Obavijesti

Tech

Komentari 120

Produženi Renault 4 ima šest kotača i najveći prtljažnik...

Produženi Renault 4 ima šest kotača i najveći prtljažnik...
6

Renault 4 iz Zlatara izrađen je u dvorišnoj garaži Jurice Bizjaka (67). Sastavljen je od tri auta s kojih su pažljivo skidani dijelovi. Auto 'juri' 125 km/h

VIDEO

Ponude za kupnju “Malog diva” već stižu, ali vlasnik Jurica Bizjak (67) ne želi ni pomišljati na prodaju svojega Renaulta 4 na šest kotača.

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

00:49

Njegov automobil jedini je takav u svijetu i prava atrakcija za stanovnike Zlatara. Kako kaže vlasnik, “svaki siromah ga je vozio”. Riječ je o Renaultu 4 GTL, kompaktnom autu koji se proizvodio od 1961. do 1992. godine. No umjesto četiri kotača, zahvaljujući Juričinoj ideji, ovaj automobil ih ima šest. U “Malog diva”, kako je Jurica nazvao limenog ljubimca, uloženo je više od 1000 sati rada kroz dvije godine. Ponosni vlasnik kaže kako se isplatilo. Već je imao i ponude za kupnju, no Jurica svoj jedinstveni oldtimer ne želi prodati jer je, kaže, “neprocjenjiv”.



- Čovjek ga je ugledao na cesti i ponudio mi 42.000 eura. Ponudu sam odbio - kaže Jurica odlučno.
Renault 4 odabrao je jer njegovu jednostavnost i praktičnost. U slučaju kvara, ističe, svatko s imalo tehničkog znanja i setom alata može ga popraviti.


- Napravio sam ga isključivo za svoj gušt - dodaje ovaj zaljubljenik u oldtimere.

Kaže kako mu je u ovim godinama potrebno samo zdravlja i sreće, a to crpi iz ljubavi prema automobilima.
- U životu sam sam ih promijenio 43 i za njih živim. Svaki moj auto mora izgledati kao da je tog trenutka izašao iz autosalona - priča nam Jurica dok ponosno stoji ispred svojeg “uglancanog” Renaulta.


“Mali div” je sastavljen od tri Renaulta 4 s kojih su pažljivo skidani dijelovi. Mali tim ljudi radio je na projektu. Da bi došao do šest kotača, zavarili su još jednu osovinu te je posebno izrađeno podvozje koje je prilagođeno autu. Osim tri Renaulta 4, koji nisu bili skupi, za unutrašnjost automobila iz Renaulta Twinga izvađena su sjedala i retrovizori. “Mali div” ima motor zapremnine 1100 kubika i 34 konjske snage.

- Taj auto nije za naganjati se na cesti. Maksimalna brzina mu je 125 km/h - naglašava Jurica.

Što se tiče unutrašnjosti, stari dijelovi izvučeni iz njih u potpunosti su restaurirani. Produženi prtljažnik oduševit će svakoga tko nosi hrpu stvari jer mjesta ima više nego dovoljno. Jedino što će dodatna osovina zadati muke onima koji nisu vješti s parkiranjem. Na pod, prtljažnik, vrata i bočne dijelove ugrađen je tepih. Ponosni vlasnik ne skida osmijeh s lica jer je nakon trećeg puta napokon prošao atestiranje u Centru za vozila. Iza njega su već dva neuspješna ispitivanja jer je utvrđeno nekoliko nepravilnosti. Bočni cjevasti pragovi prelazili su kapacitet auta, ali svi nedostaci su uklonjeni te je sad spreman za registraciju i vožnju. Sretan put, Jurica!

Napokon ide na cestu

Nakon trećeg puta Juričin Renault napokon je prošao atestiranje u Centru za vozila... Spreman je za cestu.

Nudili mu 42.000 eura, ali uzalud

Unatoč visokim iznosima koje su mu nudili, neće ga prodati. Kaže da u životu ima stvari koje nemaju cijenu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 120
VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta
PRISTUPAČAN I SNAŽAN

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta

X8b dolazi u kućištu tankom samo 6,8 mm te je među najtanjim uređajima, a i prilično je lagan sa svojih 166 grama.
Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća
AI KONFERENCIJA

Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća

Konferenciju su organizirali Infobip, Slovensko-hrvatski poslovni klub SLO CRO i slovensko veleposlanstvo u Zagrebu, s ciljem razmjene znanja i iskustava u primjeni AI-ja u poduzećima kako bi s time uspješnije poslovali.