SUV i crossover automobili najprodavanija su klasa na europskom tržištu, a i kod nas se odlično prodaju. Otkrivamo najjeftinije modele koji se nude u Hrvatskoj
Dacia i dalje dominira, no većina kupaca njihovih, ali i drugih modela s liste ipak bira nešto skuplje, bogatije opremljene izvedbe ‘najjeftinijih automobila’
Dizelski automobili skuplji su od benzinskih. Na popisu 10 najjeftinijih u Hrvatskoj tako nema mjesta niti za jedan dizel, no kako izgleda top lista povoljnih dizelaša?
Limuzine srednje klase oduvijek su bile predmet prestiža. Bez 20.000 eura kupac ovdje ne može razmišljati niti o najslabijem i najlošije opremljenom modelu
Deset najjeftinijih u Hrvatskoj još se nisu popeli iznad granice od 10.000 eura, no uglavnom se radi o vrlo siromašno opremljenim modelima koji se slabo prodaju
Top-ljestvica najprodavanijih modela u Hrvatskoj je u znaku tri marke: VW, Opela i Škode. One su zauzele čak sedam od 10 prvih mjesta u prvih pet mjeseci 2015.
U potrazi za najjeftinijom konjskom snagom dobili smo zanimljivu mješavinu najjeftinijih na tržištu i rasnih sportskih modela koji imaju čak 280 konjskih snaga
Najuspješnija njemačka marka ima vrlo velik ugled među običnim kupcima, ali i tvrtkama i to se jasno odražava na prodajnim podacima za EU, ali i za Hrvatsku
VW Golf je i dalje najprodavaniji model u 2015., a aute u Top 10 imaju Škoda, Dacia, Opel i Renault. Nakon tri mjeseca rasta, prodaja u Hrvatskoj opet je u padu
Do prije nekoliko godina na tržištu je bilo gotovo dvostruko više kompaktnih monovolumena, no kupci radije biraju SUV, pa proizvođači odustaju od ove klase
Danas je u ponudi mnogo manje malih i kompaktnih karavana nego prije desetak godina. Kupce preotimaju mali crossoveri i monovolumeni pa je interes sve manji
Ako preračunamo u današnju vrijednost, Golf GTI je 1976. stajao 130.000 kuna. Danas je najsnažniji kompakt više od tri puta skuplji, ali je i čak tri puta snažniji
Privatni kupac će za novi hibrid, plug-in hibrid ili električni auto dobiti maksimalno 70.000 kuna, a tvrtke deset puta veći iznos. U Hrvatskoj je 14 modela na izboru
Limuzine srednje klase su neostvareni san većine vozača. Zbog visoke cijene kupuju ih uglavnom bogatije tvrtke za zaposlenike na nešto višim pozicijama
Automobili kompaktne klase spadaju među najprodavanije na hrvatskom i na europskom tržištu, a neki su zaista cjenovno atraktivni. Ovo je 10 najpovoljnijih
Jedini sportski modeli o kojima može razmišljati hrvatski kupac su oni gradske klase. Njihovo tržište je posljednjih godina oslabilo, no ponuda je i dalje velika
Poredak među najštedljivjjima je vrlo zgusnut, automobili troše gotovo isto, a i sličnih su snaga. Na iznenađenje, najjeftiniji model u top 10 je Volkswagen Polo
Mnogi vozači vole povišene automobile. Shvatili su to i proizvođači te je sve više modela koji barem nalikuju na terence. Ovo su najjeftiniji koji se nude u Hrvatskoj
Pogon na sve kotače je poželjan, no kupuju ga samo rijetki. Ipak, to je pametna odluka živite li ili putujete često brdskim krajevima. Pogledajte naših 10 favorita
Država i ove godine kupcima hibridnih i električnih vozila poklanja ukupno 15,5 milijuna kuna. Pogledajte video u kojem donosimo najjeftinije modele u ponudi