Nova 308-ica izgleda prestižno, u vožnji je vrlo komforna, a pritom sjajno leži na cesti. Dobrom dojmu pridonosi i vrlo tih motor, dizelaš sa 115 konjskih snaga
Mini test novog Peugeota 308: Uglađen, elegantan i sjajno leži
Druga generacija Peugeota 308 doima se vrlo luksuzno, osobito s najbogatijim paketom opreme, Allure. Oduševljava i interijer, koji je lišen gomile prekidača na središnjoj konzoli sa sportski malim upravljačem i udobnim, podatnim sjedalima. Uz visoku kvalitetu izrade i izolacije od buke, to novi 308 čini vrlo uglađenim i komfornim u vožnji.
Dojmu pridonosi i vrlo tih motor. Dizelaš sa 115 KS i 270 Nm dobra je mjera za 308-icu, ide sjajno, a pritom je i štedljiv. Ukupni prosjek testa bio je 6,6 l/100 km, s tim da smo u gradu bez problema i tijekom hladna vremena vozili sa 6,3 litre.
Zasluga je to i efikasnog te vrlo brzog sustava start/stop. Jedino je ručni mjenjač i dalje predug i neprecizan, a niskoprofilne gume glasno protestiraju protiv oštrih neravnina.
Lijepo, ali nepraktično
U skladu s trendovima, nova 308-ica nosi veliki središnji zaslon na središnjoj konzoli, koji upravlja svime: audiosustavom, navigacijom, klima-uređajem... Izgleda sjajno jer nema više gomile prekidača, no vrlo je nepraktičan jer možete mijenjati samo jednu stvar u jednom trenutku, i to gađajući prstom ikonice.
Peugeot 308 1.6 e-HDi Allure
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1160 kg
dimenzije: 425x186x146cm
obujam: 1560 ccm
snaga: 85 kW/115 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,9 s
najveća brzina: 191 km/h
potrošnja: 3,8 l /100 km
CIJENA: 175.350 kuna (testni model) 159.000 kuna (bez doplata)
KONKURENCIJA: VW Golf, Citroën C4, Opel Astra, Renault Megane