Hamed Bangoura (Core Incubator) kaže da su priče o startupima danas potrebne, a novinar Mashablea kaže da se startupi trebaju educirati oko pristupa nekom mediju
'Trebamo pozitivne priče te ih zajedno moramo isprovocirati'
Tijekom drugog dana konferencije Startup Live Zagreb, Stan Schroeder je na raspravi o odnosu startupa i medija rekao kako nisu svi mediji isti te startupima, odnosno mladim tvrtkama u razvoju, poručio kako se moraju obrazovati, tj. proučiti kako pristupiti određenom mediju, što je bitno kako bi se izbjegli razni nesporazumi. Novinar Poslovnog dnevnika, Bernard Ivezić, poručio je startupima da nađu one medije u kojima žele predstaviti svoje priče te da direktno pokušaju zainteresirati novinare, a ne da si postavljaju zidove s PR stručnjacima.
Poduzetnik Mate Rimac istaknuo je kako su oni usredotočeni na izvoz te tako i na strane medije, dok se u domaćim medijima žele predstaviti kako bi privukli dobre ljude.
- Smatram da su hrvatski mediji bili jako pozitivni prema nama i željni su dobrih priča - dodao je Rimac, kojeg jedino smetaju tehničke greške u pričama o njegovim proizvodima.
Iva Biondić s VERN-a rekla je kako u prezentaciji startupi moraju znati što žele, jer je u tome obično bitna priča. Kaže kako su priopćenja koja startupi šalju medijima samo platforma kojom će predstaviti nešto više, a Schroeder je dodao kako startupi moraju u malo riječi i na jednostavan način zainteresirati medije.
Osnivač poduzetničkog inkubatora, Core Incubator, Hamed Bangoura prigovorio je tome što na konferenciji nema ministra poduzetništva i obrta Gordana Marasa, ali i HRT-a, jer smatra da je to njima, kao javnoj ustanovi, dužnost. Naglasio je kako bi oni to morali pratiti te dodao kako Hrvatska danas treba ovakve pozitivne priče, a njih moramo isprovocirati svi zajedno. Čak je i predložio da bi startupi mogli formirati delegaciju koja će se obratiti ravnatelju HRT-a, koji bi trebao imati sluha za ovakve teme.