Nissan Qashqai je 2007. pokrenuo trend crossovera i sad se ponovno nameće kao predvodnik. Trenutno nema boljeg u klasi, a hendikep bi mu mogla biti cijena
S novom generacijom Qashqai je postavio visoke kriterije za konkurenciju. Automobilu je teško naći zamjerku. Izgleda vrlo atraktivno i impresivno bez obzira na to što je kompaktnih dimenzija. Odlično se vozi, prepun je opreme kakvu je teško naći i u višim klasama te tehnoloških poslastica. Tako testirani model ima LED svjetla, tehnologiju koju su do sada nudili samo najskuplji, a parkira se automatski.
Dizelski motor je moderni 1.6 dCi koji radi vrlo uglađeno, tiho i mirno, a performanse su vrlo dobre. Jedino bi potrošnja mogla biti nešto manja, testnih 6,0 l/100 km u mješovitoj vožnji nešto je iznad očekivanog.
Nissan Qashqai će i u novoj generaciji biti tražena roba jer trenutačno nema boljeg automobila u klasi. Hendikep bi mogla biti samo cijena.
Ostavlja dojam većeg auta
Iako je samo neznatno veći od prethodnika, novi Qashqai odaje dojam automobila koji je za klasu veći. Djelomično zbog upečatljivijeg dizajna, djelomično zbog iznimno bogate opreme, ali i zbog osjetno više prostora u unutrašnjosti. Prtljažnik ima 401 litru, a nakon preklapanja raste na vrlo dobrih 1569 litara.
Nissan Qashqai 1.6 dCi Tekna
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1510 kg
dimenzije: 438x181x159cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 96 kW/130 KS
ubrzanje (0-100km/h): 9,9 s
najveća brzina: 190 km/h
potrošnja: 4,4 l/100 km
CIJENA: 240.932 kn (testni model) 232.752 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Subaru XV, Citroen C4 Aircross, Mitsubishi ASX
Bogata oprema i tehno igračke
Najbogatiji paket donosi 19” naplatke, sustav kamera za parkiranje, LED prednja svjetla, stakleni krov, električno pokretano sjedalo... Automatsko parkiranje dolazi uz nadoplatu. Cijena je fer.