Obavijesti

Tech

Komentari 1

Taxify je sada postao Bolt, ne žele ljude voziti samo u autima

Taxify je sada postao Bolt, ne žele ljude voziti samo u autima
4

Taxify ima 25 milijuna korisnika, a u Hrvatsku su stigli krajem prošle godine. Kažu da žele novo ime koje predstavlja brzo i jednostanvo kretanje, bez obzira bio to auto, skuter ili javni prijevoz

Taxify, jedan od najvećih Uberovih rivala u prijevozu ljudi, objavio je u četvrtak kako će promijeniti ime u - Bolt. Glavni razlog za to je širenje kompanije i priprema za sljedeću fazu rasta. 

U službenom priopćenju pojašnjavaju da su Taxify pokrenuli prije pet godina kao dispečersku uslugu kako bi gradski prijevoz učinili jeftinijim i pristupačnijim. 

- Tijekom ostvarivanja napretka primijetili smo da smo počeli prerastati ono što je predstavljao naš brend, uključujući i ime. S obzirom na našu ambiciju i želju da riješimo probleme prijevoza na višoj razini, želimo da brend bude odraz budućnosti tvrtke, a ne njene prošlosti - izjavio je Markus Villig, osnivač i predsjednik Uprave Bolta. Pitanje je samo kako će na ovakvu promjenu imena i loga reagirati korisnici kojih u 30 zemalja ima 25 milijuna. 

Pojasnili su da su željeli ime koje predstavlja brzu i pouzdanu mobilnost, pa su se odlučili za Bolt (munja) koje predstavlja dinamiku, brzinu i elektrificirano kretanje - što je u skladu s vizijom kompanije. 

- Novo ime Bolt predstavlja brzo i jednostavno kretanje – upravo takvo bi iskustvo tijekom kretanja gradom trebalo biti, bez obzira radi li se o automobilu, skuteru ili javnom prijevozu. Uz to, naglašava naše vjerovanje da će budućnost prometa biti električna - rekao je Villig. 

Taxify, odnosno Bolt, je inače u Hrvatsku stigao krajem studenog prošle godine. Iz kompanije kažu da sada rade na proširenju usluge dijeljenja električnih skutera u nekoliko europskih gradova. Dodaju da će novi brend u sljedećim tjednima uvesti na svim tržištima. Nećete morati skidati novu aplikaciju, već će se sama ažurirati i promijeniti podatke. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.