Auris sa snažnijim dizelom i bogatom opremom dobar je izbor za one koji mnogo putuju
Toyota Auris na mini testu: Puno agresivniji, ali i praktičniji
Nova generacija Aurisa osjetno je agresivnija, upečatljivija ali i praktičnija od prethodnika. Vanjski dizajn je originalan, dok je u unutrašnjosti sve uredno pospremljeno, bez nepotrebnih ekshibicija kao što je bio povišeni središnji greben koji je krao prostor u prošloj generaciji. Tako nova generacija unatoč znatno nižoj karoseriji djeluje osjetno prostranije.
Motor u testnom modelu idealan je odabir za one koji mnogo putuju. Najsnažniji dizel u ponudi razvija 124 KS. Izuzetno je miran, tih i uglađen te svoje najbolje strane pokazuje na dužim putovanjima. Cijena se na prvi pogled doima visokom, no 180.930 kuna za ovako dobro opremljen auto je povoljnije od mnogih konkurenata.
Vrlo velik stakleni krov
U dodatnoj opremi automobil je uz specijalnu boju koja stoji 3700 kuna, imao i Skyview panoramski krovni otvor koji se proteže čitavom dužinom kabine. Otvor ima električno pokretano sjenilo i osjetno podiže ambijent u automobilu. Ipak, cijena od 6830 kuna ne čini se prihvatljivom.
Toyota Auris 2.0 D4-D Sport
Sport je četvrta razina opreme u Aurisu, tik do najbogatije. U seriji su tako sportska sjedala, alunaplatci od 17”, automatska klima, tempomat, kamera za vožnju unatrag, Smart Entry sustav, te brojni ukrasi u autu.
TVORNIČKI PODACI
masa: 1440 kg
dimenzije: 428x176x146cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 91 kW/124 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,0 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja: 4,3 l /100 km
KONKURENCIJA: VW Golf, Seat Leon, Honda Civic, Hyundai i30
CIJENA: 180.930 kn (testni model) 170.400 kn (bez doplata)