Robusniji od cestovne krstarice, Scenic Xmod omogućuje i nezahtjevne izlete u prirodu. Koristi elektroniku koja simulira blokadu diferencijala, koja nije svemoguća
Renault Scenic Xmod odličan je za autocestu, ali i za izlete
Sjećate li se Scenica RX4? Xmod je njegov idejni nasljednik, premda nema pogon na sve kotače. Umjesto toga rabi elektroniku koja simulira blokadu diferencijala. Uz gume M+S specifikacije to Xmodu zaista omogućava bolju prohodnost na skliskim podlogama kao što su blato i snijeg. Sustav nije svemoguć, ali će vas izvući iz situacija u kojima bi inače zapeli.
Srećom, Xmod nije izgubio ništa od klasičnih Scenicovih prednosti. Ovjes je nešto tvrđi, no i dalje je to udoban i prostran (prtljažnik ima 555 litara) automobil, jednako pogodan za vožnju autocestom kao i izlete u prirodu.
Poznati 1.5 dCi nije toliko jak kao novi 1.6, ali nudi pristojne performanse, a u prosjeku troši 5,9 l/100km.
‘Elektronički diferencijal’
Kako bi mu omogućili bolju prohodnost na terenu Renaultovi inženjeri podarili su Scenicu Xmod elektronički kontroliran diferencijal. Pomoću ESP-a on otkriva i koči kotač s manje prianjanja na lošim podlogama te na taj način imitira rad prave mehaničke blokade diferencijala. Ima tri režima rada.
Renault Scenic Xmod 1.5 dCi
Osnovni paket Expression ne nudi blagodati kartice “slobodne ruke” primjerice, ali zapravo ima sve što je potrebno uključujući puni sigurnosni i električni paket, automatski klima-uređaj, putno računalo, tempomat i sl.
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1385 kg
dimenzije: 437x185x168cm
obujam: 1461 ccm
snaga: 81 kW/110 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,5 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 4,1 l /100 km
konkurencija: Peugeot 3008, Ford C-MAX, Suzuki SX4, Dacia Duster
cijena: 168.230 kn (testni model) 156.000 kn (bez doplata)