Sve tajne nove Navare: Nissan tvrdi kako je ovo najnapredniji automobil u klasi. Glavne karakteristike su mu mnogo uglađenija vožnja i napredne tehnologije
Nova Nissan Navara: Offroad zvijer udobnija je i uglađenija
Prethodni model bio je svojedobno najimpresivniji u klasi. S novom Navarom Nissan ponovno želi postaviti standarde među pick-up automobilima.Glavni cilj prilikom razvoja nove Navare bilo je poboljšanje udobnosti i uglađenosti, što su inače dvije karakteristike koje je teško povezati s robusnim pick-up kamionetima. Nissan se pritom poslužio iskustvom s crossoverima Qashqaijem, X-Trailom i Jukeom te nekim njihovim tehnologijama. Uz postizanje uglađenije vožnje, trebalo je paziti na vrhunske terenske karakteristike, koje su najvažnije obilježje pravog, čistokrvnog pick-upa.
Izvedba s dvostrukom kabinom tako je dobila sasvim novi stražnji ovjes koji je lakši i udobniji. Nova Navara opremljena je širokom paletom novih tehnologija. Panoramski Around View Monitor i sustav za kočenje u nuždi jedinstvena su ponuda u segmentu pick-upova. Tu su i sustav za nadzor brzine na nizbrdici te sustav za pomoć pri kretanju na uzbrdici, koji znatno pojednostavljuju vožnju. Unutrašnjost je također mnogo uglađenija i kvalitetnija. Za pogon je zadužen novi 2,3-litreni dCi motor, za koji Nissan tvrdi da je najštedljiviji u klasi.
Nudi se u dvije izvedbe, sa 160 i 190 KS. Nova Navara ima i neke praktične prednosti. Najveća nosivost je tako podignuta na više od 1000 kilograma, može vući čak 3500 kilograma, a teretni je prostor u verziji s dvostrukom kabinom 7 centimetara duži i time najveći u klasi. Još se ne zna kad Navara dolazi u Hrvatsku ni kolika će joj biti cijena.
Praktičnija
U izvedbi s dvostrukom kabinom Navara nudi najveći teretni prostor u klasi. Materijali u unutrašnjosti su kvalitetniji, a serijska i dodatna oprema osjetno je bogatija