U top izdanju Passata, Alltrack je bogato opremljen, može svugdje bez problema, no puno troši, a problemi su mu i bezličan dizajn i pitanje tko si ga može priuštiti
Passat Alltrack je elegantan i sposoban, ali i strašno skup
Kopiravši recept Audijevih allroad i Volvovih XC modela, i Volkswagen je izradio svoj karavan za sve terene nazvavši ga Alltrack. Riječ je o podignutom Passatu robusnijeg izgleda koji Alltrack ime opravdava tek u top izdanju kakav smo i testirali - s najsnažnijim dizelašem, DSG mjenjačem i pogonom na sve kotače.
Takav Passat Alltrack može svugdje i to bez ikakvih problema. Moderan dizelaš vuče i zvuči poput benzinca, no i troši više od 10 l/100 km. Sjajan DSG mjenjač mijenja stupnjeve rafalno, a 4motion osigurava vrlo efikasno prianjanje.
Uz to je i bogato opremljen, pa su jedini problemi bezličan dizajn i pitanje tko si ga može priuštiti.
Automobil za sve prilike
Volvo i Audi otkrili su ovaj sjajan recept, a sada i Volkswagen nudi svoj all-round karavan. Uz ovakav automobil ništa vam drugo ne treba - prostran je, komforan, sposoban održavati visoku putnu brzinu na autocesti, juriti zavojitim cestama, ali i skrenuti s ceste na kakav makadam ili snijeg.
Volkswagen Passat 2.0 TDI Alltrack
masa: 1725 kg
dimenzije: 471x182x155cm
obujam: 1968 ccm
snaga: 125 kW/170 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,9 s
najveća brzina: 211 km/h
potrošnja: 5,9 l /100 km
cijena: 417.900 kn (testni model) 310.280 kn (bez doplata)
konkurencija: Audi A4 Allroad, Volvo XC60, Subaru Forester
PLUS: imidž, ergonomija, prostranost, opremljenost, brz DSG mjenjač, snažan motor, efikasan pogon na sve kotače
MINUS: potrošnja goriva, upravljač bez osjećaja za cestu, nedostatak kočenja motorom, visoka ukupna cijena, dizajn