Obavijesti

Tech

Od prestiža do profita: Zavirili smo u svijet luksuznih brendova

Od prestiža do profita: Zavirili smo u svijet luksuznih brendova

Hermès, Chanel, Dior, Rolls-Royce, Rolex, Louis Vuitton, Gucci, Tiffany & Co… na koje luksuzne brendove vi prvo pomislite?

Luksuzni brendovi sinonim su za ekskluzivnost, prestiž i vrhunsku kvalitetu. Oni predstavljaju životni stil koji si može priuštiti samo vrlo uzak broj privilegiranih. Luksuzni su proizvodi simboli uspjeha i statusa. Od dizajnerskih modnih kuća do proizvođača vrhunskih automobila, luksuzne marke dominiraju raznim industrijama, a njihov utjecaj seže daleko izvan njihove neposredne baze kupaca.  

Ovog tjedna u sklopu panela #MAKETING u organizaciji 24sata istražujemo svijet luksuznih marki i ono što ih čini tako poželjnima potrošačima diljem svijeta. U našem smo studiju ugostili stručnjakinje za luksuzne brendove.  

Panelistice marketinga 24 sata

Moderatorica panela - Marina Leš, već dugi niz godina radi u industriji luksuznih robnih marki te dobro poznaje principe i tržište ove specifične grane businessa. Zadnjih 10 godina na poziciji je Marketing&Boutique managera za tvrtku FREYWILLE u Hrvatskoj. 

FREYWILLE je luksuzni brend ručno emajliranog nakita i dodataka. Tvrtka je osnovana u Beču 1951. godine i od tada se proširila u preko 50 zemalja diljem svijeta. FREYWILLE je poznat po svojim zamršenim dizajnima, koji su često inspirirani poznatim umjetničkim djelima i kulturnom baštinom, te svojoj predanosti korištenju samo najfinijih materijala u svojim proizvodima. Marka je prikupila vjerne sljedbenike kupaca koji cijene njenu pažnju posvećenu detaljima, majstorstvo izrade i umjetnički štih.  

Njene i naše gošće na panelu bile su: 

Ana Ivančić, vlasnica Garderoba Concept Storea. Na prodajnim mjestima u Zagrebu i Rovinju, nudi najbolje od skandinavskog modnog dizajna: od odjeće, modnih dodataka, nakita, proizvoda za njegu odjeće, parfemskih voda, ukrasa za kosu i sve to u jedinstveno uređenim prostorima koji podsjećaju na prostrane luksuzne garderobe. 

Ana je diplomirana pravnica s diplomom Executive MBA, koja je više od 20 godina karijere provela na vodećim pozicijama u financijskoj industriji, da bi se prije 6 godina odlučila na potpuni zaokret i ostvarila svoju viziju modne oaze Garderoba Concept Storea. 

Ideja Garderoba Concept Storea je bila klijenticama omogućiti jedno "feel good" mjesto na kojem će se bez žurbe u ugodnoj atmosferi moći isprobavati novi stilovi, nove kolekcije, uz stručni savjet ljubaznog osoblja. Danas je Garderoba prepoznatljiva adresa za one koji žele nešto posebno s naglaskom na vrhunski dizajn, održivu modnu proizvodnju i vrhunsku kvalitetu. 

Ovdje se od modnih marki mogu naći danski GANNI, By Malene Birger, Stine Goya, Henrik Vibskov, Skall Studio, Mark Kenly Domino Tan, Baum und Pferdgarten, Blanche, Raiine, Rabens Saloner, zatim švedski Rodebjer, Axel Arigato, ATP Atelier, norveški Holzweiler itd., te brend torbi BOYY prepoznatljivog bezvremenog dizajna. 

Lena Mrđen - Business Unit Manager u Orbicu, zadužena za Estee Lauder Companies (ELC) brendove u 8 zemalja Adriatic regije. U portfoliju su Estee Lauder, Clinique, MAC, Jo Malone London, Tom Ford, La Mer, Bobbi Brown i Origins. Lena je od 2004.godine bila Brand Manager za parfeme brendova Gucci, Escada, Max Mara, Burberry, Hugo Boss, Dolce&Gabbana a već 12 godina radi sa ELC brendovima. 

Orbico je najveći kozmetički distributer u regiji sa velikim brojem globalno zastupljenih robnih marki vrhunske kvalitete. S timom predanih i angažiranih profesionalnih stručnjaka, nude potpuna i sveobuhvatna poslovna rješenja u prodaji, logističkim uslugama, marketingu i vođenju robnih marki iz svojeg asortimana. 

Tina Čima – Marketing  Managerica u Fashion Company Hrvatska, najveće modne retail kompanije u regiji. Fashion & Friends je vodeći regionalni multibrend koncept u vlasništvu Fashion Company. Nezaobilazno odredište za sve modne zaljubljenike nudi odjeću, obuću i modne dodatke vodećih svjetskih modnih brendova kao što su Diesel, Replay, Guess, Calvin Klein, Liu Jo, Steve Madden, Camper, Cesare Paciotti, Premiata, Just Cavalli, Verscae Jeans Couture i mnogi drugi. 

Ovdje svaki kupac može izabrati za sebe brend koji se uklapa u njegov modni stil, budžet, vrijednosti ili ekološke principe, u smislu izbora recikliranog materijala, načina ekološke proizvodnje i slično. 

U svom poslovanju Fashion&Friends vodi računa o očekivanjima i vrijednostima koja su važna  milenijalcima i generaciji Z, pa su tako fleksibilan način kupnje, personalizacija i dostupnost na prvom mjestu, a u svom portfelju imaju brendove koji se zalažu za društvena pitanja i održivost.  

Panelistice marketinga 24 sata

Gošće našeg panela, stručnjakinje u branši, su nam otkrile i razlike između pojmova luxury, affordable luxury i masstige, koje marketinške strategije primjenjuju u komunikaciji i gradnji brenda, kako se luksuzne marke snalaze u doba digitalne transformacije, problemu tržišta „lažnjaka“, trendova koje diktira generacija Z i slično.  

Luksuz je jedini sektor u kojem se rast broja kupaca ne smatra prodajnim uspjehom, štoviše, nastaje problem ako kupaca ima previše. Sektor luksuza kontinuirano raste od 1991.godine. Ukupna vrijednost sektora procjenjuje se na 1,4 bilijuna EURa (Bain&Co, 2022). Deloitte u zadnjem izvještaju iz 2022.godine navodi da je svjetskih TOP 100 tvrtki iz sektora luksuza generiralo ukupne prihode u iznosu od 288 milijardi EURa. 

Velik je izazov upravljati luksuznim brendovima, postići rast prihoda, a istovremeno zadržati ekskluzivnost i ostati privlačan elitnim kupcima. Ako vas zanimaju luksuzni brendovi ili želite čuti nešto novo o ovoj zanimljivoj branši na pravom ste mjestu.  

Pogledajte panel!

VIDEO
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Kako se definira luksuz, a kako upravlja luksuznim markama
USKORO

Kako se definira luksuz, a kako upravlja luksuznim markama

Luksuzne marke više nisu obiteljske tvrtke kako je to nekada bilo i upravljanje luksuznim markama zapravo postaje upravljanje luksuznim megamarkama, odnosno kompleksan i globalan posao

Donosimo novi #MARKETING panel: Marketing za globalna tržišta
PROMO

Donosimo novi #MARKETING panel: Marketing za globalna tržišta

24sata donosi panel diskusije #MARKETING koje se bave aktualnim temama iz svijeta marketinga, medija i komunikacija, a namijenjene su svim zaljubljenicima u digitalne trendove iz business svijeta
Što je omnichannel marketing i zašto je neophodan u modernom marketingu?
#MARKETING

Što je omnichannel marketing i zašto je neophodan u modernom marketingu?

Na panelu #MARKETING u organizaciji 24sata gostovali su eminentni domaći stručnjaci za omnichannel marketing, podijelili iskustva te raspravljali o ovoj važnoj temi za uspješno poslovanje