Obavijesti

Tech

Komentari 35

Citroën C-Elyseé udoban je i prostran auto za malo novca

Citroën C-Elyseé udoban je i prostran auto za malo novca
5

Citroënov odgovor na Škodu Rapid dolazi početkom 2013. je limuzina koji teži biti što prostranija i udobnija, a stoji osjetno manje od prosječnog predstavnika klase

VIDEO

U vrijeme krize cijena je uvjerljivo najvažniji faktor za odabir novog automobila. Shvatili su to brojni proizvođači i tako se u posljednje vrijeme na tržištu pokrenuo trend limuzina koje nude mnogo prostora za malo novca. C-Elyseé je brat Peugeota 301 i odgovor na Škodu Rapid i Seat Toledo. Ovo nije izvedenica nekog postojećeg Citroëna već potpuno novorazvijen automobil, što je jasno vidljivo i po vanjskom i po unutarnjem dizajnu. 

C-Elyseé se proizvodi u Španjolskoj a prodavat će se na tržištima Azije i istočnog dijela Europe. Dugačak je 443 centimetara i na stražnjoj klupi pruža raskošnu količinu prostora za noge. I prtljažnik od 506 litara je vrlo prostran.

Unutrašnjost je domišljato dizajnirana, ne prevladava jeftin osjećaj, iako se plastiku ne bi moglo svrstati među najkvalitetniju. Sjedala su vrlo udobna, isti takav je i ovjes te je odmah jasno da je ovaj automobil svim karakteristikama prilagođen racionalnoj i smirenoj obitelji. U tom stilu je posložena i paleta motora. Osnova je novi 1.2-litreni benzinac sa samo 72 KS, no snažniji benzinac sa 115 KS i dizelaš s 92 KS mnogo su bolje i razumnije solucije. 

Najveći adut novog C-Elyseé bit će cijena. Početkom prodaje je u siječnju iduće godine, a najjeftiniji model će kod nas stajati manje od 90.000 kuna. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 35
VIDEO

Test Mercedes EQE SUV: Jedan od najimpresivnijih svoje vrste
VELIKI SUV NA STRUJU

Test Mercedes EQE SUV: Jedan od najimpresivnijih svoje vrste

EQE SUV je odličan automobil, i u njegovoj vožnji smo izuzetno uživali. No ipak, teško se oteti dojmu da bismo se unatoč svoj snazi, udobnosti i tišini još bolje osjećali u običnom GLE

Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...
AYRTON SENNA: 30 GODINA OD SMRTI

Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...

Ayrton Senna poginuo je 1. svibnja 1994. u Imoli kad se s 310 km/h zabio u zid. Bio je jedan od najvećih vozača Formule 1 u povijesti, a njegovo rivalstvo s Alainom Prostom bilo je više od sporta
Tko je Edin Terzić? Hit trener u Europi pomagao 'vatrenima'. I želi biti izbornik reprezentacije
PRIČA O TRENERU DORTMUNDA

Tko je Edin Terzić? Hit trener u Europi pomagao 'vatrenima'. I želi biti izbornik reprezentacije

Otac mu je iz Donjeg Vakufa, majka iz Osijeka. Skautirao je u Hrvatskoj za Borussiju, ljetuje u Makarskoj, zna hrvatske pjesme i prati HNL, a vodio je i Haalanda, Reusa...