Atraktivan, ukrašen, raskošan, 200 KS snažan...Citroen DS4 stvoren je za pokazivanje. Ide sjajno, zvuči odlično i troši umjereno obzirom na performanse
Citroën DS4 je razmetljiv, ali fali mu prostora i preglednosti
Stvoren po zadnjoj modi, DS4 je, poput kakve dizajnerske haljine, atraktivan koliko i nepraktičan. Izgleda osebujno i luksuzno pa privlači pažnju na svakom koraku. Još je impozantniji iznutra gdje se fina koža susreće s modernom tehnologijom.
Luksuza, kao ni opreme ovdje ne nedostaje, no zato nedostaje prostora. I preglednosti. Oboje i naprijed i straga. No zato motor oduševljava. Turbobenzinac iz 1.6-litara izvlači 200 KS i jedan je od najboljih na tržištu. Ide sjajno u svim režimima, zvuči odlično i troši vrlo umjereno s obzirom na odlične performanse.
A zbog njih povišen ovjes mora biti vrlo tvrd da bi “držao cestu”. Upravljač je pak, ugodno precizan.
Osebujna rješenja
Osim stražnjih vrata s oštrim ispupčenjem koje prijeti ozljedama te prozorom koji se ne može otvoriti, DS4 krase još neka osebujna rješenja. Primjerice, sjedala presvučena kožom s dezenom narukvice ručnog sata ili pokretna sjenila koja propuštaju više ili manje vanjskog svjetla.
Citroën DS4 THP 200 Sport Chic
masa: 1315 kg
dimenzije: 433x179x149cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 147 kW/200 KS
ubrzanje (0-100km/h): 7,9 s
najveća brzina: 235 km/h
potrošnja: 6,4 l /100 km
cijena: 231.910 kn (testni model) 203.150 kn (bez doplata)
konkurencija: Audi A3, Alfa Giulietta, Lancia Delta, Seat Leon
PLUS: privlačan dizajn, dojam luksuza i komfora u unutrašnjosti, sjajna opremljenost, izvrstan motor, povoljna potrošnja
MINUS: nepreglednost, glasan ovjes, nedostatak prostora, nepraktična stražnja vrata s prozorima koji se ne otvaraju