Obavijesti

Tech

Komentari 42

Toyota iRoad: Ružan i tijesan, ali ide na struju i čuva okoliš

Toyota iRoad: Ružan i tijesan, ali ide na struju i čuva okoliš
4

Toyota će provesti ispitivanje na ulicama Tokija, a potom će donijeti odluku o tome hoće li krenuti u masovniju proizvodnju. Cijena najma je 3 dolara za 15 minuta

VIDEO

Kako bi pomogla u smanjenju onečišćenja zraka u Tokiju, Toyota je započela s iznajmljivanjem malenih automobila iRoad na tri kotača i električni pogon. Riječ je o vozilima za kratke relacije. 

U ovaj ekološki automobil stane samo jedna osoba jer širok je 87 centimetara, a dugačak nešto više od dva metra. 

Toyota će provesti polugodišnje ispitivanje na ulicama Tokija, a potom će donijeti odluku o tome hoće li krenuti u masovniju proizvodnju iRoada. 

Cijena najma automobila je tri dolara za 15 minuta, a može ga se uzeti i vratiti na pet točaka u gradu. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 42

VIDEO

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'
ROBOT SVE ODRAĐUJE

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'

Prvi svjetski 'sustav za presađivanje glave' je predstavljen javnosti s nadom da će početi s radom u roku od osam godina

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove
CARINSKI RAT

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove

BMW je uvozio automobile, Jaguar Land Rover dijelove, a Volkswagen je proizvodio automobile s dijelovima kineske grupe Sichuan Jingweida Technology, koja je u SAD-u zabranjena zbog prisilnog rada Ujgura, stoji u izvješću odbora američkog Senata za financije.
Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem
CARINSKI RAT

Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem

Carine na uvoz kineskih vozila u Europu i SAD "velika su zamka za zemlje koje ih se odluče uvesti", a zapadne proizvođače automobila neće poštedjeti restrukturiranja