Obavijesti

Tech

Komentari 15

Legendarni Porsche 911 Targa se vraća: Otkrili detalje jurilice

Legendarni Porsche 911 Targa se vraća: Otkrili detalje jurilice
12

Nakon kupea i kabrioleta Porsche će na tržištu ponuditi i treću karoserijsku varijantu svoje ikone. Riječ je o modelu Targa, poluotvorenoj verziji koja je posebno cijenjena među ljubiteljima 911-ice

Porsche je pokazao prve videozapise i fotografije novog modela 911 Targa koji bi se na tržištu trebao naći ovog ljeta. Ovo je čak osma generacija 911-ice u Targa verziji, a prvi model je predstavljen davne 1965.



Targa je izravno nastala kako bi ponudila uživanje u vožnji bez krova bez da se izgube vozna svojstva klasičnog coupea. Naime, kabriolet je uklanjanjem krova izgubio velik dio svoje strukturalne čvrstoće, a ojačanja koja su ugrađivana nisu to dovoljno nadomještala te su jako utjecala na povećanje mase automobila. Targa je predstavljala kompromis kod kojeg je karoserija velikim dijelom sačuvana, masa ostala gotovo ista dok se središnji dio krova mogao ukloniti. I dok je Targa isprva svojim izgledom izazivala kontroverze, brzo je postala vrlo popularna jer je pružala mnogo bolja vozna svojstva i višu razinu sigurnosti od kabrioleta. 



I dok se kod prve generacije Targe krov skidao ručno, kod aktualnog modela on se električno sprema u stražnji dio automobila. Nova Targa nudit će se u verzijama Targa 4 i Targa 4S. Obje verzije imaju pogon na sve kotače, slabiji razvija 385 KS, a snažniji S model 450 KS. Targa 4 do 100 km/h ubrza za 4,2 sekunde i postiže maksimalnih 289 km/h, a snažniji model sprint do 100 km/h obavi za 3,6 sekundi i može pojuriti 304 km/h. 



Oba modela serijski su opremljena automatskim mjenjačem s osam brzina i dvostrukom spojkom, a snažniji 4S se može dobiti i u kombinaciji s novim ručnim mjenjačem koji ima čak sedam brzina. Nova Targa donosi i sve nove tehnologije koje su prošle godine predstavljene na novom 911. Auto je tako dobio InnoDrive sustav za pomoć u vožnji s adaptivnim tempomatom i Smartlift funkciju kojom se može programirati povećanje razmaka od tla. U seriji je i varijabilni ovjes PASM koji se automatski prilagođava uvjetima na cesti i stilu vožnje.


Nova generacija Targe na naše će tržište doći tijekom kolovoza. Osnovni model Porsche 911 Targa 4 stajat će 1.262.300 kuna, dok će cijena snažnijeg Targa 4S iznositi 1.412.800 kuna. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 15
Virtualni Vatikan: Uz dronove, lasere i umjetnu inteligenciju izradili 3D baziliku svetog Petra
NOVA ISKUSTVA

Virtualni Vatikan: Uz dronove, lasere i umjetnu inteligenciju izradili 3D baziliku svetog Petra

U suradnji s tehnološkom tvrtkom Microsoft i tvrtkom Iconem specijaliziranom za digitalizaciju baštinskih lokacija, Vatikan je pokrenuo novu interaktivnu web stranicu
Tvrtka čiji su proizvodi ugrađeni u najveće hrvatske projekte
PROMO

Tvrtka čiji su proizvodi ugrađeni u najveće hrvatske projekte

Tvrtka Sika u svijetu postoji 115 godina, a u Hrvatskoj četvrt stoljeća. Prisutni su na svim većim i značajnijim projektima diljem Lijepe Naše, a za idućih 25 godina postavili su si vrlo ambiciozan cilj.
Francuski mediji tuže X: Naš sadržaj koristi bez plaćanja
NISU PRISTALI NA PREGOVORE

Francuski mediji tuže X: Naš sadržaj koristi bez plaćanja

Mediji tvrde da X, nekoć znan kao Twitter, nikad nije pristao na otvorene pregovore s njima, za razliku od Googlea i Mete.