Uz prostor za sedam putnika, terenske sposobnosti i dobru cijenu, Captiva sada ima i novi izgled. Sa 184 KS snažnim dizelašem i performanse su joj vrlo dobre
Osvježena Chevrolet Captiva povoljan je i komforan SUV
Od Ženevskog salona automobila Chevroletov veliki SUV ima novu masku i drukčiji odbojnik s novim maglenkama sprijeda te nova LED svjetla i kromirane ispušne cijevi straga. Nova je i ploča s instrumentima te presvlake sjedala - čak i one kožnate kao na testnome modelu.
Donosi to Captivi nešto agresivniji izgled i moderniji interijer koji lijepo nadopunjuje i inače atraktivan dizajn i ugodnu unutrašnjost ovog modela. Prostora u Captivi zaista ima u izobilju svugdje, a vožnja je iznenađujuće ugodna za što se brinu dobra izolacija od buke i udoban ovjes.
Sa 184 KS snažnim dizelašem i performanse su joj vrlo dobre, a od pomoći će biti i stalni 4x4 pogon.
Bogato opremljena
Testni model opremljen je najbogatijim LTZ paketom opreme pa pored šest zračnih jastuka, ABS-a, ESP-a i kompletnog el. paketa nosi 19-inčne alu naplatke s nadzorom tlaka u gumama te grijana kožnata sjedala. Navigacija s kamerom za vožnju unatrag nadoplaćuje se 5400 kuna.
Chevrolet Captiva LTZ 2.2 AT6
Interijerom dominira veliki upravljač koji pritom nije ni najprecizniji. Generalno je unutrašnjost pregledna i funkcionalna iako arhaična u nekim (tipično američkim) detaljima kao što su (pre)veliki prekidači ili zastarjela grafika zaslona audiosustava.
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1978 kg
dimenzije: 467x185x173cm
obujam: 2231 ccm
snaga: 135 kW/184 KS
ubrzanje (0-100km/h): 11,0 s
najveća brzina: 191 km/h
potrošnja: 7,9 l /100 km
KONKURENCIJA: Opel Antara, Hyundai Santa Fe, VW Tiguan, Volvo XC60
CIJENA: 270.900 kuna (testni model) 261.900 kuna (bez doplata)
Uz Trax, Chevrolet u Ženevu stiže s pomlađenom Captivom