Osvježeni Spark isprobali smo s najbogatijim paketom opreme i 1.2 motorom od 82 KS. Dolazi sa 6 zračnih jastuka, klimom, audiom, parking senzorima i računalom..
Top oprema se ne isplati: Mini test Chevroleta Spark 1.2 LTZ
Otprilike tri godine nakon dolaska na tržište Chevrolet Spark je redizajniran. Promjene su minimalne, no ipak pomažu da automobil izgleda svježije i ostane jedan od najmaštovitije dizajniranih modela u klasi.
Kvaliteta izrade i materijala je vrlo dobra, no motor bi mogao biti bolji. Četverocilindrični benzinac nije elastičan, zahtijeva često mijenjanje brzina, a i dojam snage je manji od deklarirane 82 KS. No zato troši malo. U gradu smo tako vozili s 6,4 l/100 km, manje od deklariranog.
No cijena ovakvog modela je nešto viša. Za 65.300 kuna Spark LS+ već ima klimu, audio i el. paket i čini se mnogo boljom kupnjom od dvadesetak tisuća kuna skupljeg LTZ-a.
Bogato opremljen
Tipičan automobil u ovoj klasi nema previše opreme, a ovakav Spark je tome prava suprotnost. U opremi ima šest zračnih jastuka, klima-uređaj, audiouređaj s USB-om, komande na upravljaču, kompletan električni paket, alunaplatke od 14”, parkirne senzore, maglenke i putno računalo.
Chevrolet Spark 1.2 LTZ
Ploča s instrumentima je originalno dizajnirana. Podsjeća na instrumente motocikla, djeluje atraktivno i ima sve potrebne pokazivače. Prednja sjedala su neudobna, stražnja dovoljno prostrana, a prtljažnik sa 170 litara je u prosjeku klase.
TVORNIČKI PODACI
masa: 1044 kg
dimenzije: 360x168x152cm
obujam: 1206 ccm
snaga: 60 kW/82 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,7 s
najveća brzina: 164 km/h
potrošnja: 5,2 l /100 km
KONKURENCIJA: Renault Twingo, Kia Picanto, Citroën C1, Škoda Citigo
CIJENA: 86.700 kuna (testni model) 84.600 kuna (bez doplata)