Potentan motor, precizan mjenjač, izravni upravljač i ovjes podešen za jurnjavu neki su od aduta zbog kojih ćete i u zavoju u Golfu htjeti pritisnuti gas do kraja
GTI sportski karakter najbolje pokazuje dok "guta" zavoje
Padala je lagana kiša, pa se u prve krugove na skliskoj karting stazi u Novome Marofu startalo s malo manjom brzinom i uz veliku dozu opreza. No već nakon nekoliko krugova GTI je zbog stabilnosti i jednostavnosti upravljanja ulijevao toliko povjerenja da je bilo nemoguće odoljeti natjerati snažni dvolitreni turbobenzinac u crveno. Zavaljeni u udobne profilirane sjedalice, vrlo brzo steknete dojam kako biste se možda mogli okušati u karijeri profesionalnog vozača. Za takav dojam, prije svega, zaslužan je elektronički kontrolirani diferencijal, koji u svakom trenutku okretni moment rasporedi na takav način da i manje vješti vozači mogu oštre zavoje prolaziti brzo i izuzetno stabilno.
Ručni mjenjač je precizan, s kratkim prijenosnim omjerima, pa i kod bržih promjena brzina nema trzanja. Na ravnim dionicama upravljač s promjenjivim omjerom djeluje mekano, no već kod prvih naglih skretanja pokazat će kako se savršeno prati zadana putanja, a vozaču daje vrlo dobra povratna informacija o težini staze. Općenito, iako smo prije samih testnih vožnji zbog pitoma izgleda bili skeptični u sportske mogućnosti, već nakon desetak krugova GTI je pokazao da i nakon gotovo četiri desetljeća opravdava kultni status među kompaktnim sportašima.
Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI, 6 brzina
TEHNIČKI PODACI
masa: 1351 kg
dimenzije: 427x179x144 cm obujam: 1984 ccm
snaga: 162 kW/220 KS
ubrzanje (0-100km/h): 6,5 s
najveća brzina: 246 km/h
potrošnja: 6 l /100 km
CIJENA: 264.511 kn (osnovni model) 272.598 kn (model s 4 vrata)
KONKURENCIJA: Renault Megane RS, Opel Astra OPC
Prvi put u povijesti GTI dolazi s dvije snage motora: osnovnom s 220 KS i GTI Performance, čijih 230 KS postiže maksimalnih 250 km/h uz ubrzanje do stotke za 6,4 sekunde.