Obavijesti

Tech

Komentari 30

Dvoboj SUV dizelaša: Honda CR-V protiv Hyundaija ix35

Dvoboj SUV dizelaša: Honda CR-V protiv Hyundaija ix35
10

Obnovljeni Hyundai ix35 izgleda atraktivno i nudi dobru vrijednost za novac, a kod Honde je najbolja strana novi motor. Auto oduševljava zabavom koju pruža u vožnji

VIDEO

Hyundai ix35 je nedavno obnovljen, a Honda CR-V je pak jedan od najsvježijih modela u klasi. Najzanimljiviji na njima su mali dizelski motori koji su se pokazali idealnim odabirom. Hyundaijev ima obujam od 1,7 litara i 115 KS, a Hondin 1,6 litara i 120 KS. Oba su vrlo tiha i iznimno uglađena, u čemu je Hondin za nijansu bolji. S obzirom na svoju ne baš malu masu oba automobila vrlo odlično ubrzavaju, no i ovdje je Honda nešto bolja. Isto vrijedi i za vozne osobine, Honda je stabilnija u zavojima, ima precizniji mjenjač i upravljač. Oba SUV-a imaju sustav za pomoć pri kretanju na uzbrdici, ali koriste prednji pogon pa nisu za ozbiljnije terenske zadatke.

Kada je riječ o potrošnji, razlike su minimalne - Hyundai je na testu u gradu trošio 6,5 l/100 km, Honda 6,3. U vezi s udobnošću u vožnji Hyundai je u prednosti, ali se ni Hondi ovdje ne može mnogo zamjeriti. 

Ipak, smeta iznimno loša ergonomija skromnog multiinformacijskog zaslona, vidljivost prema straga (ovdje bi dobro došli parkirni senzori kojih u osnovnom paketu opreme nema) i detalji od pretvrde plastike. Oduševljava prostranom unutrašnjosti i prtljažnikom od 589 litara. No niti nemalih 16 cm kraći ix35 po tom pitanju ne zaostaje. Štoviše, u njegov prtljažnik stane i više - čak 591 litra, a i stražnja klupa je raskošna, pogodna i za osobe višeg rasta. Hyundai je čak i bogatije opremljen od Honde - ima grijana sjedala naprijed i straga te stražnje parkirne senzore - a razlika u cijeni je čak 42.000 kuna u korist Hyundaija.

Honda je dakle, vozački bolji automobil, no ne toliko da bi se opravdala velika razlika u cijeni između usporedivih modela. 

Opremljen i prostran Hyundai

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1565 kg
dimenzije: 441x182x167cm
obujam:  1685 ccm
snaga:  85 kW/115 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  12,4 s
najveća brzina: 173 km/h
potrošnja:  5,6 l /100 km

CIJENA: 183.089 kn (testni model)   179.989 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Kia Sorento, Ford Kuga, Chevrolet Captiva
OPREMA: Alu naplatci 17”, dvozonski automatski klima-uređaj, stražnji parking senzori, tempomat, grijana prednja i stražnja sjedala

Štedljiva Honda dobro ubrzava

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1541 kg
dimenzije: 457x182x169cm
obujam:  1597 ccm
snaga:  88 kW/120 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  11,2 s
najveća brzina: 182 km/h
potrošnja:  4,5 l /100 km

CIJENA: 224.840 kn (testni model)  219.840 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Mazda CX-5, Toyota RAV4, Mitsubishi Outlander
OPREMA: Alu naplatci 17”, dvozonski automatski klima uređaj, start/stop sustav, tempomat, Multi informacijski zaslon u boji

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 30
VIDEO

Test Mercedes EQE SUV: Jedan od najimpresivnijih svoje vrste
VELIKI SUV NA STRUJU

Test Mercedes EQE SUV: Jedan od najimpresivnijih svoje vrste

EQE SUV je odličan automobil, i u njegovoj vožnji smo izuzetno uživali. No ipak, teško se oteti dojmu da bismo se unatoč svoj snazi, udobnosti i tišini još bolje osjećali u običnom GLE

Kristijan Iličić pokrenuo globalnu eSIM aplikaciju Lyntel: 'Spojio sam dvije ljubavi'
PROPUTOVAO 194 DRŽAVE

Kristijan Iličić pokrenuo globalnu eSIM aplikaciju Lyntel: 'Spojio sam dvije ljubavi'

eSIM je digitalna SIM kartica koja omogućava aktivaciju podatkovnog plana operatera bez upotrebe fizičke SIM kartice. - U fokusu nam je kvaliteta povezanosti, 5G mreža gdje god je to moguće - rekao nam je Iličić.
Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...
AYRTON SENNA: 30 GODINA OD SMRTI

Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...

Ayrton Senna poginuo je 1. svibnja 1994. u Imoli kad se s 310 km/h zabio u zid. Bio je jedan od najvećih vozača Formule 1 u povijesti, a njegovo rivalstvo s Alainom Prostom bilo je više od sporta