Par mjeseci prije premijere tajna je još samo kako će nova Astra izgledati. Zbog novog pristupa Astra će doživjeti brojne radikalne promjene i postati drugačiji auto
Revolucionarna Astra putokaz za drugačiju budućnost Opela
Opel će na salonu u Frankfurtu za otprilike četiri mjeseca prikazati novu generaciju jednog od najpopularnijih automobila u Europi. No kako bi zadovoljili veliku znatiželju javnosti već sada su objavili detalje te fotografije kamufliranog modela.
Nova generacija bit će drastično promijenjena u odnosu na aktualnu. Zbog toga što je trenutni model osjetno veći od prosjeka klase, nova Astra će biti smanjena. Automobil će tako biti 5 cm kraći i 3 cm niži, a smanjit će se i međuosovinski razmak. Ipak, u unutrašnjosti će biti više prostora za noge. Zbog potpuno nove konstrukcije i korištenja kvalitetnijih materijala, Astra će, ovisno o modelu, biti između 120 i 200 kilograma lakša, što joj je i nužno trebalo. Potpuno nova konstrukcija snizit će i težište te smanjiti troškove proizvodnje. No Opel je pripremio i neke druge radikalne rezove koji se neće svidjeti baš svakome.
Prema prvim informacijama, coupe izvedbe s troja vrata GTC više ne bi trebalo biti, a novi model neće imati ni pogon na sve kotače, automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, adaptivni ovjes niti hibridni pogon. S druge strane, od sportskog OPC-a s oko 300 KS neće se odustati, samo će novi model imati petora vrata, a u budućnosti dolazi i električna izvedba koja bi trebala zasjeniti konkurenciju zbog vrlo dobrog dosega od 320 km uz jedno punjenje. Unutrašnjost nove Astre trebala bi biti jednostavnija, a ergonomija poboljšana.
Naravno da će Astra donijeti i mnoge tehnološke novosti. Tako će kupac moći odabrati sustav automatskog parkiranja i tempomat s automatskim održavanjem udaljenosti. Za pogon će biti zaduženi isključivo turbomotori. Benzinci će imati od 105 do 200, a dizelaši od 95 do 170 KS. Performanse bi trebali biti osjetno bolje, a potrošnja manja i do 25%.