Za curice koje više vole vlakiće od cvjetića dvije su mame pokrenule Kickstarter kampanju kako bi malim inženjerkama i osigurale odjeću dostojnu budućeg zvanja
Mame pokrenule liniju krpica za znanstvenice i istraživačice
Kada joj je 2013. godine za Noć vještica, tada trogodišnja kći temeljem ilustracija kostima u katalogu snuždeno rekla da ne može biti astronaut jer je to „samo za dečke“, Jennifer Muhm je svoju frustraciju duboko ukorijenjenim stereotipom podijelila s prijateljicom Malorie Catchpole, također majkom djevojčice nakon čega je podučila kći o ženama u svemirskim misijama i sama joj skrojila željeni kostim.
Nekoliko mjeseci kasnije kada je druga kći poželjela gaćice „na vlakiće“ za Božić, a u dućanima su jedino bile dostupne muške, dvije su mame osmislile buddingSTEM, brand koji će u potpunosti biti posvećen transportiranju 'muških' motiva u ženski modni svijet jer, tvrde, svim se klincima, neovisno o spolu, jednako sviđaju prirodoslovne i tehničke teme ako im ih se na vrijeme približi.
S time na umu i u suradnji s dizajnerom, osmislile su donje rublje, tajice, majice i haljine s printovima vlakića, dinosaura, raketa, alata i tome slično, a kako bi pokrenule posao, oslonile su se na financiranje s Kickstartera gdje je njihova kampanja do sada zaradila 45.000 dolara i uskoro se približava kraju.
Prve krpice očekuju se u prodaji od srpnja putem službenog weba na kojem se već mogu vidjeti uzorci za koje su im modeli bile njihove kćeri.
Iako su Jennifer i Malorie istraživanjem tržišta otkrile nepostojanje takve modne linije, jedan je američki brand protekle godine reagirao na žalbu jedne majke na njihovoj Facebook stranici povodom predstavljanja specijalne linije NASA majica koje su se mogle naći samo za dječake te u rekordnom roku izbacio i modele za djevojčice demonstrirajući spregu dobrog PR-a i društvene odgovornosti.