Obavijesti

Tech

Komentari 89

Alfa Stelvio: Neodoljivi auto kojeg je tako lako zavoljeti

Alfa Stelvio: Neodoljivi auto kojeg je tako lako zavoljeti
23

Mora im se priznati, Alfa Romeo ima talent za dizajniranje automobila iz kojih zrači 'magija'. Stelvio vas privuče svojim izgledom i onda za tren osvoji fantastičnim voznim osobinama. A sad je postao i mnogo povoljniji

VIDEO

Malo je automobila poput Stelvia, automobila za koje bismo rekli da imaju 'dušu i srce'. No Alfa jako dobro zna kako svojim autima podariti tu 'dušu i sportsko srce'. Večina njihovih modela bila je takva, auti na koje ne možeš ostati hladnokrvan, pa makar bio zaluđeni obožavatelj BMW-a, Mercedesa, japanskih auti, bilo čega... Alfi svi priznaju da ima ono nešto.

Testirani Stelvio na prvi pogled obara s nogu. Model je tu već četiri godine, nedavnim redizajnom u pogledu vanjskog i unutrašnjeg izgleda nije promijenjeno gotovo ništa, no Stelvio i dalje izgleda nevjerojatno dobro. Tijekom tejdan dana testa nismo mogli ne zamijetiti poglede koji su neprestano pratili naš auto, kao da vozimo nešto što nitko na cesti u Hrvatskoj nije nikada vidio. Stelvio jednostavno ima klasičan izgled,  bit će lijep i za deset i za pedeset godina i nesumnjivo je budući klasik. Kao i većina Alfi. 

No nije sve u izgledu, Stelvio je jednostavno odličan automobil. Uđete li unutra shvatit ćete da nićim ne zaostaje za najboljim primjercima premium klase. Stelvio jest premium klasa. Sve je prepuno kvalitetnih, mekanih materijala, aluminija, kože, atraktivnih detalja i ukrasa, a izrada je besprijekorna. I sve izgleda odlično, sa stilom i dizajnerski vrhunski odrađeno. Također bezvremenski. A tu je i briga za detalje kakovom se mogu pohvaliti samo rijetki proizvođači. 

Vozne osobine još su jedan top adut ove Alfe. Stelvio izgelda kao GT automobil, a tako se i vozi. Pristupite mu li agresivno, primjetit ćete da iuopće nemate osječaj da vozite SUV. Naginjanja praktično nema, auto je izuzetno okretan, precizno prati putanju koju ste mu zadali izravnim upravljačem i sposoban je za neočekivano brzu jurnjavu kroz zavoje. 

Također pristupite mu li nježno oduševit ćete se. Ovjes je izuzetno komforan, a tome pomažu i prilično 'mesnate' gume na velikim naplatcima od 19 inča. Rijetko koji auto će tako udobno priječi preko 'ležečeg policajca' ili krstariti cestom čija kvalieta, tipično hrvatski, nije baš najbolja. Komforu pridonosi i prilično niska razina buke u unutrašnjosti. 

Realno, Stelvio je i po voznim osobinama i kada je u pitanju komfor i kada je u pitanju sportska vožnja među najboljim SUV-ovima koje trenutno možete naći na tržištu. Toj neobičnoj kombinaciji pridonosi i DNA sustav kojim se namještaju razni pakametri auta u tri razine.  Slovo D u DNA znaći dinamično, N neutralno, a A all weather ili postavka za vožnju po skliskoj cesti. 

Motor testirane ALfe je osnovni benzinac ali već on je pravo 'sportsko srce' ove Alfe. Dokaz tome su i performanse. Samo 7,2 sekunde do 100 km/h je vrijednost dostojna sportskih auta. Motor radi izuzetno mirno i odlično je ukomponiran  s automatskim mjenjačem koji ima osam brzina. Izmejen brzina su brze i nježne, a serijski pogon na sve kotače radi vrhunski. 

Uz prosjječan stil vožnje kombirinano smo trošili 8,5 l/100 km. Uz žešću vožnju potrošnja iznosi 10, 11 l/100 km.  Potrošnja je sasvim prihvatljiva za ovako velik i težak auto sa snažnim benzinskim motorom. 

Naš testni model bio je prepun bogate opreme pa je cijena dosta viša od toga koliko Stelvio može koštati. A to je prilično povoljnih 325.000 kuna, za model s dizelskim motorom, 190 KS i bogatim paketom opreme Super. To je čak 40.000 kuna povoljnije nego je Stelvio koštao prije redizajna. I ostatak ponude postao je osjetno povoljniji što je još jedan adut za auto koji je ionako prepun aduta. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI:
masa: 1735 kg
dimenzije: 469 x 190 x 167 cm
obujam: 1995 ccm
snaga: 147 kW/200 KS  
0-100 km/h: 7,2 s
najveća brzina: 215 km/h
potrošnja: 7,0 l/100 km
cijena: 423.856 kn (testni model), 325.000 kn (dizel 190 KS, oprema Super)


Testirana Alfa Romeo Stelvio 2.0 Sprint u opremi ima dodirni zaslon 8,8”, navigaciju, električno namjestiva sjedala presvučena kožom, paket Veloce interijer, komande mjenjača na upravljaču, alunaplatke 19", električno otvaranje prtljažnika, adaptivni tempomat...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 89
VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta
PRISTUPAČAN I SNAŽAN

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta

X8b dolazi u kućištu tankom samo 6,8 mm te je među najtanjim uređajima, a i prilično je lagan sa svojih 166 grama.
Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća
AI KONFERENCIJA

Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća

Konferenciju su organizirali Infobip, Slovensko-hrvatski poslovni klub SLO CRO i slovensko veleposlanstvo u Zagrebu, s ciljem razmjene znanja i iskustava u primjeni AI-ja u poduzećima kako bi s time uspješnije poslovali.