Obavijesti

Tech

Komentari 2

Hrvatski Starpoint Gemini ove godine dobit će treći nastavak

Hrvatski Starpoint Gemini ove godine dobit će  treći nastavak
3

Uspješna igra zagrebačkog studija LGM ove godine će dobiti nove likove i planetarne sustave te niz drugih poboljšanja. Igra izlazi tijekom godine, objavili su u prvoj video najavi

Studio LGM iz Zagreba najavio je kako će tijekom ove godine objaviti treći nastavak svoje svemirske RPG igre - Starpoint Gemini. 

Novi nastavak čekao se pet godina, iako je između (2017. godine) objavljen i Warlords, igra koja je smještena u isti svemir, prenosi Reboot.

Tim iz LGM-a objavio je prvu najavu za novu igru, koja će donijeti animirane 3D NPC-ove, a u ulozi kapetana Jonathana Bolda istraživat ćemo nove planetarne sustave. Tu je i ADAH - 'digitalna svijest' našeg broda, koju ćemo moći prebaciti u drona. Točan datum izlaska igre nisu objavili, ali trebalo bi biti tijekom ove godine. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
Evo koliko biste ostarili da 50 godina provedete na Marsu!
ZNANSTVENI RAD

Evo koliko biste ostarili da 50 godina provedete na Marsu!

Fizičari s američkog Nacionalnog instituta za standarde i tehnologiju (NIST) po prvi su put izračunali koliko brže teče vrijeme na Marsu u odnosu na Zemlju
Lažni AI profili pop zvijezda od fanova izvukli milijarde dolara
VELIKA KRAĐA POMOĆU AI

Lažni AI profili pop zvijezda od fanova izvukli milijarde dolara

Prevaranti sve češće koriste AI da bi izgledali kao poznati glazbenici na društvenim mrežama. Novo izvješće tvrdi da su takve prevare u 2025. godini fanove koštale 5,3 milijarde dolara, a najčešće mete bili su fanovi Taylor Swift i Sabrine Carpenter
WhatsApp je počeo ubacivati oglase u Status i Kanale: Evo kako ih sakriti i kontrolirati
NOVI UPDATE NA WHATSAPPU

WhatsApp je počeo ubacivati oglase u Status i Kanale: Evo kako ih sakriti i kontrolirati

Oglasi su stigli na WhatsApp, ali samo u karticu Ažuriranja, među Status i Kanale. Prikazuju se kao sponzorirani sadržaj, a korisnici ih mogu sakriti i prijaviti te podesiti što im se prikazuje.