U kombinaciji s najsnažnijim dizelskim motorom i paketom opreme Outdoor ovaj je Captur dobra prilika za sve koji traže atraktivan, okretan i praktičan mali crossover
Captur na testu: Jednostavno je bio i ostao simpatičan auto
Captur je jedan od predvodnika vala sve popularnijih malih crossovera ali i jedan od najbolje prodavanih Renault modela na našem tržištu. Kupci ga jako vole jer spaja dobar izgled, male dimenzije i povoljnu cijenu.
Testirani model ima dizelski motor koji u kombinaciji sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem donosi solidne performanse i vrlo nisku potrošnju. Na testu smo kombinirano trošili samo 4,9 l/100 km, u gradu 5,5. Za pohvalu je i sustav Extended grip koji, iako ne može zamijeniti 4x4 pogon, olakšava vožnju na skliskoj podlozi što je vrlo korisno za zimu. U terenskim uvjetima dobro dođu i serijske M+S gume te 20 cm udaljenosti od podloge . Udobnost je za pohvalu, a Captur je udoban i na dužim putovanjima. Unutrašnjost je razigrana, a tu je i bogati multimedijski sustav koji je vrlo intuitivan, što je kod konkurencije rijetkost. Cijena je s obzirom na opremu sasvim fer.
Tvornički podaci
- masa: 1190 kg
- dimenzije: 412x178x157 cm
- obujam: 1461 ccm
- snaga: 81 kW/110 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 11 s
- najveća brzina: 175 km/h
- potrošnja: 3,9 l /100 km
- cijena: 159.923 kn (testni model) 157.400 kn (bez doplata)
Renault Captur Outdoor Energy dCi 110 u opremi ima multimedijski sustav s navigacijom, parkirne senzore, sustav extended grip, alunaplatke 17”...