protiv A.Ville) Neznam baš bi li Zabaletu stavio ispred Rafaela, no ne kažem ni da je loš. Mislim da bi City napravio dobar potez prodajom Džeke, i dovođenjem Jovetića možda?

      Odgovori Četvrtak, 20.06.2013. u 00:18
    • Default avatar - Man Utd_2

      Man Utd_2: Mogao bi City uzet Ogbonnu, jer mislim da bi ga prije prodali Cityju nego "rivalima".

      Odgovori Četvrtak, 20.06.2013. u 00:21
    • Default avatar - StretfordEnd20

      StretfordEnd20: Rafael je jako napredovao ove sezone, biti će klasičan Unitedov bek, primarno orijentiran na napad, ali i dobar defenzivno. Riješio se mušica i zaletavanja u igrača i popravio se strašno u defenzivi, meni je on do Zabalete, ali bolji mi ...prikaži još! je Zabaleta, nekako je čvršći, ne dijeli ih puno, ali ipak je Argentinac bolji. A nisam ni mislio da se kupuje novi golman, jednostavno je potreban razgovor s Hartom, da mu se ukaže na greške, da se osjeti bar malo ugroženim jer dok god je previše siguran u sebe nije dobro. Opet ponavljam nije on imao ne znam kakve kikseve, ali s obzirom na visoku razinu koju je prikazao pretpošle sezone i da je jedan greška u pitanju opet je slabije, samo to mislim. Inače meni je fantastičan golman, dugo Englezi nisu imali takvog golmana, dosad sve neke rupe.

      Odgovori Četvrtak, 20.06.2013. u 00:30
    • Default avatar - manchestercity

      manchestercity: rafael je stvarno ovu sezonu odlicno odigrao, medutim slazem se sa stretfordom mislim da je blizu pabla ali je ipak zabaleta malo iznad njega, naravno pablo ce sada 28 godina dok rafael 21,22 nisam siguran, rafael ima jos vremena za ...prikaži još! napredak dok mislim da je pablo na vrhuncu karijere. ma slazem se slazem se, iskreno od pelegrinija ocekujem puno, da poradi psiholoski i takticki sve kako treba. a to za jovetica, neznam ja bi bio sretniji s cavaniem hahah ali je preskup i mislim da ce u klub koji nije vec prije toga potrosija 50ak M, napomenuo bih i gomeza, on ide ovo ljeto sigurno iz bayerna, nije mi se nikad svidao kao igrac, ali da vam buden iskren nije mi se ni pippo inzaghi nikad svidao, ali on je zabijao golove, tako mislim i za gomeza covjek zabija sad kako to nije ni bitno

      Odgovori Četvrtak, 20.06.2013. u 07:57
  • Avatar JosipGrahovac
    JosipGrahovac

    Ovo vise nece biti isti United pod vodstvom Moyesa...raspored je odlican@

    3 Srijeda, 19.06.2013. u 12:23
    • Default avatar - Man Utd_2

      Man Utd_2: Zašto nebi bio? Jesu li promijenili kompletnu postavu? OK, nema Fergusona, al neće ni on otić u pm i boli ga briga za klub. On je dobio poziciju direktora čini mi se, i opet će sve nadzirat. I zašto Moyes ...prikaži još! ne bi bio dobar trener? Pa radio je čuda s Evertonom, sa minimalnim sredstvima.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 12:37
    • Avatar viggen945

      viggen945: da bas ce Moyes dozvolit da mu ovaj trkelja sa strane...zasto je uopce onda otisao...? on moze bit sa strane i dalje vrsit presing na suce kao sto je i sam to priznao...

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 13:34
    • Avatar JosipGrahovac

      JosipGrahovac: pa budimo realni trener je 12 igrac...

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 13:47
  • Default avatar - hala madrid cr7
    hala madrid cr7

    Kakav početak sezone za United! Nadam se da će uspjet pobjedit u nekom od ovih velikih derbija na početku jer bez Fergia će biti jako teško.

    Srijeda, 19.06.2013. u 12:30
  • Avatar Nisam Taj
    Nisam Taj

    Zanimljivo je da Liverpool u prvim kolima dok nece biti Suareza i Sturridgea igra sa unitedom i chelskim od "velikih"...

    10 Srijeda, 19.06.2013. u 12:40
    • Default avatar - Man Utd_2

      Man Utd_2: Da, Webb, suci, FA, United....Tko je sad kriv?

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 12:43
    • Default avatar - mačupiču

      mačupiču: svi se urotili protiv liverpoola

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 12:46
    • Default avatar - kurcubic

      kurcubic: sta se imaju urotit protiv tog kluba zvani sprdnja

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 12:53
    • Default avatar - manchestercity

      manchestercity: hahahahaha pa nismo u hrvatskoj da se to tako namista. svi se urotili protiv lpoola

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 13:00
    • Avatar real_madrid_FAN_1

      real_madrid_FAN_1: kriv je perez

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 13:12
    • Default avatar - Lfc fan_1

      Lfc fan_1: bit ce sturridgea..otvaranje prvenstva veoma lagano..stoke city

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 13:18
    • Default avatar - LFC FAN

      LFC FAN: sa čelzijem igraju 26.12 prvu utakmicu..a ovo sa unitedom je bilo i za ocekivati..i da ostane suarez nece moc igrat.. tu su se osigurali

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 13:32
    • Avatar viggen945

      viggen945: cisto sumnjam da ce izgubit tu utakmicu liv.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 13:36
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: To sve Franco namješta, ja vam kažem... i da, vanzemaljci, neizbježni vanzemaljci.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 14:44
    • Avatar Nisam Taj

      Nisam Taj: Ja nisam spomenio nikakvu urotu,ja sam samo rekao da ce Liverpool igrati bez napadaca protiv 2 od 3 najveca kandidata za naslov sto je veliki hendikep!!! :))) Gospodo moja vama je urota stalno u glavi i vidite ju gdje je ...prikaži još! nema,vi ste ti koji su je ovdje neshvacajuci uopce poantu :)))))) Sto god ja napisem vi to izvrnete naopako samo kako bi isli protiv mene,a to je zaista bolesno sto vi necete priznati nikada. Zanimljivo da se jedan simpac reala javio ovdje,kluba koji zivi pod Barcinom cizmom 10 godina :))) Kompleski kod tih djevojcica su nesto s cim bi u Freud imao pune ruke posla i materijala bar za 2-3 knjige od po 300-400 stranica...

      Odgovori Srijeda, 19.06.2013. u 17:16
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message