Obavijesti

Tech

Pomoć mladima da osvijeste moguće financijske rizike

Pomoć mladima da osvijeste moguće financijske rizike
1

Povodom obilježavanja Europskog i Svjetskog tjedna novca, predstavnici osiguravajućeg društva GRAWE Hrvatska d.d. održali su edukativna predavanja za više od 900 djece i mladih

Povodom Europskog i Svjetskog tjedna novca, koji su se ove godine obilježili pod sloganom „Uči. Štedi. Zaradi.“ („Learn. Save. Earn“), predstavnici GRAWE-a održali su edukativna predavanja za učenike 30 srednjih škola u Hrvatskoj, jedne osnovne škole te za studente Pravnog fakulteta u Osijeku.

Predavanja o osobnim financijama i prednostima koja pružaju osiguranja od 27.3. do 2.4. odslušalo je 946 mladih. Predavanja će se u nekim gradovima održati i u prvom tjednu travnja i procjenjuje se da će uključiti 1000 djece i mladih.

Statistički podaci pokazuju da najmanju razinu financijske pismenosti u Hrvatskoj imaju mlađi od 19 godina, stoga je većina naših aktivnosti namijenjena educiranju djece i mladih, kojima želimo pomoći da postanu financijski educirani i svjesni mogućih rizika“, izjavila je Sanja Gržetić, voditeljica Odjela korporativnih komunikacija i marketinga u GRAWE Hrvatska d.d. “Kao i prethodnih godina, većina naših aktivnosti namijenjena je srednjoškolcima, ali smo ove godine uključili i studente i osnovnoškolce“.

Te su aktivnosti samo dio strategije koju GRAWE već godinama provodi s ciljem podizanja svijesti o važnosti odgovornog planiranja budućnosti i kojima nastoji pridonijeti poboljšanju financijske pismenosti u Hrvatskoj.

Educiranje javnosti o važnosti odgovornog postupanja s financijama i inače je u fokusu našeg poslovanja, ne samo za vrijeme Europskog i Svjetskog tjedna novca“, dodala je Gržetić.

Transparentnim poslovanjem i komunikacijom te profesionalnim savjetovanjem naših korisnika doprinosimo boljem razumijevanju osigurateljnih pojmova i rizika, što im može omogućiti financijski sigurniju budućnost. Ipak, najviše nas vesele aktivnosti namijenjene mladima“.

Mladima, ali i ne samo njima, namijenjene su aktivnosti GRAWE-a na društvenim mrežama, kojima, između ostalog, nastoje jednostavnim rječnikom i zabavnim stilom približiti osiguranje.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?
A DANAS BERU MILIJARDE

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?

Nakon 19 godina postojanja, YouTube broji 2.7 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Tada vjerojatno nitko nije mogao ni predvidjeti kakvu će popularnost ova platforma steći

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.
Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom