Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Kapsula za samoubojstvo bila je hit sajma pogrebne opreme

Sarco je kapsula koja će ljudima koji su se odlučili na eutanaziju omogućiti da taj posljednji trenutak bude "spektakularan", a na sajmu u Amsterdamu ljudi su mogli u virtualnoj stvarnosti vidjeti kako će to biti

Komentari 38 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar gordi
    gordi

    Ako ste dobili dragocjeni dar života onda biste ga trebali iskoristiti najbolje što možete, a ne sam sebi oduzimati život

    17 Utorak, 17.04.2018. u 10:30
    • Default avatar - Knez Borna

      Knez Borna: Slažem se s tobom, ali, "trebati" i "željeti" su dva različita pojma. Dar se može vratiti ili odlučiti ne primiti. Slobodna volja, Gordi, sloboda vlastitog odabira...

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 12:02
    • Avatar Fossil

      Fossil: Zamislite osobe koje žive u agoniji zbog različitih bolesti pa moraju trpjeti užasne bolove, a znaju da im nema spasa te da odgađaju neizbježno..ne vjerujem da će si baš bilo tko moći samo tako lako oduzet život.. niti jedna zdrava ...prikaži još! i razumna osoba neće odabrati smrt

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 12:19
    • Avatar tallija

      tallija: ocito sve u zivotu ima neki smisao pa i moguca patnja na kraju zivota...to sto ljudska razmazenost podnosi samo ugodu (koje se zasigurno nece nikad odrec) to je vec neka druga, malo dublja prica...koja definitivno nadilazi kapsule i predaju dara ...prikaži još! zivota (vecu glupost nisam cula)

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 13:28
    • Default avatar - LAP

      LAP: Talija tvoj komentar je dostojan jednog mazohiste. ...kazes kad neko pati , zasto nebi patio jos mjesec dana ili godinu. Zasto mu skratiti muke? Nek stoka pati i nek se celici i nek vidi da zivot nije med i mlijeko.

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 13:59
    • Avatar tallija

      tallija: LAP ne znam koji je smisao tvog komentara osim da vrijedjas... da, definitivno sam sigurna da patnja tijekom zivota, pa i na kraju ima smisao i da, definitivno smatram da ti je zivot darovan i da ga nemas pravo oduzet...a ...prikaži još! tebi cu preporucit da se odselis cim prije u Nizozemsku ili krenes stedjet za kapsulu, skrati si muke cim prije, nikad ne znas sto te ceka sutra 🤗

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 14:07
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: gordi na kojim drogama si ti?=? vjerskim? božjim? lako je tebi sad govorit kad si zfrav i sve možeš sam....kad postaneš ovisan o nekome i imaš bol koja NE prestaje, sjetićeš se ovog izuma...pa ti i dalje vjeruj u "čudo ...prikaži još! božje zvano život"!!

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 15:43
    • Default avatar - Knez Borna

      Knez Borna: @talija, evo, smisao mog komentara nije pljuvanje, a nikako ne želim ni vrijeđati, samo želim pitati... Shvaćaš li kontradikciju u onome što si napisala? Ukoliko ti je nešto darovano, onda ne može biti uvjetovano. Ukoliko nemaš pravo izbora, onda to ...prikaži još! nije nikakav dar, nego nametnuta obaveza. Da se razumijemo, ja stvarno nisam suicidalan tip osobe i iskreno vjerujem da si nikada, pri zdravoj pameti, ne bih mogao oduzeti život, ali nikako ne želim suditi onome tko se na to odlučio, jer snagu trenutka te odluke nitko od nas ne razumije, osim onoga tko je to napravio ili stvarno pokušao napraviti. Možda ne bi ni ti trebala olako suditi o stvarima koje nisi iskusila...

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 18:17
    • Avatar tallija

      tallija: ajde pokusaj opet procitat sto sam napisala pa mi reci gdje ja koga sudim? ponovit cu...sve u zivotu, a zivot zasigurno nije uvijek med i mlijeko, ima smisla pa tako i eventualna patnja na kraju tog zivota ...ja kao vjernik ...prikaži još! k smatram da je zivot dar Bozji pa odbacujuci dar, odbacujem i Boga...jasno mi je da se ateisti ne slazu sa mnom, njihova stvar... a ako ti dar zivota gledas kao dar tipa cokolade pa ti svejedno hoces li ju pojest ili bacit u smece jer eto imas slobodu s cokoladom radit sto hoces onda definitivno nemamo o cemu dalje razgovarat...

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 18:56
    • Default avatar - Knez Borna

      Knez Borna: @talija, kako ne sudiš? Pa, samim time što si kao činjenicu (iako ona to nije ni po kojem kriteriju) navela izjavu da ljudska razmaženost podnosi samo ugodu, osudila si sve i jednu osobu koja si je ikada oduzela život iz ...prikaži još! bilo kojeg razloga, iako nikako ne možeš znati intenzitet individualne "neugode" ili motiv koji je nekoga nagnao počiniti takav čin. Ljudi su si oduzimali život iz raznih motiva, a neki od tih motiva su često bili izrazito altruistički i plemeniti i nikako nisu bili zbog "osobne neugode". Što misliš o tome? Idemo dalje. Pojam "dar" ima svoju definiciju, a ti, kao vjernik, i netko tko nije vjernik, tu definiciju ne može promijeniti, jer je ona opisuje pojam onakvim kakav on u prirodi je - nešto što ti je poklonjeno uz slobodnu volju činiti s tim što god želiš. Uostalom, i sama si to (svjesno ili nesvjesno) potvrdila, rekavši da odbacivanjem "dara" života odbacuješ i Boga u kojeg vjeruješ - dakle, ipak postoji sloboda izbora, odnosno IMAŠ PRAVO na vlastiti izbor, kakve god posljedice on nosio sa sobom. Da, čokolada i život, sviđalo se to nekome ili ne, imaju sasvim istu definiciju ako ti ih je netko darovao, jer pojam darivanja podrazumijeva i slobodnu volju što ćeš činiti sa poklonjenim. Istina, vrijednost dara jest nesrazmjerna (i relativna), o tome se može diskutirati, ali to ne mijenja njegovu prirodu.

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 20:01
    • Avatar tallija

      tallija: oh...kako si se raspisao... biti cu kratka... covjek voli ugodu, neugodu tesko podnosi i to je cinjenica...nema veze s oduzimanjem zivota, to je krajnost... i drugo, da...covjek ima pravo izbora, da nema, ne bi bilo hrpa samoubojstava al covjek ima ...prikaži još! pravo izbora i ubit nekog pa to ne cini (osim ako nije sav svoj)...tako da kad krenes dubiozno pisat iduci odlomak razmisli sto podrazumjeva slobodan izbor...

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 20:22
    • Default avatar - Knez Borna

      Knez Borna: Ja znam što podrazumijeva slobodan izbor, ali ti, izgleda, ne znaš. Ono što ti govorim i što ti uporno odbijaš razumjeti je to da pravo na izbor postoji i da dar nije dar ako ga primaš uz uvjet. Prvo si ...prikaži još! rezolutno negirala pravo izbora pa ga onda priznaješ, na kraju pričaš o krajnostima, iako to nema nikakve veze s onim o čemu raspravljamo - o postojanju prava na vlastiti izbor. Sudeći po dozi sarkazma u tvom zadnjem komentaru, rekao bih da si prilično netolerantna prema drugačijem svjetonazoru od svog, pogotovo za jednog vjernika, obzirom da upravo vjernici inače zahtijevaju toleranciju prema vlastitim uvjerenjima. I, kad smo već kod toga, to da sve pa tako i patnja u životu ima smisla, to je isključivo tvoje uvjerenje, a ne činjenica kakvom ju predstavljaš.

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 20:41
    • Avatar tallija

      tallija: eto...da zavrsimo...neka si ti tolerantan i sve razumijes, naprosto si u pravu... 😉 pa ti u skladu s tim i slobodnim izborom od srca zelim dobru eutanaziju 🤗 (iako i ja i ti znamo da to ne bi nikad odabrao, ...prikaži još! , al laprdanje ti super ide)

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 20:47
    • Default avatar - Knez Borna

      Knez Borna: Aha, to sam čekao. Kad više ne znaš što bi odgovorila, onda ćemo cinički i sarkastično podj**vati i vrijeđati sugovornika i malo izvrtati kontekst. Bravo, "duboka" si, nema što, glavno da nisi licemjerna osoba koja proziva nekoga za vrijeđanje u ...prikaži još! komentarima. U jednom si u pravu - završimo ovo, iako je ova rasprava bila završena čim je počela, jer, osim "laprdanja" vjerskom retorikom, nisi ponudila niti jedan argument u prilog svom "mudrovanju".

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 20:56
    • Avatar tallija

      tallija: sve sto si napisao savrseno vrijedi za tebe...eto nisam htjela biti bezobrazna al super si se opisao, a na tvoje "argumente" mogu se samo nasmijat...ja to zovem laprdanjem, rekoh ti...pa u skladu s tim mi se ne gubi vrijeme...eutaniziraj se 😉 pametnije ti je

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 21:11
    • Default avatar - Knez Borna

      Knez Borna: Da, a moj tata je jači od tvog tate. Djevojko, za rasprave ovakvog tipa potrebno je pročitati puno više štiva od obavezne lektire u školi i vidjeti/proživjeti puno više ozbiljnog sr*nja u životu da bi mogla shvatiti pravo značenje onoga ...prikaži još! o čemu trkeljaš, imaj to na umu ubuduće kad poželiš ispasti "dubokoumna".

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 21:20
    • Avatar tallija

      tallija: joj... obozavam jadnike koji prijavljuju komentare... eutanazija...rekoh ti ...cim prije 😂 ponesi i cokoladu sa sobom

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 22:05
    • Avatar Corvus_Glaive

      Corvus_Glaive: kad si zdrav svi laprdaju na veliko, kad si bolestan onda ne laprdaš, nađeš način da se izliječiš, ili nađeš način da si olakšaš smrt, svi laprdaju dok su zdravi, da mi je vidjeti vas kad vam se svijet pred ...prikaži još! očima sruši i znaš da da će te rak pojest za 3mj i bit ćeš u agoniji... po tome lijekovi isto nisu dozvoljeni jer olakšavaju naše patnje ?! ili su tu da nam pomognu ?! besmislena rasprava, svatko neka radi sa sobom što želi, a osuđivat ne treba nitko nikoga, nikad ne znaš što te sutra čeka pa sam sebi pljuneš u usta.Amen

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 22:14
  • Avatar Adam Janjiš
    Adam Janjiš

    Protiv ovog će se prvo pobunit farmacija jer će izgubit najbolje mušterije a to su teški bolesnici koji trebaju 24 satnu njegu i ultra skupe terapije. O ovoj temi je teško bilo šta napisati a da se ne protumači pogrešno. ...prikaži još! Ipak svaki čovjek treba imati pravo sam odlučit o nekim stvarima bez da mu netko nameće rješenja. Ali prije zadnje "ure" bilo bi poželjno "mnogo" otvorenog razgovora sa raznim stručnjacima i temama dali nastaviti živjeti ili skončati u ovako nečemu.

    Srijeda, 18.04.2018. u 11:56
  • Avatar Veliko Plavetnilo 🐬
    Veliko Plavetnilo 🐬

    Uh..mučno.No ljudi polako dolaze do shvaćanja bezizlaznosti u kojima bi mogli regulirati pristup pravu na miran i dostojanstven odlazak. U brojnim, a rekla bih i vječnim diskusijama, i zakonodavstvo mora dati svoj doprinos, uvažavajući praktične i racionalne razloge za ili ...prikaži još! i protiv eutanazije.Ljudi umiru u velikim mukama, izmučeni neizlječivim bolestima, a institut eutanazije,sa svim svojim "plusevima" i "minusima", primenjivan, pa zabranjivan (s pravom..sjećanje na zlouporabu od strane Hitlera za vrijeme fašizma..itd..) došao je u fazu kada bi se, mogao regulirati. Etički, pravno, sociološki i filozofski, odnosno i religiozno, itd.A ..nije lako, znam :( ali smrt je neizbježna, a odlazak je ponekada jako dug i mučan A NE žele ga svi..Ne znam, kako bih ja reagirala, evo ne znam..A ako bih morala odlučiti, odobriti li je, također. Nitko ne želi učestovati ni u pasivnoj, niti u aktivnoj eutanaziji, niti biti Dr.Smrt..S druge strane ljudi moraju imati "pravo umrijeti tkzv "(right-to-life)i koliko god to bilo nepopularno, nitko im nebi trebao zabraniti učiniti to, ako žele..

    2 Srijeda, 18.04.2018. u 11:16
    • Avatar Big blue🐬

      Big blue🐬: Život je dar Božji... tko ima pravo uzeti svoj ili tuži život?

      Odgovori Petak, 20.04.2018. u 01:14
    • Avatar Veliko Plavetnilo 🐬

      Veliko Plavetnilo 🐬: A znam..pitanje je jako teško..Zbog toga sam i napisala gore kako je mučno razriješiti taj Gordijev čvor.Ljudi su po nekima komotni..Nebi htjeli patnju na kraju svoga puta ..a možda je čovjek ipak "predodrećen" da prođe svoju kalvariju.S druge strane dostojanstven ...prikaži još! odlazak, dostojan čovjeka..Tisuću priča i stavova o eutanaziji (tkzv dobroj ..lakoj smrti)Sa religioznog..socijalnog, filozofskog i ljudskog aspekta..

      Odgovori Petak, 20.04.2018. u 01:24
  • Avatar Telpekeg
    Telpekeg

    Nije losa ideja... pasivna eugenika je ono sto ovom svijetu treba

    4 Utorak, 17.04.2018. u 10:01
  • Avatar Vulgaris_1
    Vulgaris_1

    U pravu je...

    Utorak, 17.04.2018. u 10:01
  • Default avatar - p4nT
    p4nT

    Eto rjesenja u romskom naselju....samo velimo da je to vremeplov i da vodi u bolje sutra :)

    3 Utorak, 17.04.2018. u 11:13
    • Default avatar - auto2222

      auto2222: Onda ti tako i mater treba eutanazirati.

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 11:45
    • Default avatar - p4nT

      p4nT: Probaj zivit u blizini jednog takvog naselja pa ces znat o cemu pricam !

      Odgovori Utorak, 17.04.2018. u 12:01
    • Default avatar - auto2222

      auto2222: Nije bitno jeli Rom ili tvoja mate ili cila Hrvatska bitno je da je covjek covjek pa ko god on bio. Zato ti kazem krenes sa eutanaziom svoih roditelja ako njih nezelis onda nemoj ni druge.

      Odgovori Četvrtak, 19.04.2018. u 00:37
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Koliko izumitelj cijeni svoj zivot ?

    Utorak, 17.04.2018. u 11:06
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Kakve sam sreće dobiti ću takvo nešto za rođendan hahahaha

    Utorak, 17.04.2018. u 19:03
  • Avatar Blesimetar1
    Blesimetar1

    Još nek izmisle susret s Bogom kad umreš, naravno samo za najbogatije

    1 Utorak, 17.04.2018. u 10:38
  • Avatar Zakaj???
    Zakaj???

    Ima dobrovoljaca? Vlada? Sabor? Crkva? Nitko?

    1 Utorak, 17.04.2018. u 10:05
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message