Dok se kod Facebooka 8 milijardi pregleda videa odnosi na računala i mobilne uređaje, Snapchat se koristi isključivo na mobitelima, što dodatno govori o snazi
Snapchat prijeti Fejsu: Dnevno se pregleda 6 milijardi videa
Facebook je prije nekoliko dana objavio kako njihovih milijardu i pol korisnika svakog dana pregledaju 8 milijardi videa, no sve veći rival im je očito Snapchat. Ova društvena mreža potvrdila je kako se broj video pregleda u jednom danu utrostručio od svibnja i to na 6 milijardi.
No, dok se kod Facebooka ovih 8 milijardi odnosi na preglede s desktopa i mobilnih uređaja, Snapchat se koristi isključivo na mobilnim uređajima, što dodatno govori o njihovoj snazi u privlačenju korisnika.
Direktor kompanije Evan Spiegel još je u svibnju najavljivao izlazak kompanije na burzu, ali bez konkretnog datuma, a prije dvije godine odbili su Facebookovu ponudu od 3 milijarde dolara, piše Reuters.