Audi A6 je od svojeg “velikog brata” preuzeo najvažnija rješenja u unutrašnjosti, većinu motora, ovjese i još mnogo toga. Rezultat je najuvjerljivija poslovna limuzina ove klase
Ima skoro sve što i A8: Audi A6 fascinirao je na prvi pogled
U Portugalu smo među prvim novinarima iz čitavog svijeta vozili novu generaciju Audija A6.
Bilo je to posebno iskustvo, koje je došlo samo nekoliko tjedana nakon što smo testirali Audi A8, pa smo manji model uvelike usporedili s perjanicom Audija. I zaključili da se nema čega sramiti niti u usporedbi s tim fascinantnim modelom. Štoviše sve što nam se najviše svidjelo u A8 pronašli smo i u A6.
Audi se zaista potrudio da u ovaj model ugrade sve najbolje što trenutno imaju na raspolaganju. A6 se tako nudi s vrhunskim zračnim ovjesom, novim upravljanjem na sve kotače te opsežnim sustavom pomoći u vožnji i poluautonomne vožnje koji, između ostalog, koristi čak pet radara.
Najsnažniji dizelski i benzinski motori su također isti kao u A8. No koliko su modeli slični najbolje shvatite kada uđete u kabinu i vidite potpuno isti sustav s dva dodirna zaslona na središnjoj konzoli ili impresivne digitalne instrumente.
Audi A6 je u vožnji izuzetno udoban, bez obzira radi li se o verziji s klasičnim, aktivnim ili zračnim ovjesom. Naravno superioran je zračni, no i ostali koje smo isprobali vrhunski su kompromis udobnosti i impresivnih mogućnosti pri agresivnijoj vožnji.
Upravljanje na sve kotače smanjuje krug okretanja za čak metar, no još je dojmljivije koliko pomaže prilikom brzog ulaska i izlaska iz zavoja. Audi A6 oduševljava i tišinom u kabini, a u ponudi su i dvostruka stakla koja dodatno pomažu pri izolaciji.
Svi motori u A6 imaju hibridni sustav koji omogućava da se pri puštanju gasa motor u potpunosti ugasi što dodatno štedi gorivo. Osnovni model ima 2-litreni dizel s 204 KS, a ostali dizeli u ponudi su V6 s 231 i 286 KS. Benzinac je za sada samo jedan, s 340 KS.
Novi A6 na naše tržište dolazi početkom srpnja, a zasad jedini model 50 TDI (286 KS) stajat će od 524.526 kuna