U poplavi skupih automobila koje si rijetko koji Hrvat može priuštiti Tipo je pravo osvježenje. Nudi sve što očekujete od modernog auta po neočekivano povoljnoj cijeni.
Talijanska limuzina za kojom je hrvatsko tržište već poludjelo
Da Tipo nije jeftini auto za siromašnija tržišta, jasno je već na prvi pogled. Dobar izgled i vrlo bogata oprema ukomponirani su s niskom cijenom.
Ova prostrana kompaktna limuzina, primjerice, za 105.640 kuna nudi dizelski motor s 95 KS, alunaplatke od 16 inča, audiouređaj, električni paket, klimauređaj, parkirne senzore...
Najskuplji model u ponudi povrh toga ima 120 KS snažni dizelski motor, naplatke od 17 inča, automatsku dvozonsku klimu, tempomat, i sve to za 137.372 kuna, što je cijena oko koje kod nekih konkurenata tek počinje osnovna ponuda. Zato i ne čudi da je Fiat i prije prezentacije u Hrvatskoj prodao čak 80 automobila.
Iako ima niskobudžetnu cijenu, Tipo nije nalik tipičnim modelima za siromašna tržišta. Plastika u unutrašnjosti je kvalitetna kao i sama izrada, a vozne karakteristike su vrlo dobre. U 454 cm dugoj karoseriji ima mnogo mjesta, a u prtljažnik stane raskošnih 520 litara.
Tipo je svoje ime dobio po slavnom Fiatu iz 1988. koji je prodan u dva milijuna primjeraka, a s obzirom na viđeno lako se može dogoditi da takav uspjeh ponovi i novi Tipo. Pogotovo kasnije tijekom godine kad ponudu upotpuni i klasični kompakt s kosim stražnjim kraje te karavanski Tipo.