Unatoč nemaštovitu dizajnu Outlander je vrlo dobar SUV pogodan za svaku priliku. Mjenjač je brz i uglađen, motor miran, ovjes udoban, a cijena na razini konkurencije
Mitsubishi Outlander na mini testu: Pravi čistokrvni Japanac
Tipičan Mitsubishi u principu ne izgleda previše maštovito, kako izvana tako i iznutra. Tako je i kod Outlandera, no taj nedostatak je vrlo subjektivna stvar. Objektivno je riječ o vrlo dobrom SUV-u, koji oduševljava udobnošću, ponudom prostora, pogonom te štedljivim motorom.
Outlander u kombinaciji s dizelskim motorom snage 150 KS, automatskim mjenjačem te bogatim paketom opreme zadovoljit će i one razmaženije. Odličan dojam ostavlja na dužim putovanjima, a pohvalna je i testna potrošnja od 7,2 l/100 km. Mjenjač je brz i uglađen, motor miran, a ovjes vrlo udoban. Cijena od 284.900 kuna je na razini konkurencije poput CR-V ili RAV4.
Automatski 4x4 pogon
Pogon na sve kotače je automatski, no moguće je birati njegove načine rada. U ponudi je potpuno automatski način rada, kod kojeg automobil sam prilagođava pogon podlozi, Eco način rada, gdje je pogon zbog uštede goriva što je više moguće prednji, te 4WD Lock s 50:50 raspodjelom snage.
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D
TVORNIČKI PODACI
masa: 1580 kg
dimenzije: 466x180x168cm
obujam: 2268 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
ubrzanje (0-100km/h): 11,7 s
najveća brzina: 190 km/h
potrošnja: 5,8 l /100 km
cijena: 279.900 kn (testni model) 279.900 kn (bez doplata)
konkurencija: Toyota RAV4, Honda CR-V, Opel Antara
plus: dobar pogon na sve kotače, štedljiv i uglađen motor, brz i uglađen mjenjač, prostranost, udobnost ovjesa, odnos uloženo-dobiveno, bogata i kompletna oprema
minus: djelomično tvrda plastika, nemaštovit dizajn unutrašnjosti