Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Na nagradnom natječaju sudjelovalo je gotovo 50 škola!

Gotovo 50 škola organiziralo je edukativne radionice u kojoj su timovi učenika odigrali zabavnu i edukativnu igru „Manje rizika – više zabave“ i svojim kreativnim uradcima oduševili žiri

Foto: Dreamstime

Unaprjeđenje financijskih vještina i savladavanje rizika i opasnosti koje pred njih stavljaju razni životni izazovi ne moraju biti zahtjevni i komplicirani. Navedeno su pokazali učenici osnovnih i srednjih škola diljem Hrvatske koji se su se zajedno sa svojom školom prijavili na zabavan i kreativan natječaj Hrvatskog ureda za osiguranje. Zadatak je bio jednostavan, a dojmovi učenika i njihovih nastavnika više nego pozitivni. Edukativne radionice koje su škole organizirale u vlastitom aranžmanu i na kojima su učenici odigrali edukativnu društvenu igru „Manje rizika – više zabave“, pomogle su im u shvaćanju važnosti osiguranja u situacijama koje donose različite faze života. Osim igranja igre, učenici su trebali poslati svoj zajednički kratki osvrt o tome kako im je igra pomogla u shvaćanju uloge osiguranja u svakodnevnom životu i planiranju budućnosti i fotografije sa radionice.

Sam kreativni natječaj trajao je od 12. ožujka do 23. ožujka, a u tom razdoblju prijavilo se gotovo 50 škola i timova učenika koji su svojim uradcima oduševili žiri. Prijave su stizale svakodnevno, a radovi vrijednih učenika bili su iznimno kreativni. Među prijavama su tako našli i plakati koji su prikazivali prednosti osiguranja, a učenici pojedinih škola su umjesto klasičnog osvrta osmislili zabavnu pjesmicu na temu osiguranja. Kako je pobjednik samo jedan, žiri sada čeka težak zadatak u kojem će morati izabrati samo jedan najbolji rad.

Pobjednička škola imat će tako priliku osvojiti osobno računalo, a učenici nagrađenog osvrta osvojit će do 12 poklon kartica u iznosu od 100 kn za Cinestar kina, ovisno o broju učenika koji su sudjelovali u radionici. Pobjednik ovog kreativnog natječaja, bit će objavljen 28. ožujka u specijalu „Znanje je najbolje osiguranje“ na stranicama 24sata.

Možda vas zanima i ovo:
Message