Poznati kozmetički brend preuredio je trgovine kako bi se obraćali mlađim djevojkama - nudi im da isprobaju svu šminku, a nakon toga okinu selfie
Novi pristup: Selfie koriste kako bi prodali skupu šminku
Kad je u pitanju šminka, tinejdžerice ne zanimaju slavne osobe koje se smiješe s plakata ili potpisuju kolekciju, recenzije stručnjaka ili popis sastojaka, važno im je da šminku mogu isprobati i pitati prijateljice što o njoj misle. Shvatio je to i poznati brend kvalitetne šminke Mac Cosmetics koji neke svoje trgovine prilagođava mladim djevojkama.
A mlade djevojke, koje često moraju štediti ne bi li si priuštile jedan skuplji komad šminke kao što je onaj s potpisom Maca, ne vole kad im prodavačica u parfumeriji 'diše za vrat'. Zato nove Macove trgovine koje se obraćaju tinejdžericama imaju velike pultove s ogledalima i uzorcima proizvoda dostupnim za isprobavanje. A nakon što isprobaju novi ruž ili rumenilo, djevojke se potiče da 'okinu' selfie i podijele ga na društvenim mrežama, bilo da se pohvale ili pitaju za mišljenje.
Mac Cosmetics očito je shvatio da nova generacija donosi nove navike i ima nove kanale komunikacije kojima im se treba obraćati. Mac na Instagramu ima gotovo dva milijuna obožavatelja.