Obavijesti

Tech

Komentari 0

Donosimo novi #MARKETING panel: Marketing za globalna tržišta

Donosimo novi #MARKETING panel: Marketing za globalna tržišta
2

24sata donosi panel diskusije #MARKETING koje se bave aktualnim temama iz svijeta marketinga, medija i komunikacija, a namijenjene su svim zaljubljenicima u digitalne trendove iz business svijeta

Sve je više hrvatskih kompanija koje svoje prilike traže izvan Hrvatske. Neke tvrtke od starta grade i prilagođavaju svoju organizaciju kako bi djelovale na globalnim tržištima, dok druge svoje poslovanje pokušavaju formatirati kako bi razvijen posao preselile na još veća, brzorastuća tržišta. Globalizacija nije trend, već nužan preduvjet, posebno za tvrtke iz malih zemalja poput Hrvatske.  

Kuda se širiti, na neka od vodećih tržišnih gospodarstava poput Kine, Indije ili daleke Australije ili na bliska susjedna tržišta poput Austrije, Mađarske ili Italije? Tvrtke, svaka na svoj način, razmatraju svoje potencijale za međunarodno poslovanje te donose odluke.  

U sklopu panela #MARKETING, porazgovarali smo s marketinškim stručnjacima, koji usmjeravaju svoje poslovanje internacionalno i ostvaruju odlične rezultate. 

Pogledajte panel: 

VIDEO

Panelisti:

Sanja Garaj Miloš, direktorica korporativnog marketinga Podravke, podijelila je s nama iskustva, kako je hrvatska tvrtka sa 75 godina tradicije  i više od 1.000 proizvoda, osvojila brojna svjetska tržišta, a među njima i neka egzotična. Hrvatskoj je javnosti nepoznato, a svakako je vrijedno spomenuti da je Podravka u nekim segmentima i tržišni lider, kao na primjer u Australiji. Sanja je otkrila i kako grade brend strategiju, koje su razlike u nastupu i komunikaciji na ino tržištima. 

Srđan Kovačević, CEO Orqe, hrvatske hi tech tvrtke koja proizvodi naočale za upravljanje dronovima, ispričao nam je put od start upa koji je imao priliku povezati se sa američkim partnerom te nakon toga pokrenuti kickstarter kampanju te prodati proizvod u više od 50 zemalja. S obzirom na specifično i nišno tržište, kvaliteta je Orqin adut s kojim se nametnula i dobro konkurira velikim svjetskim igračima. Zanimljivo je čuti kako tvrtka u kojoj dominiraju inženjeri, stvara marketinšku strategiju te na kojim kanalima se koriste za nastup i probijanje na novim tržištima. 

Ivan Kovačević, CMO SofaScorea, aplikacije koja s ocjenom 4,8 na Google Playu i 4,9 na App Storeu, spada u najbolje svjetske aplikacije za praćenje sportskih rezultata uživo. SofaScore omogućuje statistike za 25 sportova, a jedinstveni proizvodi poput ocjene igrača, Heatmaps, Shotmaps, Attack Momentum i Attribute Overview ključan su faktor za 22 milijuna mjesečno aktivnih korisnika. Ivan je u panelu ispričao zašto su odabrali baš Luku Modrića kao ambasadora te pojasnio kako su ostvarili jedinstvene suradnje sa medijima koje im donose uspjeh i rast. 

Panel je moderirao Nikola Stolnik, osnivač i direktor tvrtke Good Game Global, koja se bavi organizacijom esport događaja. Uz esport turnire, korporativni gaming eventi koji kombiniraju team building, employer branding i natjecanje u virtualnom nadigravanju. Good Game Global se proširio na različite vrste projekata i sadržaja, od prijenosa uživo, podcasta, emisija… Kao bivši zaposlenik Googlea i Nanobita, stekao je vrijedno iskustvo rada za tvrtku koja djeluje globalno te je dobro poznaje ovu temu i izazove s kojima se tvrtke susreću. 

#MARKETING PANELI

24sata donosi panel diskusije #MARKETING koje se bave aktualnim temama iz svijeta marketinga, medija i komunikacija, a namijenjene su svim zaljubljenicima u digitalne trendove iz business svijeta.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO

Od prestiža do profita: Zavirili smo u svijet luksuznih brendova
#MARKETING

Od prestiža do profita: Zavirili smo u svijet luksuznih brendova

Hermès, Chanel, Dior, Rolls-Royce, Rolex, Louis Vuitton, Gucci, Tiffany & Co… na koje luksuzne brendove vi prvo pomislite?

Kako se definira luksuz, a kako upravlja luksuznim markama
USKORO

Kako se definira luksuz, a kako upravlja luksuznim markama

Luksuzne marke više nisu obiteljske tvrtke kako je to nekada bilo i upravljanje luksuznim markama zapravo postaje upravljanje luksuznim megamarkama, odnosno kompleksan i globalan posao
Što je omnichannel marketing i zašto je neophodan u modernom marketingu?
#MARKETING

Što je omnichannel marketing i zašto je neophodan u modernom marketingu?

Na panelu #MARKETING u organizaciji 24sata gostovali su eminentni domaći stručnjaci za omnichannel marketing, podijelili iskustva te raspravljali o ovoj važnoj temi za uspješno poslovanje