NASA u potragu za opasnim asteroidima uključuje amatere

Procjene su da je otkriveno 10 posto objekata manjih od 300 metara te tek 1 posto onih promjera manjeg od 100 metara, koji mogu napraviti ogromne štete.

NASA je u utorak pozvala astronome amatere i znanstvenike da se uključe u projekt potrage za potencijalno opasnim asteroidima

Američka svemirska agencija već je otkrila 95 posto objekata koji bi mogli uništiti planet, a radi se o asteroidima promjera manjeg od kilometra.  Sada NASA želi da pojedinci, agencije, međunarodni partneri i znanstvenici pronađu sve prijetnje kako bi znali što treba s njima.

Jason Kessler iz NASA-e rekao je za Reuters kako između 50 i 100 amatera analizira određene asteroide, ali da će trebati puno više ljudi, kako će se povećavati moć otkrivanja novih objekata.

Instagram opet pada globalno, velike probleme ima i Facebook
NOVI PROBLEMI ZA METU

Instagram opet pada globalno, velike probleme ima i Facebook

Probleme bilježe korisnici u SAD-u, Australiji, dijelovima Europe, među kojima je i Hrvatska. Iz Mete se još nisu oglasili, a Downdetector bilježi i probleme u radu Facebooka.

Kinezi će odgovoriti na američki zakon o TikToku: 'Ako SAD bude tvrdoglavo ustrajao na odluci...'