Već osnovna Panda je bogato uređena, kvalitetno izrađena i vrlo prostrana. motor je uglađen, no problem je potrošnja goriva. Spada u najuvjerljivije automobile u klasi
Panda na testu: Talijanski Fiat ponovno ima svojeg favorita
Svojom ponudom Fiat posljednjih godina baš i nije oduševio hrvatske obožavatelje. Talijanski proizvođač danas je kod nas samo marginalni igrač, 17. na hrvatskoj ljestvici najprodavanijih. Potreban je automobil koji bi nešto pokrenuo, a Panda se doima kao da to može. Novi najmanji Fiat možda nije tako atraktivan i upečatljiv kao prethodnik, no zato je mnogo bolji i povoljniji automobil. Glavni problem prethodnog modela, a to je bila udobnost ovjesa, kod nove je Pande mnogo bolje rješen. Ovjes je sada osjetno mekši, iako preko kratkih neravnina Panda i dalje voli poskočiti. Unutrašnjost je među atraktivnijima i kvalitetnijima u klasi, a već osnovni model ima puno opreme.
No osnovni motor, za razliku od većine konkurenata nije trocilindraš, već pomalo zastarjeli i dobro poznati četverocilindraš obujma 1.2 litre sa 69 KS. U pogledu performansi on je sasvim dovoljan, no kod potrošnje goriva malo zaostaje. Naime, testnih 6,9 l/100 kn je osjetno više od potrošnje konkurenata s modernijim trocilindričnim motorima. No s druge strane, četverocilindraš radi mirnije i zato je Panda tiha. Mali Fiat s dužinom od 365 cm spada među najveće automobile u klasi, a to se osjeti i u unutrašnjosti koja je iznenađujuće prostrana. I prtljažnik od 225 litara, koji nakon preklapanja sjedala raste na 870, je među većima u klasi.
S cijenom osnovnog modela od 76.500 kn, Panda spada među najskuplje male gradske automobile, no usporedimo li osnovnu Pandu s primjerice osnovnim VW Up!-om razlike u uređenju i opremi u drastične. Ukratko, Panda bi se u ovom, sve jačem segmentu tržišta, mogla pokazati kao ozbiljan favorit iz sjene.
Fiat Panda 1.2 EVO Easy
Masa: 940 kg
Dimenzije: 365x164x155cm
Obujam: 1242 ccm
Snaga: 51 kW/69 KS
Ubrzanje (0-100km/h): 14,2 s
Najveća brzina: 164 km/h
Potrošnja: 5,2 l /100 km
Cijena: 76.500 kn (testni model), 76.500 kn (bez doplata)
Konkurencija: VW up!, Renault Twingo, Citroën C1, Chevrolet Spark
Plus: prostranost u kabini, varijabilnost, najveći prtljažnik u klasi, vozne osobine, izravan upravljač, bogata oprema, kvaliteta materijala i izrade
Minus: preglednost straga, instrumenti vrlo loše vidljivi na suncu, ergonomija nekih izbornika