Uz umjerenu vožnju može trošiti i manje od tvorničkih obećanja, a nama je trebalo samo 7,1 l/100 km. Outlander je vrlo udoban, no i u oštrijoj vožnji pokazuje adute
Mitsubishi Outlander na mini testu: Bez šarma, ali povoljan
Outlander u izvedbi s osnovnim motorom i srednjim paketom opreme ne impresionira na prvu, no što ga duže vozite, sve vam više ulazi pod kožu. Prvenstveno zbog motora, benzinca koji je uglađen, dovoljno jak i istodobno iznenađujuće štedljiv. Uz umjerenu vožnju može trošiti i manje od tvorničkih obećanja, a nama je trebalo samo 7,1 l/100 km.
Unutrašnjost je prostrana i udobna, no ne i reprezentativna. Djeluje zastarjelo i ne baš previše raskošno.
Ponašanje u vožnji je dobro, Outlander je vrlo udoban, no i u oštrijoj vožnji pokazuje svoje adute. Iznenađuje cijena kojom konkurira kompaktnim SUV-ovima iako je dimenzijama i pojavom iznad te klase.
Mitsubishi Outlander 2.0 Invite Plus
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1380 kg
dimenzije: 466x180x168cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,6 s
najveća brzina: 190 km/h
potrošnja: 6,9 l /100 km
CIJENA: 209.000 kn (testni model) 203.000 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Subaru Forester, Honda CR-V, Toyota RAV4
PLUS: štedljiv i uglađen motor, udobnost, prostranost kabine i prtljažnika, ponašanje pri oštrijoj vožnji na asfaltu, cijena
MINUS: neugledan interijer, jeftini materijali, neprecizan upravljač, mjenjač nema šestu brzinu